Nee, want ik heb er nog twee in gebruikquote:Op zondag 19 februari 2006 11:49 schreef SunChaser het volgende:
Ik mis de videorecorder niet meer, jij wel?
Huh?quote:Op maandag 20 februari 2006 04:46 schreef t0y het volgende:
Sinds ik usenet heb ontdekt kan ik alles, maar dan ook alles terugvinden. Je vind niet altijd wat je zoekt,
Ja, ik gebruik mijn vhs recorder ook heel vaak, maar soms ook via uitzenggemist.nl.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:00 schreef Stansfield het volgende:
Ik gebruik ook nog steeds mijn vhs recorder voor het opnemen. Op één of andere manier zijn de leuke programma's altijd wanneer ik niet thuis ben. Dus die neem ik dan op en kijk ik relaxed op tv. Dat vind ik toch altijd nog wat beter dan iets kijken op uitzendinggemist.nl
Maar niet in HD.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:16 schreef SunChaser het volgende:
Ook evenementen hoef je niet meer te zien op tv. Het mooie van internet is dat je daags na de uitzending de complete Oscar of MTV Movie Awards kunt downloaden.
Ik zeg het verkeerd, ze worden wel opgenomen maar je kan ze overslaan.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Gaat dat vanzelf dat ie de reclame's eruit ramt.
Of moet je dat instellen ?
* Haaibaaike heeft geen dvdrecorder
Dat is wel mooi denk ikquote:Op woensdag 22 februari 2006 16:25 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zeg het verkeerd, ze worden wel opgenomen maar je kan ze overslaan.
Het mooiste is dat je live tv kunt pauzeren.
misschien ben je wel gelukkig!quote:Op zondag 19 februari 2006 11:49 schreef SunChaser het volgende:
En anders dan mis ik t maar, jammer dan.
kweenie, volgens mij ligt dat aan het model, er moet dan een twin tuner in zitten.quote:Op maandag 20 maart 2006 02:34 schreef Stansfield het volgende:
klein schopje.
Kun je eigenlijk met een hard disk recorder of hoe die dingen ook heten. 2 programma's opnemen die tegelijk zijn op verschillende netten??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |