Joh ik nog singlesquote:Op zondag 19 februari 2006 04:56 schreef Gladys het volgende:
[..]
je meent hetik heb zelfs nog een LP van de Dolly Dots
Ja ik meen hetquote:Op zondag 19 februari 2006 04:56 schreef Gladys het volgende:
[..]
je meent hetik heb zelfs nog een LP van de Dolly Dots
Dat is die Godin met die horny-avaquote:Op zondag 19 februari 2006 04:56 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wie is Dizzy dan?
Ik hoor graag horny uitpsraken van dames![]()
![]()
![]()
Is al klaar hoor bedanktquote:Op zondag 19 februari 2006 04:56 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
hier dus geen posts meer over idols richting Manu, die lezen Henk en Yolande en das niet leuk![]()
Tsja......laat ik het zo zeggen, als je zegt dat je er nog 2 of 3 hebt, dan denk ik als man dat 2 van die leuke vrolijke, bewegende, harige diertjes zijn, en die derde zal iets minder bewegen uit zichzelf.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:52 schreef Gladys het volgende:
[..]
vraag me wel af hoe jij weet welke de 3e is dan![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 04:59 schreef MissHobje het volgende:
Maretis weer mooi geweest...
Ik ga doggie uitlaten en bedje in![]()
Ik hoop al 3 jaar op die uitsprakenquote:Op zondag 19 februari 2006 04:56 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wie is Dizzy dan?
Ik hoor graag horny uitpspraken van dames![]()
![]()
![]()
en ik vond die muziek niet eens leukquote:
Maar kriebelen doet hij wel hoor (wat kriebelen?) ik heb harde snorharenquote:Op zondag 19 februari 2006 04:57 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
You talking to me you mustashless man![]()
Trusten MissHobjequote:Op zondag 19 februari 2006 04:59 schreef MissHobje het volgende:
En dat is niet het enige.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:59 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maar kriebelen doet hij wel hoor (wat kriebelen?) ik heb harde snorharen![]()
![]()
![]()
![]()
hahaha maar wie zegt dat ik de leuke,vrolijke,bewegende,harige diertjes op 1 of 2 had gezetquote:Op zondag 19 februari 2006 04:59 schreef Arliator het volgende:
[..]
Tsja......laat ik het zo zeggen, als je zegt dat je er nog 2 of 3 hebt, dan denk ik als man dat 2 van die leuke vrolijke, bewegende, harige diertjes zijn, en die derde zal iets minder bewegen uit zichzelf.En nu houd ik op met beschrijven, want ik sla op hol
![]()
Loop en slaap zequote:Op zondag 19 februari 2006 04:59 schreef MissHobje het volgende:
slaap lekkerquote:Op zondag 19 februari 2006 04:59 schreef MissHobje het volgende:
Maar je andere avatar was leuker, op dat bankjequote:Op zondag 19 februari 2006 04:59 schreef Gladys het volgende:
[..]
en ik vond die muziek niet eens leukhet was omdat iedereen op de basisschool er toen fan van was
![]()
Ik ook niet, maar Henk en ik hadden een illegaal radio station en ze werden vrij vaak aangevraagd dus we moesten wel de platen kopen.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:59 schreef Gladys het volgende:
[..]
en ik vond die muziek niet eens leukhet was omdat iedereen op de basisschool er toen fan van was
![]()
Maar goed, aan mij dus uit te zoeken wie 1, 2 of drie is, let wel op, ik zoek altijd zeer grondigquote:Op zondag 19 februari 2006 05:01 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahaha maar wie zegt dat ik de leuke,vrolijke,bewegende,harige diertjes op 1 of 2 had gezetmaar idd
maar
![]()
Trustequote:Op zondag 19 februari 2006 04:59 schreef MissHobje het volgende:
dus die peuterfoto van mij vond je niet leukerquote:Op zondag 19 februari 2006 05:02 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Maar je andere avatar was leuker, op dat bankje![]()
![]()
Nu nog wel, na een ontmoeting met John is het wel andersquote:Op zondag 19 februari 2006 04:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan heeft ie toch echt wel pech, ik doe wat ik wil![]()
![]()
Kom net weer binnen en vrees niet klein piratenkindjequote:Op zondag 19 februari 2006 04:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is die Godin met die horny-ava![]()
Ik wacht even op toestemming, ik ben een beetje bang van haar![]()
ben zelfs nog eens hier op de markt naar op volle toeren geweest... vreselijk vond ik datquote:Op zondag 19 februari 2006 05:02 schreef Yolande het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar Henk en ik hadden een illegaal radio station en ze werden vrij vaak aangevraagd dus we moesten wel de platen kopen.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |