quote:
Op zondag 19 februari 2006 14:31 schreef TranceAction het volgende:Dag,
Een tijdje geleden heb ik een topic geopend waarin ik kenbaar heb gemaakt dat mijn ziektekostenverzekering met mer dan 400 % is gestegen. En ik ben er nog steeds ziek van mag ik wel zeggen. En onder de noemer "gedeelde smart is halve smart" wil ik fokkers vragen mij een hart onder de riem te steken. Vertel hier hoe moeilijk je het hebt, hoe moeilijk je rond kunt komen, hoe je maar 1 keer per dag kan eten of bij je buurman moet gaan Fokken.
El Chiefo de non capitale
Ja, dat is lullig, maar ik ben wel nieuwsgierig in wat voor situatie je zit. Ben je een student, of heb je geen werk? Je kunt in ieder geval wel een internetverbinding betalen, dus écht arm ben je niet.
Ikzelf kan niet zeggen dat ik het slecht heb op dit moment. Ik ben een kind van een alleenstaande moeder in de bijstand, maar door hard werken heb ik nu een leuke baan, die me genoeg oplevert om meerdere keren per jaar op vakantie van te gaan en ook nog andere leuke dingen van te doen.
Ik kan je dus geen hard onder de riem steken... Maar, als je goed je best doet kun je altijd verder komen als dat je dacht!
Als je van mening verschilt, zorg er dan voor dat het geen meningsverschil wordt