Hij is niet voor niets nooit meer opgeroepenquote:Op maandag 20 februari 2006 11:31 schreef Suijk het volgende:
Komt 'ie wel weer in oranje terecht...
Natuurlijk blijft Rosenberg.quote:Op maandag 20 februari 2006 10:42 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik denk dat die lekker blijft. Blind heeft nog wel 180 soorten opstellingen om uit te proberen.
Kaka past niet bij Ajax.quote:Op maandag 20 februari 2006 11:47 schreef jna het volgende:
Martin van Geel kennende ruilt ie Sneijder gewoon tegen Kaka
Niet zo overdrijven, RBC hebben we ook op nul weten te houden.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben nu al bang voor de eerste echte counter van Inter.
Trabelsi - Heitinga - Vermaelen - Juanfran lijkt mij de meest logische opstelling voor de achterhoede?quote:Op maandag 20 februari 2006 12:16 schreef SiemeN het volgende:
Enig idee hoe de achterhoede nu zal staan tegen Inter?
Het enige wat bij mij bekend is, is dat Urby op het midden zal spelen en Juanfran op linksback.
De voorhoede lijkt me duidelijk, maar dat centrum van de verdediging..
Dat kwam meer door het geklungel van de RBC-ers dan door kunde van onze kant.quote:Op maandag 20 februari 2006 12:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven, RBC hebben we ook op nul weten te houden.
Ja precies. 6-3 had ook zo gekund.. en dat is echt heel zwak tegen dit niets voorstellende RBC hoor..quote:Op maandag 20 februari 2006 12:21 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat kwam meer door het geklungel van de RBC-ers dan door kunde van onze kant.
quote:Op maandag 20 februari 2006 12:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven, RBC hebben we ook op nul weten te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |