Vooral in de CL lijkt Ajax vaak een stuk beter te spelen dan in de competitie.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:46 schreef Badabingea het volgende:
Hopelijk geeft dit positieve impulsen voor Inter. Ik heb dr wel vertrouwen in. Tegen goeie teams speelt Ajax altijd wel lekker.
Huntelaar en Rosenberg![]()
Op john de molquote:Op zondag 19 februari 2006 20:49 schreef Ayaxola het volgende:
Gatverdamme, kut Talpa, kan ik ergens anders nog over Talpa kotsen?
Waarom, ze doen het voor de rest lekker. Maarja, die reclames, ach die rechten moeten ergens terugbetaald aan worden. Reclame verdiend goed.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:49 schreef Ayaxola het volgende:
Gelukkig is de gameplay een stuk belangrijker dan graphics.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:53 schreef Roycoooooo het volgende:
Zaten wel paar keurige goaltjes tussen van KJH! Zag er soms wel amateuristisch uit wat daar achterin gebeurde.. Als ze dit ook tegen Inter doen wordt het genadeloos afgestraft..
6-0 wel lekkere uitslag![]()
!
offtopic: fifa 2006 mooier als pes![]()
Dat kan. "De Wedstrijden" op Talpa #12: Wilfred en Jan als duo.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:49 schreef Ayaxola het volgende:
Jij ziet de fouten niet die ze elke fucking week maken? Stelletje amateurs.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:53 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Waarom, ze doen het voor de rest lekker. Maarja, die reclames, ach die rechten moeten ergens terugbetaald aan worden. Reclame verdiend goed.
Sorry, maar dat is de typische opmerking van een FIFA speler die het realisme van PES niet kan waarderen en vooral niet verder kijkt dan de graphics. Qua gameplay gaat PES hard over FIFA heen.quote:
Volgens mij is dit geen Fifa of Pes topicquote:Op zondag 19 februari 2006 20:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gelukkig is de gameplay een stuk belangrijker dan graphics.
PES is GOD op het gebied van gameplay. Zeker ten opzichte van het minderwaardige FIFA.
Juanfran die door het midden uitverdedigtquote:Op zondag 19 februari 2006 21:17 schreef S-Two het volgende:
6 Doelpunten is mooi alleen wat werd er af en toe weer amateuristisch verdedigt zeg
Dat laatste wordt versterkt door het feit dat de camera's op de altijd volle eretribune staan en gericht zijn op de andere lange zijde, wat nou net het leegste stuk van het stadion is. De andere lange zijde en noord en zuid zijn meestal goed gevult.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:18 schreef Cordoba32 het volgende:
Opvallend waren vanmiddag 3 dingen:
1 Huntelaar< hij is de 9 miljoen meer dan waard, wat legt hij ze er makkelijk in.
2 Trabelsi< speelde weer opvallend sterk, deed me aan de oude Hatem denken.
3< De lege Arena, Zag er echt dramatisch leeg uit.
Huntelaar deed het idd goed vanmiddag, maar velen vergeten dat het "maar" RBC is. Huntelaar heeft nog nooit gescoord tegen Feyenoord, PSV, AZ en Ajax (Toen hij nog bij Heerenveen voetbalde). Dus of het een echte toppert is moet je in die wedstrijden bekijken.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:18 schreef Cordoba32 het volgende:
Opvallend waren vanmiddag 3 dingen:
1 Huntelaar< hij is de 9 miljoen meer dan waard, wat legt hij ze er makkelijk in.
2 Trabelsi< speelde weer opvallend sterk, deed me aan de oude Hatem denken.
3< De lege Arena, Zag er echt dramatisch leeg uit.
Ajax 2 - cambuurquote:Op zondag 19 februari 2006 21:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
En de Arena heb ik volgens mij nog nooit zo leeg gezien
Bijde korte zijde waren ook totaal niet gevult. Het vak waar het spandoek met F-side voor hing was denk ik maar voor de helft gevuld. Is dat vak niet uitverkocht aan seizoenskaart houders?quote:Op zondag 19 februari 2006 21:28 schreef Tvduijn het volgende:
[..]
Dat laatste wordt versterkt door het feit dat de camera's op de altijd volle eretribune staan en gericht zijn op de andere lange zijde, wat nou net het leegste stuk van het stadion is. De andere lange zijde en noord en zuid zijn meestal goed gevult.
Maargoed tegen RBC komen volgens mij ook aardig wat seizoenskaarthouders niet opdagen...
Hij heeft al tegen feyenoord gescoordquote:Op zondag 19 februari 2006 21:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Huntelaar deed het idd goed vanmiddag, maar velen vergeten dat het "maar" RBC is. Huntelaar heeft nog nooit gescoord tegen Feyenoord, PSV, AZ en Ajax (Toen hij nog bij Heerenveen voetbalde). Dus of het een echte toppert is moet je in die wedstrijden bekijken.
Trabelsi was idd erg goed. Erg gevaarlijk langs de lijn. Maar hij kreeg ook wel erg veel ruimte van RBC om op te bouwen.
En de Arena heb ik volgens mij nog nooit zo leeg gezien
Zo´n kort geheugen?quote:Op zondag 19 februari 2006 21:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Huntelaar heeft nog nooit gescoord tegen Feyenoord
46000 echt nooit hequote:Op zondag 19 februari 2006 21:34 schreef Tvduijn het volgende:
niet helemaal volgens mij. Maarja een hoop mensen lijkt de wedstrijd tegen RBC niet te boeien.
Geloof dat er volgens de statistieken 46000 mensen waren, dus denk dat een hoop seizoenskaarthouders gewoon niet zijn gekomen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |