quote:Op zondag 19 februari 2006 17:09 schreef carmiie het volgende:
[..]
en ja, ik weet al dat iedereen bij de knvb voetbalt![]()
Ja, ach, ik bij Oranje t/m 17quote:Op zondag 19 februari 2006 17:09 schreef carmiie het volgende:
[..]
en ja, ik weet al dat iedereen bij de knvb voetbalt![]()
omdat bananen lekker zijn?!?quote:Op zondag 19 februari 2006 17:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
Waarom zitten er eigenlijk bananen in het tweede plaatje in de OP?
heb je gedaan dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 17:12 schreef Geqxon het volgende:
Vieze hoerenzooi, ik kan nu niet eens normaal meer lopen. Die kut schaafwond wil zichzelf telkens helen
Beetje fantasiequote:Op zondag 19 februari 2006 17:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
Waarom zitten er eigenlijk bananen in het tweede plaatje in de OP?
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:12 schreef Messenga het volgende:
TT!
[..]
Ja, ach, ik bij Oranje t/m 17.
quote:
Ik hoop toch niet die fantasie.quote:
daar kun je wél mee pimpenquote:Op zondag 19 februari 2006 17:13 schreef carmiie het volgende:
[..]
![]()
![]()
oranje t/m 17...is dat goed? kan ik daarmee pimpen?![]()
Nee, ik welquote:Op zondag 19 februari 2006 17:13 schreef carmiie het volgende:
[..]
![]()
![]()
oranje t/m 17...is dat goed? kan ik daarmee pimpen?![]()
Welke?quote:Op zondag 19 februari 2006 17:14 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik hoop toch niet die fantasie.![]()
zoiets jaquote:Op zondag 19 februari 2006 17:15 schreef carmiie het volgende:
[..]
ok; ik heb iemand die bij oranje t/m 17 voetbalt![]()
Ja die ene.. Banaan + vrouw..quote:
ik moest ff oefenenquote:Op zondag 19 februari 2006 17:15 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
zoiets jamoet je niet tegen mij zeggen he, ik weet het wel
Slap te lullen jaquote:Op zondag 19 februari 2006 17:15 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja die ene.. Banaan + vrouw..
of zit ik nu maar slap te lullen?
Bier 's middags is sleht.quote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:15 schreef Wiwi101 het volgende:
[..]
Ik wil gewoon kijken of hij het zegt![]()
geen idee, of jij bent te snelquote:
Je avater doet het niet!1!11!!114532345'[ '!1!1quote:
samenvattingen makenquote:Op zondag 19 februari 2006 17:20 schreef -Marlii- het volgende:
Iemand de behoefte om een samenvatting te maken voor Nederlands? Literatuur afdeling 2 hoofdstuk 1 paragraaf 1t/m 3 tot en met Nederland?
en dat is verdomme gewoon een opdracht uit het boekquote:
eensquote:
De horror!quote:Op zondag 19 februari 2006 17:22 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
en dat is verdomme gewoon een opdracht uit het boek
zeg dat welquote:
Wat ga je maken dan?quote:Op zondag 19 februari 2006 17:23 schreef carmiie het volgende:
ik ga ff wat make met fotoshop en het lukt niet als ik fok! ook aan heb staan, dus ik ben er ff niet
doeggquote:Op zondag 19 februari 2006 17:23 schreef carmiie het volgende:
ik ga ff wat make met fotoshop en het lukt niet als ik fok! ook aan heb staan, dus ik ben er ff niet
Och, je hebt wel snel vrienden.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:20 schreef carmiie het volgende:
[..]
verpest het nou niet!!![]()
ik moet toch ook wat hebben om mee te pimpen![]()
Volgende week carnaval!quote:
Over iets minder als 3 maanden 16..quote:
zo jongquote:Op zondag 19 februari 2006 17:28 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Over iets minder als 3 maanden 16..![]()
Hoe oud dacht je dan dat ik was?quote:
ik moet nog naar schoolquote:
over iets minder dan 4 maand 16quote:Op zondag 19 februari 2006 17:28 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Over iets minder als 3 maanden 16..![]()
jarig zijn in de toetsweek op school suxquote:Op zondag 19 februari 2006 17:28 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
zo jong![]()
maar goed jarig zijn in de vakantie is wel hip
Dat is vervelend ja.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:29 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
jarig zijn in de toetsweek op school suxAfgelopen jaar al en dit jaar wéér
Ik wist t wel had laatst je fobo bezochtquote:Op zondag 19 februari 2006 17:29 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Hoe oud dacht je dan dat ik was?![]()
Je Photoshop gelukt?quote:Op zondag 19 februari 2006 17:31 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik heb er dan ook heel veel![]()
ben ik weer![]()
Hehequote:Op zondag 19 februari 2006 17:31 schreef carmiie het volgende:
[..]
ben ik weer![]()
En gelukt?quote:Op zondag 19 februari 2006 17:31 schreef carmiie het volgende:
[..]
ben ik weer![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:31 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik wist t wel had laatst je fobo bezocht
niet gelukt en toch kunnen posten?quote:
Behoorlijk ja, oke heb wel veel vrij maar moet ook lerenquote:
k heb em wel opgeslagenquote:Op zondag 19 februari 2006 17:33 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
niet gelukt en toch kunnen posten?
tis het net niet helemaal neequote:
Daar heb ik geen photoshop voor nodigquote:
als iets niet lukt sla ik het ok niet opquote:
Nu wel berichtquote:Op zondag 19 februari 2006 17:32 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
![]()
En geen bericht ontvangen..![]()
Wel coole foto's he..![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:35 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Nu wel berichten ja wel leuke foto;s
achja, ik sla alles op wat af, maar soms dan snap ik het niet meer en dan ben ik net in het midden van een ding en dan sluit ik hem maar af, maar ik had laaatst nog een mislukter ding gemaaktquote:Op zondag 19 februari 2006 17:34 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
als iets niet lukt sla ik het ok niet op
omg, laat zienquote:Op zondag 19 februari 2006 17:36 schreef carmiie het volgende:
[..]
achja, ik sla alles op wat af, maar soms dan snap ik het niet meer en dan ben ik net in het midden van een ding en dan sluit ik hem maar af, maar ik had laaatst nog een mislukter ding gemaakt![]()
heb ik ook opgeslagen![]()
Posten!quote:Op zondag 19 februari 2006 17:36 schreef carmiie het volgende:
[..]
achja, ik sla alles op wat af, maar soms dan snap ik het niet meer en dan ben ik net in het midden van een ding en dan sluit ik hem maar af, maar ik had laaatst nog een mislukter ding gemaakt![]()
heb ik ook opgeslagen![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:38 schreef carmiie het volgende:
[afbeelding]
ik was dus gewoon iets aan het maken, en ik wist neit wat het moest worden, ik was maar wat aan t kloten, kan nooit goed gaan en dit kwam er dus uit![]()
Das kut ja.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:40 schreef Messenga het volgende:
Whehe.
Met werkweek ga ik naar Parijs.
Nu moest je inschrijven met wie je in een gastgezin wou, dat ben ik vergeten.
Nu zit ik met iemand die ik echt niet ken.
wanneer is dat>quote:Op zondag 19 februari 2006 17:40 schreef Messenga het volgende:
Whehe.
Leukquote:Op zondag 19 februari 2006 17:40 schreef Messenga het volgende:
Whehe.
slimquote:Op zondag 19 februari 2006 17:40 schreef Messenga het volgende:
Whehe.
Kun je wel een beetje Frans dan?quote:
Oui.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Kun je wel een beetje Frans dan?
Une parle pai Fransequote:Op zondag 19 februari 2006 17:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Kun je wel een beetje Frans dan?
je ne parlez pas françaisquote:Op zondag 19 februari 2006 17:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Oui.
Je ne parlez vous pas francais.. ofzoiets?
maar dan zeg je ik spreek geenquote:
moi, je peux parler le français une peuquote:
ohjaquote:
Dat heb ik nou ook!quote:Op zondag 19 februari 2006 17:46 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
ohja
Ik kan gewoon geen woord fransAlles van die 3 jaar dat ik frans heb gehad ben ik vergeten
![]()
and that is where it endedquote:Op zondag 19 februari 2006 17:46 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
moi, je peux parler le français une peu![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:46 schreef Messenga het volgende:
Brengen jullie pubjes mij wat Frans aan ?
Met voulez-vous coucher avec moi kom je een heel eindquote:Op zondag 19 februari 2006 17:46 schreef Messenga het volgende:
moet je niet bij mij wezenquote:Op zondag 19 februari 2006 17:46 schreef Messenga het volgende:
Ja, dat liedje ken ik wel, maar ik heb een vriendin, dus dat heeft geen zin.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:47 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Met voulez-vous coucher avec moi kom je een heel eind
Then we continue in englishquote:Op zondag 19 februari 2006 17:46 schreef carmiie het volgende:
[..]
and that is where it ended![]()
![]()
i don't understand it anymore![]()
Moulin rouge!quote:Op zondag 19 februari 2006 17:47 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Met voulez-vous coucher avec moi kom je een heel eind
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, dat liedje ken ik wel, maar ik heb een vriendin, dus dat heeft geen zin.
je moet gewoon bij alles zeggen : je ne comprende pasquote:Op zondag 19 februari 2006 17:47 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja, dat liedje ken ik wel, maar ik heb een vriendin, dus dat heeft geen zin.
Daar gaan we niet van uitquote:Op zondag 19 februari 2006 17:48 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]misschien is het dan al wel uit joh
indeed, I hate frenchquote:
oh haha ja ik snapquote:Op zondag 19 februari 2006 17:46 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
jij had parleZ maar het is ik dus je parle
Aber ik kan doch keine Englisch sprechen!quote:
Jij wil mij gewoon voor je alleenquote:Op zondag 19 februari 2006 17:49 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik wel![]()
ik ben altijd pessimistisch
Daar kun je blij mee zijn..quote:Op zondag 19 februari 2006 17:49 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Ik wel![]()
ik ben altijd pessimistisch
Ich kannquote:Op zondag 19 februari 2006 17:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Aber ik kan doch keine Englisch sprechen!
die batterie ist leerquote:Op zondag 19 februari 2006 17:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
www.fok.dequote:Op zondag 19 februari 2006 17:51 schreef carmiie het volgende:
[..]
die batterie ist leer
ich spreche deutsch![]()
pas als je bekeerd bent tot psvfanquote:Op zondag 19 februari 2006 17:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Jij wil mij gewoon voor je alleen![]()
Dan gehst du deutsch sprechen und wir gehen anglisch sprechenquote:Op zondag 19 februari 2006 17:50 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Deutsch ist much easier to parler dan Engelsquote:Op zondag 19 februari 2006 17:51 schreef carmiie het volgende:
[..]
die batterie ist leer
ich spreche deutsch![]()
Toll, macht mir spass *denk ringelsquote:Op zondag 19 februari 2006 17:52 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan gehst du deutsch sprechen und wir gehen anglisch sprechen
Ja graag. Ik was al geen talenwonder.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:53 schreef OoAstridoO het volgende:
Denk aan Verdonk mensen: Alleen Nederlands ja?
Dan kan je héél lang wachten.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:52 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
pas als je bekeerd bent tot psvfan
In Bocholt kun ie-j ook gewoon achterhooks proaten, dat verstoat ze doar goedquote:Op zondag 19 februari 2006 17:52 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Deutsch ist much easier to parler dan Engels
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:53 schreef OoAstridoO het volgende:
Denk aan Verdonk mensen: Alleen Nederlands ja?
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:52 schreef -Marlii- het volgende:
[..]
Deutsch ist much easier to parler dan Engels
He'j geliek inne!quote:Op zondag 19 februari 2006 17:54 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
In Bocholt kun ie-j ook gewoon achterhooks proaten, dat verstoat ze doar goed![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 17:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]Op straat ja, en ik mag Verdonk niet meer zo na het Taida-geval bij mij op school
Maar ik ga dr vandoorTot vanavond!
Spater!quote:Op zondag 19 februari 2006 17:54 schreef -Marlii- het volgende:
[..]Op straat ja, en ik mag Verdonk niet meer zo na het Taida-geval bij mij op school
Mja had ze nou fraude gepleegd en een oprotpremie geaccepteerd?en is ze via frankrijk weer terug gekomen? zo ja geef ik verdonk groot gelijk... maar ik twijfel wel een beetje aan verdonkquote:Op zondag 19 februari 2006 17:54 schreef -Marlii- het volgende:
Wie'j bunt achterhookersquote:
Ja ik moet niets zeggen, woon zelf in 't grootste boerengat van Nederland.. 3x zoveel verkes als meense..quote:
hehequote:Op zondag 19 februari 2006 17:57 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja ik moet niets zeggen, woon zelf in 't grootste boerengat van Nederland.. 3x zoveel verkes als meense..
Kut TTquote:
Maar geen FC Grunningequote:Op zondag 19 februari 2006 17:59 schreef Renesite het volgende:
g r o n i n g e n !
praat jij ook met dat groningse dialect?quote:Op zondag 19 februari 2006 17:59 schreef Renesite het volgende:
g r o n i n g e n !
quote:Op zondag 19 februari 2006 18:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
praat jij ook met dat groningse dialect?
niks ergs aan hoorquote:
Noord- Limburgs dialect..quote:Op zondag 19 februari 2006 18:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
niks ergs aan hoor
Dialect is mooier dan bekakt nederlands![]()
Meningen, verschillen, enzo.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:01 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
niks ergs aan hoor
Dialect is mooier dan bekakt nederlands![]()
Ja. sorry, heb net gegeten, dan heb ik geen zinquote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 18:03 schreef Renesite het volgende:
mess, nee, ik wil niet neukenverander die TT nou terug!
![]()
Nou, dan ga ik wel naar Veraquote:Op zondag 19 februari 2006 18:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. sorry, heb net gegeten, dan heb ik geen zin
je mag mess niet pesten! ook niet als je net gegeten hebtquote:Op zondag 19 februari 2006 18:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. sorry, heb net gegeten, dan heb ik geen zin
Doe dan, hé!quote:Op zondag 19 februari 2006 18:09 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
pas op ik verander hem zo direct
Heb je je rijbewijs al?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:11 schreef carmiie het volgende:
[..]
bedankt, ik heb ook een keer in de ambulance gereden![]()
Oh ja, wanneer je in de ambulance zit ben je per definitie dood.quote:
Oehhquote:Op zondag 19 februari 2006 18:13 schreef carmiie het volgende:
[..]
nee, ik werd vervoerd![]()
ik kreeg een teddybeer![]()
ik zei niet dat er iemand in zitquote:Op zondag 19 februari 2006 18:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh ja, wanneer je in de ambulance zit ben je per definitie dood.
Wromquote:Op zondag 19 februari 2006 18:13 schreef carmiie het volgende:
[..]
nee, ik werd vervoerd![]()
ik kreeg een teddybeer![]()
het was maandag 6 december 1999 10 voor half 9quote:
Je hebt knipperlichten op je fiets?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:16 schreef carmiie het volgende:
[..]
het was maandag 6 december 1999 10 voor half 9![]()
ik wist niet wat richtingaanwijzers waren, dus ik stak maar over op de gok![]()
Carmiie hapt nietquote:Op zondag 19 februari 2006 18:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tering, zat er een lekker wijf bij je in de douche
Na 30 minuten douchen met de vriendin heb je het meestal ook wel gezien, en wil je een andere 'locatie' opzoeken..quote:Op zondag 19 februari 2006 18:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tering, zat er een lekker wijf bij je in de douche
neequote:Op zondag 19 februari 2006 18:17 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Je hebt knipperlichten op je fiets?![]()
Arme fiets.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:18 schreef carmiie het volgende:
[..]
nee
en na de aanrijding was mijn fiets helemaal naar de hel, en toen moest ie voor 250 gulden gerepareerd wordenen toen kreeg ik een nieuwe
das meer dan 7 minuten!quote:
Daar kan je 4 dagen voor douchenquote:Op zondag 19 februari 2006 18:19 schreef VASND het volgende:
[..]
das meer dan 7 minuten!
toe dan, toe dan
Hap hap..quote:Op zondag 19 februari 2006 18:19 schreef VASND het volgende:
[..]
das meer dan 7 minuten!
toe dan, toe dan
Je band ook nog eens lek??? schande!quote:Op zondag 19 februari 2006 18:20 schreef carmiie het volgende:
tsss
maar gelukkig heb ik 2 fietsenquote:Op zondag 19 februari 2006 18:21 schreef VASND het volgende:
[..]
Je band ook nog eens lek??? schande!
Wat zal dat water koud zijn geweest na 2 uur.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:21 schreef carmiie het volgende:
ik heb gister 2 uur in bad gezeten, MET mijn badeend
als het koud is doe ik er warm water bijquote:Op zondag 19 februari 2006 18:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat zal dat water koud zijn geweest na 2 uur.
(WTF moet je 2 uur doen met een badeend.., daar gaan we eens níet over na denken.)
je weet niet eens waarom ik 2 fietsen hebquote:Op zondag 19 februari 2006 18:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
2 fietsen maar geen normale douchegelegenheid
dat laatste had NIET gehoeven.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wat zal dat water koud zijn geweest na 2 uur.
(WTF moet je 2 uur doen met een badeend.., daar gaan we eens níet over na denken.)
Gestolen!quote:Op zondag 19 februari 2006 18:23 schreef carmiie het volgende:
[..]
je weet niet eens waarom ik 2 fietsen heb![]()
Euhhh, 1 om op te zitten en de andere om mee te trappen?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:23 schreef carmiie het volgende:
[..]
nee, hij was gestolen en toen had ik een nieuwe fiets gekocht en toen was die weer teruggevonden, dus nu heb ik er 2quote:
als je met de een onder de auto komt neem je de anderquote:Op zondag 19 februari 2006 18:23 schreef carmiie het volgende:
[..]
Ja. maar dan is het onderste water koud, de boiler leeg en het water enorm hoog en is het laatste nummer op de radio de 3 keer gedraaide madonnaquote:Op zondag 19 februari 2006 18:24 schreef VASND het volgende:
[..]
dat laatste had NIET gehoeven.
2 uur in bad kan goed hoorgewoon telkens warm water bijgooien en hopen dat je batterij van je mp3 spelert het volhoud
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 18:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhhh, 1 om op te zitten en de andere om mee te trappen?
Dat laatste is me nog echt overkomen ook..quote:Op zondag 19 februari 2006 18:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. maar dan is het onderste water koud, de boiler leeg en het water enorm hoog en is het laatste nummer op de radio de 3 keer gedraaide madonna![]()
jij snap hetquote:Op zondag 19 februari 2006 18:26 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat laatste is me nog echt overkomen ook..
gewoon roeren met je benen en water eruit laten lopen [afbeelding]
Het overkomt me dagelijks onder het douchenquote:Op zondag 19 februari 2006 18:26 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat laatste is me nog echt overkomen ook..
gewoon roeren met je benen en water eruit laten lopen [afbeelding]
Ah maar jij hebt het over een radio. ik gebruik mn mp3 spelert en die heeft bijna nooit madonna eropquote:Op zondag 19 februari 2006 18:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het overkomt me dagelijks onder het douchen![]()
Zoveel haar in het putje?quote:Op zondag 19 februari 2006 18:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het overkomt me dagelijks onder het douchen![]()
eet je avatar opquote:Op zondag 19 februari 2006 18:32 schreef carmiie het volgende:
ik heb nog steeds niet gegeten, ik heb honger!
Nvm.quote:
Been-roeren in de douche.quote:
Ga je scherenquote:Op zondag 19 februari 2006 18:34 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Nvm.
Het was een beetje erg doordachte grap..![]()
Zondag = Frietdagquote:
Warme broodjesquote:Op zondag 19 februari 2006 18:36 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Zondag = Frietdag
Geen boerenkool met rookworst..
Alhoewel.. Rookworst..![]()
zondag = ik-of-mijn-broer-moet-koken-dagquote:Op zondag 19 februari 2006 18:36 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Zondag = Frietdag
Geen boerenkool met rookworst..
Alhoewel.. Rookworst..![]()
Ik heb om 3 uur 4 frikandellen speciaal gehad en zit nu aan de Cheese onion chips..quote:Op zondag 19 februari 2006 18:37 schreef carmiie het volgende:
[..]
zondag = ik-of-mijn-broer-moet-koken-dag
en vandaag mijn broer en hij doet er veel te lang over![]()
HA! ik heb vanochtend cheese onion chips gehad!quote:Op zondag 19 februari 2006 18:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik heb om 3 uur 4 frikandellen speciaal gehad en zit nu aan de Cheese onion chips..
quote:Op zondag 19 februari 2006 18:41 schreef carmiie het volgende:
[..]
HA! ik heb vanochtend cheese onion chips gehad!
muhahahahhah![]()
daar kan je niet tegen op he?![]()
dat had je niet verwacht![]()
srry, dat schoot er ff uit![]()
wat heb je gegeten? doucheputjeshaar?quote:
Dubbele punt negenquote:Op zondag 19 februari 2006 18:43 schreef VASND het volgende:
[..]
wat heb je gegeten? doucheputjeshaar?![]()
Nee, zoenen van veraquote:Op zondag 19 februari 2006 18:43 schreef VASND het volgende:
[..]
wat heb je gegeten? doucheputjeshaar?![]()
Ik was eerder !!111!!!!11quote:
zulks een originaliteitquote:
no way.quote:Op zondag 19 februari 2006 18:44 schreef carmiie het volgende:
[..]
sjit he!!![]()
![]()
nou, wacht maar jochie!!
ooit, ooit, dan zal ik eerder zijn![]()
nette spelfoutquote:
hij is blauw. foei.quote:
Teef!quote:Op zondag 19 februari 2006 18:46 schreef carmiie het volgende:
[..]
wiens naam staat er nou in die quote?![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 18:49 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hey! respect voor René. Ook al is hij apart.
Latoorrrquote:Op zondag 19 februari 2006 18:49 schreef carmiie het volgende:
[..]
eeeeeeeh, sjit man, je maakt het me moeilijk![]()
............
sloeri!!
ik ga ete![]()
Smakelijk he bordje boerenkoolstamp van mequote:Op zondag 19 februari 2006 18:49 schreef carmiie het volgende:
[..]
eeeeeeeh, sjit man, je maakt het me moeilijk![]()
............
sloeri!!
ik ga ete![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 18:49 schreef VASND het volgende:
[..]
groen?![]()
http://www.kleurenblindheid.nl/
alleen wiwi is groen!
In wat voor opzichtequote:Op zondag 19 februari 2006 18:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hey, sorry man. Je bent gewoon anders.
dat.... vakje... niet veel goeds...quote:
9quote:Op zondag 19 februari 2006 18:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |