Tis wel een hele omschakeling qua persoonlijkheid.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gok op ellen of Raff. * -Hans- hoopt dat ze op Floortje gaan stemmen!
Zeg dat wel! Als ze slim zijn dan stemmen ze op Floortje.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Tis wel een hele omschakeling qua persoonlijkheid.
Harm, want hij vergat telkens zijn songtekst.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:04 schreef P8 het volgende:
wie is er gister nou uitgegaan dan?
Hans toch.. Alle slimme mensen stemmen allang op Floortje.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeg dat wel! Als ze slim zijn dan stemmen ze op Floortje.![]()
alle slimme mensen stemmen nietquote:Op zondag 19 februari 2006 16:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hans toch.. Alle slimme mensen stemmen allang op Floortje..
quote:Op zondag 19 februari 2006 15:06 schreef PeRi het volgende:
Ik wil een Raf vs Ellen in de finale en Ellen die wint.
Je hebt een punt.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:08 schreef P8 het volgende:
[..]
alle slimme mensen stemmen niet![]()
jammer van harm, ik vond hem nog het tofste
Helemaal mee eens!quote:Op zondag 19 februari 2006 16:12 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je hebt een punt.
De intelligentste kant van het stemmende publiek stemt allang op Floortje!
Zo klopt ie beter.
Ben het weer eens met je eensquote:Op zondag 19 februari 2006 16:17 schreef Fir3fly het volgende:
Floortje of Raffaela. Ellen moet 4e worden, en Angelique derde. Zo niet, dan neem ik Idols niet meer serieus.![]()
Ik denk ook niet dat ze dat nog gaan doen.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:21 schreef Fir3fly het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de percentages van de stemmen, die worden nu nooit meer genoemd.
Daarom. Ik denk dat de percentages van Ellen en Harm heel dicht bij elkaar lagen.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:25 schreef Fir3fly het volgende:
Als ze dat wel weer zouden doen zou de spanning er wel een beetje af zijn denk ik![]()
Allebei denk ik.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:31 schreef chansadres het volgende:
Ik denk het wel
Ik zat me nu af te vragen. Dat Henk-Jan over vorige week zou beginnen, was duidelijk. Maar op wie zou hij het commentaar van "geen echte idol" bedoelen. Zou het Harm of Raff of alletwee zijn? Wat denken jullie. Wel was meteen duidelijk dat Henk-Jan liever Serge erin had gewild, (Waarschijnlijk om commerciele redenen...
het maakt geen reet uit wat ze zingt en hoe ze zingt, ze stemmen toch wel op haar, en hoe slecht ze ook performt, de juty dweept met haar. Dat is bij boorbaat al lastig voor de anderen dus. Maar in mijn ogen is ze geen waardige winnaar. Ze moet lekker het musical en tekenfilm circuit in, daar hoort ze thuis (en dat is niet beledigend bedoeld. Ze is gewoon geen popzangeres.quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:10 schreef Promiss het volgende:
Nou dat is dus al uitgemaakte zaak...
Hoe willen ze dit in hemelsnaam nog spannend maken???
Ook als Floortje slecht zingt, stemmen die kiddos toch wel voor haar.. Al net zo climaxloos als Idols 2 vrees ik......
quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:24 schreef buzzer het volgende:
[..]
het maakt geen reet uit wat ze zingt en hoe ze zingt, ze stemmen toch wel op haar, en hoe slecht ze ook performt, de juty dweept met haar. Dat is bij boorbaat al lastig voor de anderen dus. Maar in mijn ogen is ze geen waardige winnaar. Ze moet lekker het musical en tekenfilm circuit in, daar hoort ze thuis (en dat is niet beledigend bedoeld. Ze is gewoon geen popzangeres.
wat dacht je van...niet?quote:Op donderdag 23 februari 2006 22:29 schreef Promiss het volgende:
Helemaal mee eens....
Als we nou eens allemaal gericht op een andere kandidaat gaan stemmen..
Hoe krijgen we haar eruit?![]()
Geloof ik niks vanquote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Angelique gaat winnen.
Dat mocht ze willen. Angelique heeft totaal niet de unieke uitstraling die Hind wel heeft.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 16:54 schreef chansadres het volgende:
Angelique moet maar fijn Hind achterna wandelen, maar een idool nee.
Dat klopt (geloof ik). Daarom was ie net op tijd opgestapt. Hij maakt nu z'n eigen muziek, en mede door zijn Idols-bekendheid succesvol geworden daarin.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
En eerlijk gezegd denk ik dat Roger het in de liveshows niet lang volgehouden zal hebben, en als je eenmaal in de liveshows zit dan heb je te maken met contracten (dacht ik) waarin staat dat je tijdens de Idolsperiode geen cd mag uitbrengen, dus dan was hij in de vergetelheid geraakt.
Tenminste, zoiets dacht ik ooit gelezen te hebben.
Ik denk juist wel dat Roger ver gekomen zou zijn. Iig bij de top 5 wel denk ik.quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:10 schreef Tha_Erik het volgende:
En eerlijk gezegd denk ik dat Roger het in de liveshows niet lang volgehouden zal hebben, en als je eenmaal in de liveshows zit dan heb je te maken met contracten (dacht ik) waarin staat dat je tijdens de Idolsperiode geen cd mag uitbrengen, dus dan was hij in de vergetelheid geraakt.
Tenminste, zoiets dacht ik ooit gelezen te hebben.
Precies wat ik altijd zeg!quote:Op vrijdag 24 februari 2006 17:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik denk juist wel dat Roger ver gekomen zou zijn. Iig bij de top 5 wel denk ik.
Maar ik denk en hoop dat Floortje gaat winnen. Raffaëla vind ik leuker, veel meer een idool. Maar helaas, hoe leuk een zwangerschap ook is, het kost veel energie en tijd en aangezien de Idols-winnaar altijd een drukbezette agenda heeft in de tijd na het programma, zal ze dit niet aankunnen. Floortje is niet opvallend, maar wel aardig, leuk en zingt goed. Net als Angelique eigenlijk, maar Floortje is gewoon het type dat door het Nederlandse publiek het leukst wordt gevonden, denk ik.
Eensquote:Op zondag 19 februari 2006 16:51 schreef mrsj het volgende:
Ik denk Floortje![]()
MAAR ik hoop op Angelique
Ik heb het gevoel dat wanneer Floortje tegen Angelique in de finale komt, er hetzelfde zal gebeuren als wat er bij Idols 1 was gebeurde. Floortje is de grote favoriete en daardoor zal Angelique meer sympathiestemmen krijgen en dus hopelijk winnenquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:21 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik hoop Floortje, maar Angelique maakt zeker een kans
maar bij Idols 1 was ik het al niet eens met de Finalequote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:25 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat wanneer Floortje tegen Angelique in de finale komt, er hetzelfde zal gebeuren als wat er bij Idols 1 was gebeurde. Floortje is de grote favoriete en daardoor zal Angelique meer sympathiestemmen krijgen en dus hopelijk winnen![]()
Toen interesseerde het me eigenlijk niks meer, ik was nog steeds boos dat Hind eruit lagquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:27 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
maar bij Idols 1 was ik het al niet eens met de Finale
Ik krijg weer Hind Flashbacksquote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:32 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, dat was belachelijk
Zo loopt het ook af voor Floortje...quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:36 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik krijg weer Hind Flashbacks![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vreselijk was dat toen.quote:Op zaterdag 25 februari 2006 01:36 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik krijg weer Hind Flashbacks![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:46 schreef WithMe het volgende:
Poll van kindertent.com:
Floortje [1749 stemmen, 41.37%]
Raffaëla [1085 stemmen, 25.66%]
Angelique [726 stemmen, 17.17%]
Ellen [668 stemmen, 15.80%]
Echte percentages:quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:59 schreef WithMe het volgende:
Poll van het Jeugdjournaal:
Floortje: 5189 (63,2%)
Rafaella: 1528 (18,6%)
Angelique: 899 (11,0%)
Ellen: 593 (7,2%)
Nu maakt het mij niet zo heel veel meer uit... Ik zie ze allemaal wel winnen.quote:Op zondag 26 februari 2006 00:53 schreef Fir3fly het volgende:
Nee, Floortje gaat wel winnen. Maar ik hoop echt heel erg dat we volgende week Raffaela door zien gaan naar de finale...
Ik wantrouw die percentages nog steeds...quote:Op zondag 26 februari 2006 00:54 schreef WithMe het volgende:
[..]
[..]
Echte percentages:
Floortje: 29%
Ellen: 29%
Raffaëla: 23%
Angelique: 19%
Omdat?quote:Op maandag 27 februari 2006 17:24 schreef WithMe het volgende:
Ik vertrouw de polls niet meer de laatste tijd.
Ze zijn wel de grootste groep van het stemmende publiekquote:Op maandag 27 februari 2006 18:03 schreef superhero87 het volgende:
Bij deze polls stemmen alleen maar kinderen... Dus is het niet representief![]()
Meer jongeren, geen kinderen.quote:Op maandag 27 februari 2006 18:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ze zijn wel de grootste groep van het stemmende publiek.
Denk het niet hoorquote:Op maandag 27 februari 2006 18:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ze zijn wel de grootste groep van het stemmende publiek.
Hind stond ook altijd boven aanquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:32 schreef BVO het volgende:
Mwah, het zegt wel wat over het potentieel enzo, of die fans dan uiteindelijk stemmen en hoe vaak verschilt wekelijks denk ik.
Kindertentpoll na 3649 stemmen, inclusief verandering t.o.v. voorgaande keer:
43,9% Floortje +2,3%
39,1% Raffaëla +12,7%
16,9% Ellen +1,7%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |