quote:
Normaal zou ik daar niet zo gelukkig mee zijn, maar in dit geval zie ik the silver lining van een standaard maandag welquote:Op maandag 20 februari 2006 11:02 schreef davidov het volgende:
[..]
ja hoor so far so good. Tot nu toe lijkt het op standaard maandag
quote:Op maandag 20 februari 2006 10:55 schreef Cairon het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=TXpHnSpYUjg
voor Creno als 'ie 'em nog niet gezien had
daar boven op die berg.... daar boven op die berg...quote:Op maandag 20 februari 2006 11:33 schreef Waxxer het volgende:
En nu allemaal in koorrrrr.....
Awww shucksquote:Op maandag 20 februari 2006 11:30 schreef Waxxer het volgende:
Davidov, echt respect hooren kut dat de reacties zo zijn, maar voor zover ik het kan beoordelen ben jij iig mans genoeg op welke manier dan ook je draai te vinden en je stabiel te houden!
Het gaat erom dat het eruit is, en ik had het je echt NIET nagedaan!!
Uuuh Davidov, als ik mag vragen, zijn jouw ouders religieus ofzow? Of is dit meer een geval van "Wat de boer niet kent, eet tie niet" Met alle respectquote:Op maandag 20 februari 2006 12:14 schreef davidov het volgende:
[..]
Awww shucks![]()
Ik had er nog aan gedacht om jou manier van een briefje en dan snel de deur uit te gaan te gebruiken maar dacht dat ze het me niet in dank zouden afnemen(ze namen het me nu al kwalijk dat ik na 5 minuten weg was
)
Heet je Janquote:Op zondag 19 februari 2006 23:38 schreef Xiance het volgende:
[..]
mijn ouders hadden het er ook moeilijk mee, totdat ze mn vriendjes leerde kennen, dat soort dingen,
toen ze zagen dat jan nog steeds jan was,
Nee religieus zijn ze niet. Mn vader misschien een klein beetje maar dat is niet de oorzaak.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:27 schreef Semisane het volgende:
[..]
Uuuh Davidov, als ik mag vragen, zijn jouw ouders religieus ofzow? Of is dit meer een geval van "Wat de boer niet kent, eet tie niet" Met alle respect
Want dan kan ik me zo'n reaktie nog wel voorstellen, maar ja...alles ging soepeler met mij, maar goed ik was toch altijd maar iemand die deed wat tie zelf wilde en nooit om goedkeuring heb gevraagd....Mijn moeder heeft zich waarschijnlijk zo vaak zorgen gemaakt, dat toen ik zei dat ik een vriend had, het in het niet viel, bij alle het andere.
Misschien als je ze even vertelt dat je al wel 20 jaar ervaring hebt met jezelf? Dan zou je zoiets toch wel moeten kunnen inschatten.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:41 schreef davidov het volgende:
Maar ze blijven maar zeggen dat ik weinig levens ervaring heb
Ik heb vaker gehoord dat vaders er meer moeite mee hebben. Dat kan komen omdat voor veel mannen homoseksualiteit niet geassocieerd wordt met mannelijkheid en ja, vaders willen stoere, mannelijke zonen. Mijn vader vindt het volgens mij nog steeds vervelend dat ik niet van voetbal houdtquote:Op maandag 20 februari 2006 12:41 schreef davidov het volgende:
[..]
En vaders die maakt zich blijkbaar enorm zorgen en voelt zich erg schuldig, heeft het idee dat alles fout gegaan is en dat hij het beter had kunnen doen...
Hmmm... ik doe er maar luchtig over, eerst ff tv kijken
Ja nou dat probeer ik ze dus ook duidelijk te maken dat ik het gewoon echt zeker weet en dat het zo vroeg nog niet is. Dat sommigen er gewoon 3 jaar eerder al uit zijn en anderen over 10 jaar nog niet. Desalniettemin weet ik het gewoon echt zeker. Maarja het is aan dovemansoren besteed.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:48 schreef NathaN het volgende:
[..]
Misschien als je ze even vertelt dat je al wel 20 jaar ervaring hebt met jezelf? Dan zou je zoiets toch wel moeten kunnen inschatten.
En wat je vader betreft: mannen zijn gewoon net kleine kinderen, soms. (Ik wel, in elk geval) Hopelijk draait hij nog wel bij als hij doorheeft dat hij alles lekker aan het ontwijken is. En zo niet: het is jouw leven, jouw keuzes, jouw gevoelens. Het enige dat voor hem hoeft te veranderen is dat hij later geen bloedmooie schoondochter hoeft te verwachten om tegenaan te kijken. En dat is dan meteen weer goed nieuws voor je moeder.
uhm nou echt praten met hem lukt uberhaupt zelden, hij stapt altijd op mij af voor een goed gesprek. Maar de afgelopen dagen ben ik wel een paar keer naar hem toe gegaan maar hij gaf toen ook geen normaal antwoord. Meer dan een ja, nee, of hmpf kwam er niet uit. Sja ...quote:Op maandag 20 februari 2006 12:51 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Ik heb vaker gehoord dat vaders er meer moeite mee hebben. Dat kan komen omdat voor veel mann....eten eraan wennen en misschien kan jij hen helpen wennen door het initiatief te nemen.
()
Oost-indisch-dovemansoren, gok ik.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:56 schreef davidov het volgende:
Ja nou dat probeer ik ze dus ook duidelijk te maken dat ik het gewoon echt zeker weet en dat het zo vroeg nog niet is. Dat sommigen er gewoon 3 jaar eerder al uit zijn en anderen over 10 jaar nog niet. Desalniettemin weet ik het gewoon echt zeker. Maarja het is aan dovemansoren besteed.
Dat kan ook zonder homo te zijn.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:51 schreef BB_Koning het volgende:
Mijn vader vindt het volgens mij nog steeds vervelend dat ik niet van voetbal houdt![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 13:02 schreef NathaN het volgende:
[..]
Oost-indisch-dovemansoren, gok ik.
Misschien moet je eens vragen hoe zeker zij vroeger wisten dat ze hetero waren? Kan wat brutaal overkomen, dus kleed het voorzichtig in.
Maar blijf het lekker luchtig bekijken, twijfel niet aan jezelf en heb gedulkd (zoals iedereen hier al een keer gezegd heeft, inmiddels).
Zal wel een combi zijn, ik heb van vrijdag tot gisteren in bed gelegen, een heel flesje hoestdrank achter de kiezen, voor het eerst van mijn leven meer dan 5 paracetamolpillen in een achtereenvolgende periode geslikt...quote:Op maandag 20 februari 2006 13:36 schreef davidov het volgende:
En dat is precies wat ik dus van plan was, mezelf blijven
Ben je zo ziek dan? Toch niet opgelopen in maastricht of wel?
Hmmm een beetje naieve vind ik dit wel hoor, sorry dat ik het zeg, maar dat mensen pas op hun 24ste hun eerste sexuele ervaring hebben is wel erg pre-2de wereld oorlog. Tegenwoordig ligt het toch echt rond de 18de, als het niet eerder is en daarbij, zoals je al aangeeft heb je voor jezelf al veel eerder door waarop je valt.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:41 schreef davidov het volgende:
[..]
Nee religieus zijn ze niet. Mn vader misschien een klein beetje maar dat is niet de oorzaak.
Mn moeder begint het steeds meer te accepteren dat wel. Net nog even gesproken. Maar ze blijven maar zeggen dat ik weinig levens ervaring heb, en dat het bij veel mensen pas op hun 24e ofzo is dat ze hun 1e sexuele ervaringen hebben etc etc (alsof je DAN pas weet wat je wil). Give it up zeik ik, maarja dat ging er niet in.
Ach ja...dat hebben vader toch wel vaker denk ik....hun "Mijn-zoon-is-prof-voetballer-droom" aan duigen.quote:En vaders die maakt zich blijkbaar enorm zorgen en voelt zich erg schuldig, heeft het idee dat alles fout gegaan is en dat hij het beter had kunnen doen...
Ik denk dat het helemaal niet zo erg is als je er een beetje luchtig over doet hoor, iemand meot dat toch zijn.quote:Hmmm... ik doe er maar luchtig over, eerst ff tv kijken
quote:Op maandag 20 februari 2006 14:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mogguh.
uhm nouja het is maar wat je beter noemt hequote:Op maandag 20 februari 2006 13:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Maar voel je je nu beter davidov?
Maar was het gezellig?quote:Op maandag 20 februari 2006 14:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik heb Jerruh niet gezien i/d Trut..
wel de 2 meest geweldige sjonnies ever
Het was erg gezelligquote:
Zolang je dat maar blijft doen, komt het allemaal goed.quote:
Zijn er niet hoorquote:
ja, dat klinkt oergezelligquote:Op maandag 20 februari 2006 14:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zijn er niet hoor
Ik heb David, Trent en Rachel i/d taxi gezet op t Leidseplein nadat de FEBO ook al dicht was en toen met de walkman op naar huis gelopen..
Ik blijf erbij dat het geen issue is om te hoeven vermelden. Wat iemand uitvreet is je eigen zaak, Maar goed, ik weet ook dat die vlieger niet voor iedereen opgaat.quote:Op maandag 20 februari 2006 14:22 schreef davidov het volgende:
[..]
uhm nouja het is maar wat je beter noemt he
Aan de ene kant is het een opluchting dat het er uit is, dat ik me daar nooit meer zorgen over hoef te maken, en is het prettig om te merken op wie je kan rekenen.
Aan de andere kant is het vervelend dat ik me momenteel thuis niet op mn gemak voel
But i'll live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |