Dat soweiso.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:24 schreef synthetictherapy het volgende:
Hoe je rijdt is natuurlijk helemaal aan jezelf, ik geef alleen even de diverse mogelijkheden, niet iedereen ziet het zitten om het rijdend te doen vandaar, ik rijdt het zelf regelmatig maar het is dus iets anders dan het gemiddelde nederlandse verkeer vandaar. ( dit is veel leuker )
En je hebt natuurlijk het voordeel dat als je een probleem met je Lada krijgt je praktisch overal geholpen kan worden
quote:You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Dat is natuurlijk alleen maar extra fijn, ik ben echt niet bang dat (mijn eventuele) Lada het niet zal halen tot aan Eindhoven (ongeveer mijn eindbestemming).quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:24 schreef synthetictherapy het volgende:
Hoe je rijdt is natuurlijk helemaal aan jezelf, ik geef alleen even de diverse mogelijkheden, niet iedereen ziet het zitten om het rijdend te doen vandaar, ik rijdt het zelf regelmatig maar het is dus iets anders dan het gemiddelde nederlandse verkeer vandaar. ( dit is veel leuker )
En je hebt natuurlijk het voordeel dat als je een probleem met je Lada krijgt je praktisch overal geholpen kan worden
Mja, of we beginnen op Schiphol, dat moeten we nog maar eens beter bespreken. En aangezien me die besprekingen niet zo boeiend lijken voor de mede-PTAers, heb ik een draadje gestart bij het Dakar 2010 gebeuren.quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:33 schreef JosvG het volgende:
Ik hoef gelukkig niet zo ver als de kop van NH, maar kun je me ongeveer uitleggen waar jij ergens zit in Litouwen (dmv. een kaartje ofzo?) Dan heb ik een idee hoe ik misschien zou willen rijden.
Oja Alexxxx, jij begint waarschijnlijk in Friesland, en ik in Noord-Brabant, dus iemand zal flink om moeten rijden.
Hmm, handig, moet ik me op nog een forum registrerenquote:Op donderdag 23 maart 2006 16:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, of we beginnen op Schiphol, dat moeten we nog maar eens beter bespreken. En aangezien me die besprekingen niet zo boeiend lijken voor de mede-PTAers, heb ik een draadje gestart bij het Dakar 2010 gebeuren.
Misschien hebben ze die nog wel in Litouwenquote:
Gelukkig is er nog niets afgevallenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat van de 2107 heeft niet iets meer het 'draai niet te hard aan het knopje, want dan valt ie er misschien wel af'-gevoel
Ik ben alleen bang dat als ik aan het exterieur begin, dat de auto veel te snel richting tupperware-tuning gaat. Aangezien ik in zo'n sjonnie-getunede bak nog niet dood gevonden wil worden zal ik aan het exterieur gewoon niks doen. Ik laat liever aan de buitenkant niet zien wat ik voor een auto heb, daar mogen ze de binnenkant voor bekijken. Daar heb ik zelf ook nog eens meer aan aangezien ik er inzit, en ik moet niet constant tegen de buitenkant aankijken.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn interieur word opgeleukt met duct tape als dat nodig is, en verder gaat er voorlopig weinig aan gebeuren
Ik heb dan weer woeste plannen met het exterieurFriese vlag op het dak, Lada logo op de motorkap, enzovoort
Ga meequote:Op zondag 26 maart 2006 14:08 schreef en_door_slecht het volgende:
Zeg, heren, als jullie naar Litouwen gaan, kunnen jullie dan voor mij een 1300 meenemen? Ik zoek 1 in redelijke staat, mag best wat opknapwerk aan zitten, maar moet niet helemaal afgeragd of verrot zijn. Een Barkas 1000 mag ook.De prijs komen we wel uit denk ik.
Die zien we dan niet.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn interieur word opgeleukt met duct tape als dat nodig is, en verder gaat er voorlopig weinig aan gebeuren
Friese vlag op het dak
Als hij stil staat en je loopt er langs zie je het wel, ik neem kleinere banden dan die op mn avatar. En ook truckers en buspassagiers kunnen mijn vlag onderweg aanschouwen.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:28 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Die zien we dan niet.En als we hem zien lig je wss op de zijkant
![]()
Aangezien het plan is om heen te vliegen, en met de auto terug te rijden is het zeer lastig om met (3?) personen 4 auto's mee terug te nemenquote:Op zondag 26 maart 2006 14:08 schreef en_door_slecht het volgende:
Zeg, heren, als jullie naar Litouwen gaan, kunnen jullie dan voor mij een 1300 meenemen? Ik zoek 1 in redelijke staat, mag best wat opknapwerk aan zitten, maar moet niet helemaal afgeragd of verrot zijn. Een Barkas 1000 mag ook.De prijs komen we wel uit denk ik.
quote:Op donderdag 23 maart 2006 16:27 schreef De_Hertog het volgende:
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Het is een beetje de vraag of het oplevert als je op en neer gaat rijden voor telkens 1 auto.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:00 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zit er wel aan te denken om, als dit project goed uitpakt, vaker auto's uit het verre oosten te halen. Ik heb een grote tuin, en er is een goede vraag naar mooie Niva's en ander Oosters spul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |