Waarschijnlijk heb ik een iets algemenere smaak dan jij, waardoor ik meer raakvlakken met anderen heb dan jij. Zoiets zal het wel zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Volgens mij puur toeval.. is per week anders.. ik heb cafca nog altijd afwisseld hoog/laag in mijn neighbour list, maar bij hem kom ik niet voor... zie daar de willekeur..
Dat zou kunnen.. Maar ik heb het idee dat het allemaal een beetje willekeur is. Zo stond Tom_Tom eens een week bij de hoogst mogelijke buren en een week later totaal verdwenen... Noch hij, noch ik hadden die week veel (verschillend) gedraaid.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb ik een iets algemenere smaak dan jij, waardoor ik meer raakvlakken met anderen heb dan jij. Zoiets zal het wel zijn.
Ik moet trouwens zeggen dat ik die overeenkomsten tussen mijn neighbours en mezelf ook vaak niet helemaal zie, hoor.
Maar dan zouden je neighbours dus ook elke week berekend moeten worden, en dat is absoluut niet zo. Soms staan mijn neighbours wel maanden stil (en soms worden ze twee keer in een week geüpdated).quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:19 schreef Z het volgende:
Volgens mij worden je neighbours niet 'overall' berekend maar naar wat je de afgelopen week het meest geluisterd hebt!
Wellicht ligt het eraan hoezeer je naar verschillende genres luistert.quote:Op donderdag 2 maart 2006 11:52 schreef pfaf het volgende:
Ik heb sowieso al een half jaar dezelfde neighbours.
Ach, is niet zo erg toch? De plugin slaat de tags op en stuurt ze ineens op als de server het weer doet.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:19 schreef cosmick het volgende:
Ondanks goede mp3-tags een hele rits van dit soort foutmeldingen:
56176.093 03/02/2006 23:18:18 CScrobbler::ParseReponse ERROR - Response was invalid
56176.140 03/02/2006 23:18:18 CScrobbler::ThreadCallback ERROR - ReqID 382, Last response from the server was unreadable ()
![]()
Hij doet 't weer!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:56 schreef Frollo het volgende:
En ja hoor, de radio doet het weer niet.
Ik wil een mooi stukje muziek horen hier op 't werk!
Inderdaad. De lijst is weer bijgewerktquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:15 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Ach, is niet zo erg toch? De plugin slaat de tags op en stuurt ze ineens op als de server het weer doet.
quote:Sunday Feb 26 - Tuesday Aug 14
Ik heb hetzelfdequote:Op zondag 5 maart 2006 17:57 schreef Frollo het volgende:
Interessant, mijn Weekly Top Artists zijn bijgewerkt en lopen nu van
[..]
en..Cafca is een indie-nerd, indie-nerd, indie-nerdquote:Op maandag 6 maart 2006 07:29 schreef cafca het volgende:
1 The Kinks 31
2 Secret Machines 21
3 Little Killers 14
4 The Orange Peels 9
5 Confuse the Cat 8
5 Wolf Parade 8
5 Pavement 8
8 Dinosaur Jr. 6
8 Liars 6
10 Ben Folds 5Ik lijk wel een Indie-nerd!
quote:Op maandag 6 maart 2006 07:34 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
en..Cafca is een indie-nerd, indie-nerd, indie-nerd
quote:
Hou er rekening mee dat de statistieken op zondag van na 14:00 meetellen met het overzicht van de week daarop.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:30 schreef cosmick het volgende:
Klopt m.i. niet; omdat mijn gisteren gespeelde tracks (veul!) niet gesubmit zijn![]()
ow, ik vond het al vreemd.quote:Op maandag 6 maart 2006 10:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat de statistieken op zondag van na 14:00 meetellen met het overzicht van de week daarop.
Ah. Alrightquote:Op maandag 6 maart 2006 10:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Hou er rekening mee dat de statistieken op zondag van na 14:00 meetellen met het overzicht van de week daarop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |