Huize Dizzy/Arliator boezemt het zogenaamde stoere piraatje toch angst inquote:Op zondag 19 februari 2006 04:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat is die Godin met die horny-ava![]()
Ik wacht even op toestemming, ik ben een beetje bang van haar![]()
als je diequote:Op zondag 19 februari 2006 05:02 schreef Arliator het volgende:
[..]
Maar goed, aan mij dus uit te zoeken wie 1, 2 of drie is, let wel op, ik zoek altijd zeer grondig![]()
Roberto jacketti and the scootersquote:Op zondag 19 februari 2006 05:05 schreef Gladys het volgende:
[..]
ben zelfs nog eens hier op de markt naar op volle toeren geweest... vreselijk vond ik datMaar gelukkig kwamen toen ook Doe maar en Roberto Jacketti and the scooters
![]()
Die heb ik helaas niet gezienquote:Op zondag 19 februari 2006 05:03 schreef Gladys het volgende:
[..]
dus die peuterfoto van mij vond je niet leuker![]()
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 05:04 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Kom net weer binnen en vrees niet klein piratenkindje![]()
Denk het ook Henkquote:Op zondag 19 februari 2006 05:05 schreef henk.jansen het volgende:
Laatste livebeeld van BHH voor deze nacht (denk ik)
[afbeelding]
hahaha ken de naam nog wel ,maar vraag niet welke liedjes ze haddenquote:
wel joh,was je dronken of zo vorige weekquote:
Ik enter liever jullie huis als jullie slapen en roof dan alles leegquote:Op zondag 19 februari 2006 05:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
Huize Dizzy/Arliator boezemt het zogenaamde stoere piraatje toch angst in![]()
Dat het maar een zacht bedje mag zijnquote:
Als jij ons huis entert, ga ik jou enterenquote:Op zondag 19 februari 2006 05:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik enter liever jullie huis als jullie slapen en roof dan alles leeg![]()
Stay awake and be aware, very aware![]()
Slaap lekker, mooi werk, nachtzusterquote:Op zondag 19 februari 2006 05:07 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Denk het ook Henk
Tenzij je op de schoonmaakploeg wacht, die komen om 7 uur![]()
Ik duik m'n bedje in, truste![]()
hahaha en nu houd ik wijselijk mijn mond maarquote:Op zondag 19 februari 2006 05:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
Geen zorgen, poesjes worden niet blij van![]()
Die willen meer geaaid worden
slaap lekkerquote:
Hij doet nu een programma op tv ergensquote:Op zondag 19 februari 2006 05:07 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahaha ken de naam nog wel ,maar vraag niet welke liedjes ze haddenweet niet eens meer of het nederlands of engelstalig was
vond de zanger wel knap toen
![]()
Heel verstandig, soms is het beter te zwijgen en het gewoon over je heen te laten komenquote:Op zondag 19 februari 2006 05:11 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahaha en nu houd ik wijselijk mijn mond maar![]()
I'll save the day dat was een top 40 hit van hen.quote:Op zondag 19 februari 2006 05:07 schreef Gladys het volgende:
[..]
hahaha ken de naam nog wel ,maar vraag niet welke liedjes ze haddenweet niet eens meer of het nederlands of engelstalig was
vond de zanger wel knap toen
![]()
Ik denk dat ik maar met je mee ga. Er zal niet veel meer gebeuren op de streams. En mocht er wel wat zijn ineens, dan vertrouw ik dat Dizzy volledig toe om verslag te doen.quote:
ja van dat huis zoeken op curacao tochquote:Op zondag 19 februari 2006 05:12 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hij doet nu een programma op tv ergens![]()
Tuurlijkquote:Op zondag 19 februari 2006 05:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
Als jij ons huis entert, ga ik jou enteren![]()
hoe dubbelzinnigquote:Op zondag 19 februari 2006 05:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Heel verstandig, soms is het beter te zwijgen en het gewoon over je heen te laten komen![]()
Veel plezier nog, het rode gevaar zwalkt nog rondquote:Op zondag 19 februari 2006 05:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Slaap lekker, mooi werk, nachtzuster![]()
![]()
Slaap wel Alexquote:Op zondag 19 februari 2006 05:13 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar met je mee ga. Er zal niet veel meer gebeuren op de streams. En mocht er wel wat zijn ineens, dan vertrouw ik dat Dizzy volledig toe om verslag te doen.![]()
Truste mensen, voor straks slaap lekker en tot laters![]()
![]()
![]()
![]()
Hier een stukje uit de krant uit 1982 van Radio Benelux uit Capelle aan den IJsselquote:Op zondag 19 februari 2006 05:05 schreef Gladys het volgende:
[..]
ben zelfs nog eens hier op de markt naar op volle toeren geweest... vreselijk vond ik datMaar gelukkig kwamen toen ook Doe maar en Roberto Jacketti and the scooters
![]()
owww jaaaa... eigenlijk ook een stomme plaat als ik het nu zo bedenkquote:Op zondag 19 februari 2006 05:13 schreef Yolande het volgende:
[..]
I'll save the day dat was een top 40 hit van hen.
Ja, precies, ik was het even kwijtquote:Op zondag 19 februari 2006 05:13 schreef Gladys het volgende:
[..]
ja van dat huis zoeken op curacao toch![]()
Dag nachtzusterquote:Op zondag 19 februari 2006 05:14 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Veel plezier nog, het rode gevaar zwalkt nog rond![]()
[afbeelding]
nu echt weg is![]()
Trusten, Aquote:Op zondag 19 februari 2006 05:13 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar met je mee ga. Er zal niet veel meer gebeuren op de streams. En mocht er wel wat zijn ineens, dan vertrouw ik dat Dizzy volledig toe om verslag te doen.![]()
Truste mensen, voor straks slaap lekker en tot laters![]()
![]()
![]()
![]()
jammer mijn slechte ogen kunnen de tekst net niet lezenquote:Op zondag 19 februari 2006 05:15 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hier een stukje uit de krant uit 1982 van Radio Benelux uit Capelle aan den IJssel
[afbeelding]
En daar teert ie nu nog opquote:Op zondag 19 februari 2006 05:15 schreef Gladys het volgende:
[..]
owww jaaaa... eigenlijk ook een stomme plaat als ik het nu zo bedenk![]()
ik wil ferri zienquote:Op zondag 19 februari 2006 05:14 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Veel plezier nog, het rode gevaar zwalkt nog rond![]()
[afbeelding]
nu echt weg is![]()
Ik ben geduldiger dan wie dan ook, hoe langer het duurt hoe beter het is als ik je eenmaal hebquote:Op zondag 19 februari 2006 05:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Zal je me eerst moeten vinden, ik ben klein en erg vlug![]()
Die is smegma, tenenkaas en afscheiding uit de bubbelunit aan het halenquote:
Me verloren dochterquote:Op zondag 19 februari 2006 05:08 schreef Gladys het volgende:
[..]
wel joh,was je dronken of zo vorige weekje zou zelfs nog met me gaan wandelen
![]()
Ik? Dubbelzinnig? Hoe kom je daarbij?quote:
don't make me pukequote:Op zondag 19 februari 2006 05:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Die is smegma, tenenkaas en afscheiding uit de bubbelunit aan het halen![]()
Dank je wel!!!quote:Op zondag 19 februari 2006 05:19 schreef Yolande het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, ik vind het een erg leuke gozer.![]()
![]()
ik luisterde altijd radio Benelux in het Friese land, geen id waar het vandaan kwamquote:Op zondag 19 februari 2006 05:15 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hier een stukje uit de krant uit 1982 van Radio Benelux uit Capelle aan den IJssel
[afbeelding]
PAPPAquote:
je valt op blonTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |