Ahum? Je bedoelt zeker een recorder zonder harde schrijf? Een goede waarmee je de reclame kan skippen, die meerdere kanalen kan opnemen, die opneemt als je kijkt zodat je kan terugkijken en dergelijke kost altijd nog rond de 400 tot 600 euro (een goede dus, je hebt ook slechtere voor minder).quote:Op zondag 19 februari 2006 12:47 schreef schatje het volgende:
Ik heb een DVD recorder. Die dingen kosten tegenwoordig ook niets meer.
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:49 schreef SunChaser het volgende:
Vroeger nam ik echt van alles op, keek veel films of programma's en keek het als ik thuiswas of soms een tweede keer. Nu heb ik geen vhsrecorder meer en ik mis het geen moment om programma's op te nemen. Er is nu zoveel, alles wordt herhaald en ik het is vaak wel online terug te zien of te downloaden.
En anders dan mis ik t maar, jammer dan.
Oh, dat hoeft van mij allemaal niet hoor. Gewoon op een schijfje opnemen is voor mij voldoende.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:49 schreef snoekiesnoek het volgende:
[..]
Ahum? Je bedoelt zeker een recorder zonder harde schrijf? Een goede waarmee je de reclame kan skippen, die meerdere kanalen kan opnemen, die opneemt als je kijkt zodat je kan terugkijken en dergelijke kost altijd nog rond de 400 tot 600 euro (een goede dus, je hebt ook slechtere voor minder).
Wel wachten tot iedereen de kamer uit is he.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:51 schreef Adelante het volgende:
Ik heb er nog een vcr om de "leuke" familiefilmpjes van vroeger zo af en toe eens te bekijken
Is toch leuk? Zou ik maar eens digitaliseren, want die VHS-banden leven niet echt lang.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:51 schreef Adelante het volgende:
Ik heb er nog een vcr om de "leuke" familiefilmpjes van vroeger zo af en toe eens te bekijken
Mijn gedacht.quote:Op zondag 19 februari 2006 11:49 schreef SunChaser het volgende:En anders dan mis ik t maar, jammer dan.
inderdaad, lijkt me sterk dat er nog maar iemand voor programma's als Hotel Big Brother thuis blijft (ervan uitgaande dat er uberhaubt iemand naar kijktquote:Op zondag 19 februari 2006 12:09 schreef SunChaser het volgende:
Daarbij, vroeger was tv nog wel eens vernieuwend, nu zijn de meerste programma´s copy-paste van elkaar, waar moetje nog voor thuisblijven?
die worden verpest door 4:3 formaat, reclame en onmogelijke tijden, die download ik dus of huur zr op dvdquote:Op zondag 19 februari 2006 16:20 schreef BdR het volgende:
Zelfs "goede" tv series als Carnivāle, 24, Lost, Crime Scene Investigation zijn soap-achtig geworden. Dwz het is geen probleem als je een paar afleveringen mist, je pikt het verhaal zo weer op..
quote:Op zondag 19 februari 2006 21:59 schreef SunChaser het volgende:
Huurvideo's? Bestaan die nog?
Veel van die films waren toch al 4:3quote:En video's kijken op 4:3 ipv breedbeeld is
... en brandt het op een schijfje als ik het wil bewarenquote:Op zondag 19 februari 2006 12:55 schreef Skv het volgende:
Ik mis het ook niet meer.
Ik koop download toch alles wel op DVD wat ik wil zien
Ik vind dat het ook behoorlijk ligt aan de programering, trouwens de meeste flims de ze nu uitzenden zijn steeds herhalingenquote:Op zondag 19 februari 2006 11:49 schreef SunChaser het volgende:
Vroeger nam ik echt van alles op, keek veel films of programma's en keek het als ik thuiswas of soms een tweede keer. Nu heb ik geen vhsrecorder meer en ik mis het geen moment om programma's op te nemen. Er is nu zoveel, alles wordt herhaald en ik het is vaak wel online terug te zien of te downloaden.
Nee, want ik heb er nog twee in gebruikquote:Op zondag 19 februari 2006 11:49 schreef SunChaser het volgende:
Ik mis de videorecorder niet meer, jij wel?
Huh?quote:Op maandag 20 februari 2006 04:46 schreef t0y het volgende:
Sinds ik usenet heb ontdekt kan ik alles, maar dan ook alles terugvinden. Je vind niet altijd wat je zoekt,
Ja, ik gebruik mijn vhs recorder ook heel vaak, maar soms ook via uitzenggemist.nl.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:00 schreef Stansfield het volgende:
Ik gebruik ook nog steeds mijn vhs recorder voor het opnemen. Op één of andere manier zijn de leuke programma's altijd wanneer ik niet thuis ben. Dus die neem ik dan op en kijk ik relaxed op tv. Dat vind ik toch altijd nog wat beter dan iets kijken op uitzendinggemist.nl
Maar niet in HD.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:16 schreef SunChaser het volgende:
Ook evenementen hoef je niet meer te zien op tv. Het mooie van internet is dat je daags na de uitzending de complete Oscar of MTV Movie Awards kunt downloaden.
Ik zeg het verkeerd, ze worden wel opgenomen maar je kan ze overslaan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Gaat dat vanzelf dat ie de reclame's eruit ramt.
Of moet je dat instellen ?
* Haaibaaike heeft geen dvdrecorder
Dat is wel mooi denk ikquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zeg het verkeerd, ze worden wel opgenomen maar je kan ze overslaan.
Het mooiste is dat je live tv kunt pauzeren.
misschien ben je wel gelukkig!quote:Op zondag 19 februari 2006 11:49 schreef SunChaser het volgende:
kweenie, volgens mij ligt dat aan het model, er moet dan een twin tuner in zitten.quote:Op maandag 20 maart 2006 02:34 schreef Stansfield het volgende:
klein schopje.
Kun je eigenlijk met een hard disk recorder of hoe die dingen ook heten. 2 programma's opnemen die tegelijk zijn op verschillende netten??
en wat heb je dan gedaan met al die videobanden van america's funniest home people?quote:Op zondag 18 juni 2006 02:14 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb nu de DVD op pauze staan, herinner me ineens dat als je dat bij de videorecorder deed hij na 3 minuten weer ging lopen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |