De afgelopen week zal ook meetellen, maar goed, komt allemaal wel weer goedquote:Op zondag 19 februari 2006 04:02 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Naweeën van een drukke week en een lange nacht![]()
We zullen proberen je wakker en alert te houden. En mocht dat niet lukken, dan gewoon de knop omdraaien en je bedje opzoekenquote:Op zondag 19 februari 2006 04:03 schreef Arliator het volgende:
[..]
Beetje laat geworden vannacht, was te lang stil hier, zit een beetje in te kakken. Ben daardoor ook een beetje anders dan anders kan even wat minder hebben. Ben nu snel geneigd, geheel tegen mijn gewoonte in, om op mensen in te hakken. Maarrrrrrrrrrrr, het is nu drukker, dus wellicht gaat het nu wat beter.
Ik ga morgen echt niet naar Muiderbergquote:Op zondag 19 februari 2006 04:02 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Jaaaah haha nog beter![]()
Liefst met beelden![]()
ik zag je post over hakken, doe maar niet heeft geen zinquote:Op zondag 19 februari 2006 04:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
De afgelopen week zal ook meetellen, maar goed, komt allemaal wel weer goed![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 04:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
De afgelopen week zal ook meetellen, maar goed, komt allemaal wel weer goed![]()
Ben niet chagerijnig, dat niet, gewoon brak.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:04 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mja, gewoon een minderde bui dus chagerijnigMeestal ben je wel meer positief, ik had ook een nummer gepost maar zag geen RE: en toen dacht ik al dat je een wat mindere dag/avond had
Meester Johnquote:Op zondag 19 februari 2006 04:07 schreef nachtzuster het volgende:
John zit er echt als een soort oppasser bij![]()
Doe maar rustig aan, doen wij dat ook niet met jouquote:Op zondag 19 februari 2006 04:06 schreef Arliator het volgende:
[..]
Aangezien ik vrouwelijk ben.... hehhehhe dan weet je het welquote:Op zondag 19 februari 2006 04:01 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Stoer dan ben je Mo of Frank. de rest zit in de bubbelunit of erbij en hebben geen pc tot hun beschikking![]()
No problemquote:Op zondag 19 februari 2006 04:08 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ben niet chagerijnig, dat niet, gewoon brak.
Had je nummer wel gezien hoor, maar door mijn vage kop had ik er niet op gereageerd, wel geluisterd trouwens![]()
Vergeef me, gaat allemaal weer goedkomen
quote:Op zondag 19 februari 2006 04:07 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik ga morgen echt niet naar Muiderbergje zal haar tegen het bevallige lijf lopen zeg
Met spanband en al
![]()
![]()
Doe ik ook wel hoor, zodra ik merk dat ik echt mezelf niet meer ben ga ik weg, tot nu toe gaat het allemaal goed, scheelt ook dat het drukker is nu. Als het nog een half uur langer had geduurt was ik al weg geweest. Nu blijf ik nogquote:Op zondag 19 februari 2006 04:06 schreef M-en-A het volgende:
[..]
We zullen proberen je wakker en alert te houden. En mocht dat niet lukken, dan gewoon de knop omdraaien en je bedje opzoeken![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 04:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
Doe ik ook wel hoor, zodra ik merk dat ik echt mezelf niet meer ben ga ik weg, tot nu toe gaat het allemaal goed, scheelt ook dat het drukker is nu. Als het nog een half uur langer had geduurt was ik al weg geweest. Nu blijf ik nog![]()
Fff proberen of ik je een beetje wakker kon makenquote:Op zondag 19 februari 2006 04:09 schreef Arliator het volgende:
[..]
Kijk!!! Hier wordt een man wakker en vrolijk van![]()
![]()
![]()
Oeps, is het nu wel verstandig dat ik nog wat zegquote:Op zondag 19 februari 2006 04:10 schreef Arliator het volgende:
[..]
Doe ik ook wel hoor, zodra ik merk dat ik echt mezelf niet meer ben ga ik weg, tot nu toe gaat het allemaal goed, scheelt ook dat het drukker is nu. Als het nog een half uur langer had geduurt was ik al weg geweest. Nu blijf ik nog![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |