19,95 bij Anderzorgquote:Op zondag 19 februari 2006 14:47 schreef DeDooieVent het volgende:
wat betaalde je vroeger dan als het nu 400% meer is?
waaaaaat!!!quote:
Hee jij hoort niet thuis in dit topicquote:Op zondag 19 februari 2006 14:40 schreef zoalshetis het volgende:
grappig, ik ga er met de nieuwe ziektekosten zo'n 40% op vooruit.
Toch niet Ziekenfonds hoop ikquote:Op zondag 19 februari 2006 14:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waaaaaat!!!
ja vind je het gek. ik betaalde 189 euro per maand.
Dank je, dit is echt een opsteker voor mijquote:Op zondag 19 februari 2006 14:51 schreef Sylvana het volgende:
ik heb nog 10 euro om de rest van de week van te eten tot de stufi er is, en heb geen geld om nieuwe kleren ofzo te kopen of om een keer te gaan stappen, dus ben wel arme student op zich
Same herequote:
Ja, dat is lullig, maar ik ben wel nieuwsgierig in wat voor situatie je zit. Ben je een student, of heb je geen werk? Je kunt in ieder geval wel een internetverbinding betalen, dus écht arm ben je niet.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:31 schreef TranceAction het volgende:
Dag,
Een tijdje geleden heb ik een topic geopend waarin ik kenbaar heb gemaakt dat mijn ziektekostenverzekering met mer dan 400 % is gestegen. En ik ben er nog steeds ziek van mag ik wel zeggen. En onder de noemer "gedeelde smart is halve smart" wil ik fokkers vragen mij een hart onder de riem te steken. Vertel hier hoe moeilijk je het hebt, hoe moeilijk je rond kunt komen, hoe je maar 1 keer per dag kan eten of bij je buurman moet gaan Fokken.
El Chiefo de non capitale
echt?quote:Op zondag 19 februari 2006 15:06 schreef es70 het volgende:
Ziekenfonds betalen we zo'n beetje 100 euro meer dan voorheen. Auto weggedaan, internet gedowngrade en nog tekort komen
.
Nog 1 euro in mijn portemonnaie tot de 22ste. Boterhammen met tevredenheid voor 6 mensen
.
Alle beetjes zijn welkomquote:Op zondag 19 februari 2006 14:57 schreef flipsen het volgende:
Hm, ik heb geen baan en vaste woon- of verblijfplaats meer. Telt dat ook?
dat klinkt me veel te links om een verzekering daar ook maar te overwegenquote:
Wat echtquote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 15:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat echt. Die ene euro, da's echt idd
. Boterhammen met tevredenheid valt gelukkig mee, mijn wederhelft 'spaart' zijn klusgeld op voor momenten als deze...
dat is kut...............quote:Op zondag 19 februari 2006 15:06 schreef es70 het volgende:
Ziekenfonds betalen we zo'n beetje 100 euro meer dan voorheen. Auto weggedaan, internet gedowngrade en nog tekort komen
.
Nog 1 euro in mijn portemonnaie tot de 22ste. Boterhammen met tevredenheid voor 6 mensen
.
Ja bah...eng hoor...je zou hun website eens moeten lezen...je stemt gelijk op de sp.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:09 schreef visionnaire het volgende:
[..]
dat klinkt me veel te links om een verzekering daar ook maar te overwegen
Voor mij wel....maar ik declareer dan ook niets.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:11 schreef VeX- het volgende:
Is dat anderzorg wat? Ik zit nu bij Agis Comfort, (110 euro), maar de Anderzorg polis is veel goedkoper voor nagenoeg hetzelfde pakket (Anderzorg Tand).
Niet alleen aan het zorgstelsel, we hebben wat flinke tegenvallers te verwerken gehad het vorige jaar. Om niet de hele tijd achter de feiten aan te hollen hebben we wat vervelende (maar wel wijze) keuzes moeten maken.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:10 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
dat is kut...............
maar ligt dat alleen aan het zorgstelsel? ik bedoel ok 100 euro duurder maar daar onderhoud je geen auto van.........
en tot de 22 geen geld voor eten?
dat is niet leuk
Leg uit...quote:Op zondag 19 februari 2006 15:14 schreef Skinkie het volgende:
Was dat anderzorg nu een ziektekosten verzekering met een crediet wat je later alsnog moest gaan betalen?
Iemand had me het al een keer eerder uitgelegd dat een lage premie altijd een hoog eigenrisico had en eventueel zelfs een crediet dat je later terug moet gaan betalen. Zodat je uiteindelijk toch weer op een normaal maand lasten niveau komt, als je een keer ziek bent geweest.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:26 schreef wonko het volgende:
Leg uit...
ja dan kan die 100e extra inderdaad er hard inhakken (is toch 25e per week)quote:Op zondag 19 februari 2006 15:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet alleen aan het zorgstelsel, we hebben wat flinke tegenvallers te verwerken gehad het vorige jaar. Om niet de hele tijd achter de feiten aan te hollen hebben we wat vervelende (maar wel wijze) keuzes moeten maken.
zeker als je weet wat er elk jaar naar bodemloze afrikaanse putten gaat.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:31 schreef DeDooieVent het volgende:
[..]
ja dan kan die 100e extra inderdaad er hard inhakken (is toch 25e per week)
in mijn omgeving zie ik het ook hoor, een gezin waarvan de dochter nu bij ons woont is al sinds mei 2005 afgesloten van elektriciteit en gas echt een drama........wij hebben gelukkig de middelen om zo'n kind op te vangen maar ergens is het een schandaal dat in dit land de mogelijkheid bestaat dat je je kind niet kan voeden.
VInd je mijn vragen lastig ofzo, dat je geen reactie geeft?quote:Op zondag 19 februari 2006 15:00 schreef dahei het volgende:
[..]
Ja, dat is lullig, maar ik ben wel nieuwsgierig in wat voor situatie je zit. Ben je een student, of heb je geen werk? Je kunt in ieder geval wel een internetverbinding betalen, dus écht arm ben je niet.
Ikzelf kan niet zeggen dat ik het slecht heb op dit moment. Ik ben een kind van een alleenstaande moeder in de bijstand, maar door hard werken heb ik nu een leuke baan, die me genoeg oplevert om meerdere keren per jaar op vakantie van te gaan en ook nog andere leuke dingen van te doen.
Ik kan je dus geen hard onder de riem steken... Maar, als je goed je best doet kun je altijd verder komen als dat je dacht!
Ja, dat is een heeeeeleboel geld.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zeker als je weet wat er elk jaar naar bodemloze afrikaanse putten gaat.
ja die mogen ook tegen de loep gehouden worden.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:34 schreef MrBean het volgende:
[..]
Ja, dat is een heeeeeleboel geld.![]()
Dan weet ik nog wel dommere uitgaven van de westerse mens hoor.
De genoemde premie was zonder eigen risico. Nu betaal ik ¤ 82,50 per maand. Dat zonder eigen risico. Anders zou de premie iets ¤ 65 ofzo zijn...dit met een eigen risico van ¤ 500. Waar je misschien net de helft van terugkrijgt in de vorm van premiekorting.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:28 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Iemand had me het al een keer eerder uitgelegd dat een lage premie altijd een hoog eigenrisico had en eventueel zelfs een crediet dat je later terug moet gaan betalen. Zodat je uiteindelijk toch weer op een normaal maand lasten niveau komt, als je een keer ziek bent geweest.
Nee, een willekeurig mens (niet de overheid zelf) kan ook iemand helpen met zijn geld ipv uit te geven aan dit:quote:Op zondag 19 februari 2006 15:35 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja die mogen ook tegen de loep gehouden worden.
je bedoelt het afschaffen van nutteloze intergratiebabbelboxen?
ik ben sociaal, groen en rechts, dus nee.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:39 schreef MrBean het volgende:
[..]
Nee, een willekeurig mens (niet de overheid zelf) kan ook iemand helpen met zijn geld ipv uit te geven aan dit:
[afbeelding]
of dit:
[afbeelding]
Of klink ik nou te links?
Ze waren best wel complex ja, vandaar dat ik er even over moest nadenken maar ik werk ja. Hopelijk binnenkort een promotiequote:Op zondag 19 februari 2006 15:32 schreef dahei het volgende:
[..]
VInd je mijn vragen lastig ofzo, dat je geen reactie geeft?
tja, mee eensquote:Op zondag 19 februari 2006 15:31 schreef zoalshetis het volgende:
zeker als je weet wat er elk jaar naar bodemloze afrikaanse putten gaat.
Ja dit is echt een opsteker voor mij. Bedankt voor je bijdrage. Mocht je situatie nog verslechteren laat het dan even wetenquote:Op zondag 19 februari 2006 16:05 schreef caradoc het volgende:
Ben logopedist student en moet 150 euro per maand aan schoolgeld betalen.
De boeken voor heel het jaar kosten bij elkaar 1000 euro
Daarbij ineens 111 euro zorgverzekering gekomen ( daarvoor was ik gratis meeverzekerd bij m'n vader tot mijn 25ste jaar )
M'n vader kan bijna niets bijdragen aan m'n schoolgeld en m'n moeder heb ik helaas niet meer.
Er is geen mogelijkheid tot werk doordeweeks, behalve 's avonds. Dan nog word het moeilijk omdat je soms 8 uur 's avonds pas thuis komt omdat het rooster per week veranderd. In het weekend heb ik geen baantje ( niet zeiken)
... helpt dit?
Misschien aan het eind van het jaar, als ik ineens m'n studiejaar niet haal, waardoor ik de hele studiefinanciëring + OV terug moet betalen ... ik hoop mee voor jequote:Op zondag 19 februari 2006 16:08 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ja dit is echt een opsteker voor mij. Bedankt voor je bijdrage. Mocht je situatie nog verslechteren laat het dan even weten![]()
Dude, jij bent echt veel te goed voor deze wereldquote:Op zondag 19 februari 2006 16:14 schreef caradoc het volgende:
[..]
Misschien aan het eind van het jaar, als ik ineens m'n studiejaar niet haal, waardoor ik de hele studiefinanciëring + OV terug moet betalen ... ik hoop mee voor je![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |