en heeft het geholpen om in elk geval zaken in je hoofd helder te krigjen?quote:Op maandag 20 februari 2006 00:33 schreef davidov het volgende:
*schuift aan*
Zow dat was me een lang dagje buiten de deur
Sweet Dreams Caironquote:Op maandag 20 februari 2006 00:33 schreef Cairon het volgende:
ik ben slapen adios
uhm nou ik merk dat ik het nu eigenlijk ietsje zwaarder allemaal vind dan vrijdag of zaterdag zelfquote:Op maandag 20 februari 2006 00:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en heeft het geholpen om in elk geval zaken in je hoofd helder te krigjen?
of was het toch vooral een vlucht naar de frisse buitenlucht in een "aangenamer" klimaat![]()
thanks, erg tofquote:Op maandag 20 februari 2006 00:45 schreef Jerruh het volgende:
davidov, als je hulp nodig hebt...
\ik ben iig bereikbaar enzo hier.
Da's zwaar kutquote:Op maandag 20 februari 2006 00:42 schreef davidov het volgende:
[..]
uhm nou ik merk dat ik het nu eigenlijk ietsje zwaarder allemaal vind dan vrijdag of zaterdag zelf
Des te meer ik er over nadenk des te kutter ik me voel...
Emotioneel onstabiel
Voor de rest was het heel erg vluchten naar een zeer aangenamer klimaat.
Wat dankzij een scala aan mensen is gelukt, velen dank....
Maarja aan het eind van de dag kom je toch thuis en merk je dat pa nogsteeds doet alsof ik niet leef, en ma nog zwaar emotioneel is.... zucht.... zo maar slapen, drift off to a better world
ja hallo alsof het een of andere modegrill is die na een jaar of wat weer overgaat zekerquote:Op maandag 20 februari 2006 00:57 schreef davidov het volgende:
Mn moeder geeft wel steun, zegt dat ze om me geeft etc en dat het ok is, maar dan weet ze dat krediet weer te weg te gooien door te zeggen dat ik het niet kan weten door gebrek aan levens ervaring en dat het misschien nog wel over gaat.
dan wens ik je daar heel veel geduld toequote:Met mn vader is geen dialood te voeren. Die zegt niks, sluit zichzelf op, gooit met de deur, en is er van overtuigd dat nu 20 jaar van zn leven weggegooid is... dus die heeft nog denk ik wel ruime tijd nodig.
dat is dan een heel erg schale troost hoorquote:Voor de rest zal ik maar moeten doorbijten, wachten en me vermaken met oa jullie![]()
Mn moeder meer van het 1e, mn vader van het 2e.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:00 schreef wonderer het volgende:
Maar waar zitten ze nou het meeste mee? Dat jij ongelukkig gaat worden (omdat ze niet geloven dat een homo in deze maatschappij gelukkig kan worden, of omdat je zonder vrouw en kinderen niet gelukkig kan worden, of weet ik veel) of dat hun toekomstverwachting aan duigen ligt? Of allebei? Of totaal iets anders?
geen idee. ene moment mij "ik hou altijd nog van je hoor" etc , andere moment zichzelf "misschien gaat het over..." Nee mam het gaat niet over! "hoe weet je dat nou je hebt zo weinig levens ervaring" *zucht*quote:Ofwel, probeert je moeder jou gerust te stellen of zichzelf?
My point exactly.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja hallo alsof het een of andere modegrill is die na een jaar of wat weer overgaat zeker
[..]
Ik ben wel wat gewend op het dit gebied maar ieder kent zn grenzen. Voorlopig is het kantje boord maar ze moeten het me niet nog zwaarder maken.quote:dan wens ik je daar heel veel geduld toe
[..]
Meh, heb toch wat mensen leren kennen, onderneem meer actie dan voorheen etc.quote:dat is dan een heel erg schale troost hoor
oh dat is het hoogst haalbare in het levenquote:Op maandag 20 februari 2006 01:06 schreef davidov het volgende:
[..]
Mn moeder meer van het 1e, mn vader van het 2e.
Immers als hij het vervelend voor mij zou vinden zou hij met me willen praten. Echter hij is er zelf kapot van, voelt zich zelf het slachtoffer. HIJ heeft een homo op de wereld gezet, HIJ heeft iets fout gedaan, HIJ had wat beter moeten doen, HIJ is 20 jaar van leven kwijt. Dat ik dit verhaal moet aanhoren als een "mn experiment is mislukt" en dat terwijl ik het verdomde experiment ben, kan hem blijkbaar niet (genoeg) schelen.
en die zit nu met het beeld van vluchtige contacten in haar hoofd?quote:Mn moeder is meer emotioneel geschokt omdat het allemaal zo anders is en het zo lullig voor mij is. Maar dat ze blijft hopen dat het tijdelijk is verbaasd me. Ze zou beter moeten weten (was jaaaren lang stewardess namelijk).
Dat denkt hij nu idd al ja, dat hij niet een goed genoeg vadel model was ofzo. Niet mannelijk genoeg etc, weet ik het... het spoort uberhaupt niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wellicht dat je hem pas kan overtuigen als je hem een leuke vriend kan voorstellen zodat hij het met eigen ogen kan zien dat je daar gelukkig mee bent.
Alhouwel dat ook averechts kan werken en hem juist in zijn standpunten kan versterken.
[..]
Ah, je moeder wist ook pas op haar 35ste dat ze hetero was... ik snap het...quote:Op maandag 20 februari 2006 01:06 schreef davidov het volgende:
[..]
Mn moeder meer van het 1e, mn vader van het 2e.
Immers als hij het vervelend voor mij zou vinden zou hij met me willen praten. Echter hij is er zelf kapot van, voelt zich zelf het slachtoffer. HIJ heeft een homo op de wereld gezet, HIJ heeft iets fout gedaan, HIJ had wat beter moeten doen, HIJ is 20 jaar van leven kwijt. Dat ik dit verhaal moet aanhoren als een "mn experiment is mislukt" en dat terwijl ik het verdomde experiment ben, kan hem blijkbaar niet (genoeg) schelen.
Mn moeder is meer emotioneel geschokt omdat het allemaal zo anders is en het zo lullig voor mij is. Maar dat ze blijft hopen dat het tijdelijk is verbaasd me. Ze zou beter moeten weten (was jaaaren lang stewardess namelijk).
[..]
geen idee. ene moment mij "ik hou altijd nog van je hoor" etc , andere moment zichzelf "misschien gaat het over..." Nee mam het gaat niet over! "hoe weet je dat nou je hebt zo weinig levens ervaring" *zucht*
gelukkig ben je het gevoel voor humor in deze moeilijke periode nog niet kwijtgeraaktquote:Op maandag 20 februari 2006 01:25 schreef davidov het volgende:
Denk inderdaad dat als ze zien dat ik prima op mn poten sta
nee want je blijft toch gewoon dezelfde persoon, hun zoon. en die is toch nog precies hetzelfde zoals vrijdagavond , en zaterdagavond nadat je de opening van zaken gegeven hebt.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:25 schreef davidov het volgende:
[..]
Dat denkt hij nu idd al ja, dat hij niet een goed genoeg vadel model was ofzo. Niet mannelijk genoeg etc, weet ik het... het spoort uberhaupt niet.
My point exactlyquote:Op maandag 20 februari 2006 01:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ah, je moeder wist ook pas op haar 35ste dat ze hetero was... ik snap het...
Het is nu wel alsof ze denken dat je dit in een dagje hebt besloten, terwijl jij er natuurlijk al veeeeeel langer over hebt nagedacht enzo.
ja dat weet ik dat weet jij, maar zo ziet hij dat niet. Hij kan dat maar niet in zn kop krijgen en het plaatje van "I have failed" eruit halen. Zodra dat hem wel lukt ben ik al een heel stuk verder.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee want je blijft toch gewoon dezelfde persoon, hun zoon. en die is toch nog precies hetzelfde zoals vrijdagavond , en zaterdagavond nadat je de opening van zaken gegeven hebt.
quote:Op maandag 20 februari 2006 01:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gelukkig ben je het gevoel voor humor in deze moeilijke periode nog niet kwijtgeraakt![]()
snel zit er niet in ben ik bang. Misschien wel aan mn moeders kant dat ze het voor het eind van de maand redelijk mee overweg kan (like nothing ever happened). Mn vader denk ik niet voor de zomerquote:Op maandag 20 februari 2006 01:37 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, ik hoop dat ze snel doorkrijgen hoe het zit en uberhaupt naar je gaan luisteren in plaats van zich in vooroordelen en zelfmedelijden te wentelen.
juistquote:Op maandag 20 februari 2006 01:37 schreef wonderer het volgende:
Nou ja, ik hoop dat ze snel doorkrijgen hoe het zit en uberhaupt naar je gaan luisteren in plaats van zich in vooroordelen en zelfmedelijden te wentelen.
Stroekie, stroekie,ga je niet iets te kort door de bocht?quote:Op maandag 20 februari 2006 01:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
juist
want als ik het zo lees dan lijkt het wel of ze dus helemaal niet open staan voor jouw kant van het verhaal en zich alleen maar met hun eigen zorgen/problemen bezig houden en dat er van een dialoog uberhaupt geen sprake is. Dat ze niet direct staan te juichen dat is te billelijken Dat men zich echter afsluit voor jouw gevoelens niet![]()
ow dat weet ik ook wel, en dat was ik ook zeker van plan. Maar ietsje meer support had wel opzich gemogen, zeker van mn vaders kant (die geen woord heeft gesproken).quote:Op maandag 20 februari 2006 01:44 schreef error het volgende:
[..]
Stroekie, stroekie,ga je niet iets te kort door de bocht?
Misschien moeten die ouders er ook even aan wennen?
@davidov; Je moet niet te zwaar tillen aan de directe reaktie op een co. Geef ze even de tijd en ga ondertussen gewoon door met je eigen leven. Zodra het stof weer neergedaald is kun je hun echte en eerlijke reaktie verwachten.
dat klink verstandig.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:48 schreef davidov het volgende:
[..]
ow dat weet ik ook wel, en dat was ik ook zeker van plan. Maar ietsje meer support had wel opzich gemogen, zeker van mn vaders kant (die geen woord heeft gesproken).
Er is niet veel anders dat ik kan doen naast wachten op acceptatie en nog meer goede gesprekken.
Ook dat klopt, maar het grootste deel van de tijd ben je kwijt aan het er achter komen dat je het bent.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:59 schreef error het volgende:
[..]
dat klink verstandig.
je hebt er waarschijnlijk zelf ook een tijdje over gedaan om alles op een rijtje te krijgen. Voor jou is alles nu duidelijk. Zij moeten even de nieuwe wereldorde een plekje geven.
Hehe nou dat is goed nieuws, nu hopen dat die "ouwe" van mij dat ook op den duur voor elkaar krijgt.quote:Mijn vader reageerde in het begin ook niet echt. Daar was ik best boos over. Tegen mij zal ie het niet zeggen, maar ik hoor van iedereen dat ie nog steeds erg trots is op zijn zoon (en schoonzoon)
Nou kom op dan, dazzle us with our wits and inteligencequote:Op zondag 19 februari 2006 23:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja dat was heftig om te lezen, en sorry dat ik het zeg maa rdna vind ik het jammer dat het leed dat iemand momentele heeft eigenlijk het enige is dat dit topic momenteel echt aangrijpend en (niet misplaatst) boeiend maakt...
wat dat betreft mis ik waxxer wel.
Waarom doet me dit denken aan Darkwing Duck?quote:Op maandag 20 februari 2006 00:26 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ach rot op, bij jou is het onschuldig
ik ben pas evil
in vergelijking met mij ben jij de sidekick, terwijl ik wolverine ben
als jij de gloeilamp bent, ben ik de komlampen van de ferrari testorsteron (jerruh utivoering)
en in vergelijking met mij, ben jij het zandkorreltje van mijn saharawoestijn
eat this grape baby!
Tijd tijd tijd.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:42 schreef davidov het volgende:
Maarja aan het eind van de dag kom je toch thuis en merk je dat pa nogsteeds doet alsof ik niet leef, en ma nog zwaar emotioneel is.... zucht.... zo maar slapen, drift off to a better world
*knuffel*quote:Op maandag 20 februari 2006 10:41 schreef davidov het volgende:
*gaap* slapen, het blijft heerlijk zo'n zorgeloze wereld.
Yup ik weet het, volhouden, afwachten, begrip hebben en vragen beantwoorden. Daar komt het de komende tijd op neer. Het is niet anders
*hoort commanderende vader op de achtergrond*
lala, goede morgen iedereen!
Goedemorgen 3 mei fluiter!quote:Op maandag 20 februari 2006 10:47 schreef whistler0305 het volgende:
hellow iedereen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |