Awwquote:Op zondag 19 februari 2006 21:53 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb een takkehuemeur en ik weet niet waarom
Graag gedaanquote:Op zondag 19 februari 2006 22:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dames en heren, mijn complimenten. De afgelopen 6 stopics lazen zo luchtig als een telegraaf.
luchtigheid? waar?!quote:Op zondag 19 februari 2006 22:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dames en heren, mijn complimenten. De afgelopen 6 stopics lazen zo luchtig als een telegraaf.
er zit wel veel lucht tussen de regels ja.quote:Op zondag 19 februari 2006 22:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In deze meesterlijke reeksch.
Oh... Dus ik zal maar niet teruglezen dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 22:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dames en heren, mijn complimenten. De afgelopen 6 topics lazen zo luchtig als een telegraaf.
Dat bedoelde ik er dus mee.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oh... Dus ik zal maar niet teruglezen dan?.
Ik geef iig nog een beetje om de gebeurtenissen van mijn medehomo's.quote:Op zondag 19 februari 2006 23:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Dat je die troep nog helemaal doorleest
nou ja, begrijpend lezen boekjes voor kleuters zijn nog van een hoger niveau dan deze shitquote:Op zondag 19 februari 2006 23:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Nou ja. Als je een vette rel hebt gemist. Of als Die Ene Leuke [Homo] (quote:Op zondag 19 februari 2006 23:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Idd, ik vond het eigenlijk meer op een "meld je hier aan of af topic"quote:Op zondag 19 februari 2006 23:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nou ja, begrijpend lezen boekjes voor kleuters zijn nog van een hoger niveau dan deze shit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |