abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 maart 2006 @ 15:48:48 #126
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_35681466
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:23 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Volgens mij is het zo helemaal niet gegaan
of heb ik dus niet goed op zitten letten? Ik wou dat ik het opgenomen had
trouwens, ik vind het te toevallig. Alles is te toevallig. Significant ook vaak.
Zie mijn voorbeeld over die zogenaamde top 3, hoe kan het nou, dat Char over een oorbel begint en dat hij nog op de vloer bleek te liggen ook.
Als het door een ring kwam die van haar vinger af was gegleden en die lag daar op de grond dan was daar in principe iets bijzonders mee. En Char vroeg toevallig iets over een oorbel omdat ze goed kan coldreaden volgens jou, hadden die ouders zoiets gezegd als 'Ja, ze droeg oorbellen. Maar wat is daarmee?' Dan kregen ze argwaan. Maar ik merk nauwelijks argwaan bij al die mensen. Ze worden niet alleen blij gemaakt, er worden feiten genoemd en dat is mij ook waar het om gaat.
Char vraagt: is er iets gevonden op de bodem van de auto, een oorbel?

Daarna bevestigen de ouders dat, daarvoor is er nooit over een oorbel gesproken.
In wiens ogen kijk jij voordat je sterft?
pi_35681625
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:48 schreef Here2Stay het volgende:

[..]

Char vraagt: is er iets gevonden op de bodem van de auto, een oorbel?

Daarna bevestigen de ouders dat, daarvoor is er nooit over een oorbel gesproken.
bij cold reading gaat het juist heel erg om de volgorde van waarop zaken aan de orde zijn gekomen, als je hier wat zinnigs over zou willen zeggen moet je eigenlijk de tape nakijken en onderzoeken welk contact er met de gasten plaatsvindt voor de uitzending.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 16:07:22 #128
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_35682358
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:52 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

bij cold reading gaat het juist heel erg om de volgorde van waarop zaken aan de orde zijn gekomen, als je hier wat zinnigs over zou willen zeggen moet je eigenlijk de tape nakijken en onderzoeken welk contact er met de gasten plaatsvindt voor de uitzending.
Had de uitzending opgenomen en zat net te kijken. Het is blabla over die ex-man, dan begint Char over de oorbel zoals eerder beschreven, waarop de ouders bevestigen dat er 1 oorbel is gevonden en de ander nog in dr oor zat.

Welk contact er plaatsvindt met de gasten weet ik natuurlijk ook niet.. zal je iemand voor moeten hebben van de redactie. Overigens lijkt het me vreemd dat er nog nooit iemand uit de school geklapt is als het allemaal vooropgezet zou zijn..
In wiens ogen kijk jij voordat je sterft?
pi_35682549
Het kan zo opgezet zijn dat alleen het team van char weet dat er bedrog in het spel is. Dit team achterhaalt dan info van de gasten en speelt dit door aan Char.

Het zou interessant zijn om te vragen aan die mensen of ze echt aan NIEMAND van het team IETS hebben gezegd over die oorbel. Waarschijnlijk komt daar dan uit dat het even kort is bestproken in een voorgesprekje maar dat Char daar niet bij was, of dat het al geschreven stond in de brief aan RTL. Die mensen weten dan niet dat het aan Char is doorgespeeld, en ze zijn te goedgelovig om er überhaupt vraagtekens bij te zetten.
pi_35682747
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 16:07 schreef Here2Stay het volgende:

[..]

Had de uitzending opgenomen en zat net te kijken. Het is blabla over die ex-man, dan begint Char over de oorbel zoals eerder beschreven, waarop de ouders bevestigen dat er 1 oorbel is gevonden en de ander nog in dr oor zat.

Welk contact er plaatsvindt met de gasten weet ik natuurlijk ook niet.. zal je iemand voor moeten hebben van de redactie. Overigens lijkt het me vreemd dat er nog nooit iemand uit de school geklapt is als het allemaal vooropgezet zou zijn..
Ik heb de feiten dus niet goed weergegeven. Het is al weer een paar maanden geleden dat ik de aflevering gezien heb.
Maar volgens mij blijft staan dat voorinformatie in dit geval niet echt nodig is geweest. Ze vráágt dingen en al naar gelang het antwoord gaat ze verder. Let wel, deze vrouw is erg gewiekst.
pi_35682769
ze woont ook in een riante villa en ze heeft enkele prachtige buitenhuisjes her en der over de wereld in zonnige oorden.
pi_35682962
Het nuchtere imago van de Nederlander slaat anno 2006 ook volledig de plank mis. Er zijn maar weinig landen waar psychics als char zoveel voeten in de aarde hebben als hier, goudmijntje voor d'r. En dan die Robbert van den Google nog, ongelofelijk, je kunt het zo gek niet bedenken of er hobbelen een miljoen "nuchtere" Nederlanders achteraan.

In Belgie is het verboden om als medium geld te verdienen, goed dat ze daar een actief beleid voeren tegen kwakzalvers, zouden ze hier ook moeten invoeren.
pi_35684149
Ik verbaas me er ook telkens weer over Genverbrander. Het is echt ongelofelijk hoe graag mensen blijkbaar belazerd willen worden, en vervolgens de oplichters nog gaan zitten verdedigen ook.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_35684363
Mwah. Ik weet het zo net nog niet. Kijk nou gewoon eens naar die afleveringen. En ik denk niet dat die mensen (ongemerkt) het over die oorbel hebben gehad met 'mensen van het team'.
En waarom mogen andere mensen wel in een villa wonen? Andere mensen met talenten?
en ja, het is flauw om te zeggen dat Char een supertalent als coldreader heeft
Ik stoor me daar totaal niet aan. Ze heeft het gewoon goed aangepakt. Als ik zo'n gave had (dan wel niet ontwikkeld/mee geboren etc etc)
dan wist het denk ik ook wel.
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 17:07:05 #135
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_35684691
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 16:58 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Mwah. Ik weet het zo net nog niet. Kijk nou gewoon eens naar die afleveringen. En ik denk niet dat die mensen (ongemerkt) het over die oorbel hebben gehad met 'mensen van het team'.
En waarom mogen andere mensen wel in een villa wonen? Andere mensen met talenten?
en ja, het is flauw om te zeggen dat Char een supertalent als coldreader heeft
Ik stoor me daar totaal niet aan. Ze heeft het gewoon goed aangepakt. Als ik zo'n gave had (dan wel niet ontwikkeld/mee geboren etc etc)
dan wist het denk ik ook wel.
gister liet ze trouwens een typisch voorbeeld zien van cold reading..

over een harde schijf in een doodskist
wat deed ze dat slecht
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_35684770
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 17:07 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

gister liet ze trouwens een typisch voorbeeld zien van cold reading..

over een harde schijf in een doodskist
wat deed ze dat slecht
Ze zei dat ze iets 'ronds' zag, daarom zei ze dat ze dacht dat er een bal of iets anders aan gekoppeld was. Ik vond het juist erg goed.
En waarom is dat volgens jou zo typisch coldreading, leg uit?
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
  vrijdag 3 maart 2006 @ 17:16:37 #137
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_35684995
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 17:09 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Ze zei dat ze iets 'ronds' zag, daarom zei ze dat ze dacht dat er een bal of iets anders aan gekoppeld was. Ik vond het juist erg goed.
En waarom is dat volgens jou zo typisch coldreading, leg uit?
ja en dat was het dus niet...die vent zei toen iets van "ja van binnen is een harde schijf rond"

ja hallo
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_35685059
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 17:16 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

ja en dat was het dus niet...die vent zei toen iets van "ja van binnen is een harde schijf rond"

ja hallo
pi_35685160
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 16:21 schreef Genverbrander het volgende:
Het nuchtere imago van de Nederlander slaat anno 2006 ook volledig de plank mis. Er zijn maar weinig landen waar psychics als char zoveel voeten in de aarde hebben als hier, goudmijntje voor d'r. En dan die Robbert van den Google nog, ongelofelijk, je kunt het zo gek niet bedenken of er hobbelen een miljoen "nuchtere" Nederlanders achteraan.

In Belgie is het verboden om als medium geld te verdienen, goed dat ze daar een actief beleid voeren tegen kwakzalvers, zouden ze hier ook moeten invoeren.
Dus onderstaande personen begaan allemaal een strafbaar feit?
www.anja-mystery.be
www.paranormalegids.be
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_35685400
quote:
Daar heb ik ook nog nooit van gehoord. Is dat zo?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 17:31:32 #141
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_35685464
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:09 schreef Erick1985 het volgende:

[..]
Het lijkt wel alsof ze de namen en details sterker, sneller en duidelijker doorkrijgt als ze bij iemand thuis is. Zeer indrukwekkend was dat.
Ja , omdat het daar doorgaans volhangd met foto's van dierbaren, verjaardagskalenders en andere persoonlijke voorwerpen, waardoor Coldreading een koud kunstje wordt.
Feyenoord!!! * Barça
pi_35686224
Ja het is in België verboden om tegen betaling mensen paranormaal te genezen. Met andere woorden: je mag daar geen paranormale kliniek openen en dat officieel laten registreren (zoals bijvoorbeeld dat bedrijfje dat Robbert heeft opgestart).

Stond in een van de artikelen over Robbert, dit werd als verklaring gegeven waarom Jomanda en Robbert ook zoveel Belgen trekken en waarom al die klinieken zo vaak aan de grensstreek gaan vestigen.
pi_35686684
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 17:58 schreef Genverbrander het volgende:
Ja het is in België verboden om tegen betaling mensen paranormaal te genezen. Met andere woorden: je mag daar geen paranormale kliniek openen en dat officieel laten registreren (zoals bijvoorbeeld dat bedrijfje dat Robbert heeft opgestart).

Stond in een van de artikelen over Robbert, dit werd als verklaring gegeven waarom Jomanda en Robbert ook zoveel Belgen trekken en waarom al die klinieken zo vaak aan de grensstreek gaan vestigen.
In Belgie mag dat wel, zolang je geen medicijnen of kruidenspul verkoopt , of aanprijst .
pi_35686834
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 18:13 schreef totsy het volgende:

[..]

In Belgie mag dat wel, zolang je geen medicijnen of kruidenspul verkoopt , of aanprijst .
hoe kan jij dat weten pikki zou zoiets wel weten ja, maar jij?
pi_35686870
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 18:17 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

hoe kan jij dat weten pikki zou zoiets wel weten ja, maar jij?
Ik weet toch alles, kom op zeg ....
pi_35686899
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 18:18 schreef totsy het volgende:

[..]

Ik weet toch alles, kom op zeg ....

hey maar tosti, geloof jij in char?
pi_35686953
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 18:19 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

hey maar tosti, geloof jij in char?
Natuurlijk, zij is de eerlijkheid zelve en héél integer . I love her ...
pi_35687002
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 18:20 schreef totsy het volgende:

[..]

Natuurlijk, zij is de eerlijkheid zelve en héél integer . I love her ...
oh dus ze is eerlijk én integer? toe maar
pi_35687072
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 18:21 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

oh dus ze is eerlijk én integer? toe maar
Net zoals Robbert , de ene moet niet onderdoen voor de andere , ze zijn allebei even goed ...
pi_35687118
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 18:24 schreef totsy het volgende:

[..]

Net zoals Robbert , de ene moet niet onderdoen voor de andere , ze zijn allebei even goed ...
zijn er ook paranormale dingen of mensen waar jij niet in gelooft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')