Ben ik helemaal mee eens. Ze behandelde hem of hij een pedofiel oid was, met het klapvee dat elke keer volgzaam met een "OOOHHH" zogenaamd verbijsterd was.quote:
“Look at what happened to James Frey in the last two weeks,” Willis rants to iFMagazine. “That’s a great book and so is the follow-up book [”My Friend Leonard”]. And just because his publisher chose to say that these were memoirs, it took it out of being a work of fiction, a great work of fiction and very well-written, to this guy having to go be sucker-punched on ‘Oprah’ by one of the most powerful women in television just to grind her own ax about it.” He continues: “Hey, Oprah, you had President Clinton on your show, and if this fucker didn’t lie about a couple of things, I’m going to set myself on fire right now. James Frey is a writer, OK? He can write whatever he wants. It’s fiction, and it’s just hard, it’s just shameful how he was treated in some of these things.”
nog een keer terug komen bedoel jequote:Op zondag 19 februari 2006 19:08 schreef Dethroned het volgende:
was niet zo slim van hem he ?`
Vond Oprah vroeger best leuk om te kijken maar nu........quote:Op zondag 19 februari 2006 23:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Zat oprah zich laatst ook niet op te winden over het feit dat ze een winkel niet in mocht omdat het sluitingtijd was o.i.d. Moest de eigenaar even z'n excuses komen geven in d'r programma.![]()
Onzin, je moet gewoon niet liegen tegen Oprah. Lieg je tegen Oprah, dan lieg je tegen heel Amerika.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:08 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
Vond Oprah vroeger best leuk om te kijken maar nu........![]()
Als je zegt dat je een paar maanden in jail hebt gezeten ipv 6 uur, dan lieg je gewoon. Punt.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:00 schreef Copycat het volgende:
Liegen is wel een erg groot woord voor het wat verdraaien van de feiten door een schrijver.
Deze heksenjacht van Oprah is in mijn ogen totaal overtrokken en ik kan me helemaal vinden in de kritiek van Willis.
Dr Phil.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:26 schreef Pietverdriet het volgende:
Ophra is een typisch populistische volksmenner, net als haar leerling, Dr Phil-
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |