abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35672251
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:16 schreef Analyzing_Barb het volgende:
@ over Char: en daar heb je alle recht toe.

@ over het mailtje aan Jan: hèhè <--- Jan

Nu ga ik weer naar een wakker geworden dreinende Isabella
pi_35672762
quote:
ff ter info: De ouders van het meisje wisten niet dat het ongeluk kwam doordat ze haar oorbel wilde pakken, dit vertelde Char
Wie wist er nog meer dat dat ongeluk door die oorbel kwam? Was er iemand bij?

Op deze manier had Char ook kunnen vertellen dat het ongeluk kwam omdat ze haar favoriete liedje op de radio harder wilde zetten. Hoe weet je dat dat ook echt is wat er is gebeurd?
pi_35672952
vraag ik me ook af.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:04:00 #104
139235 Parameter
Magie is meetbaar
pi_35673220
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 10:35 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Ze kreeg door dat het betreffende overleden meisje haar oorbel verloor, terwijl ze aan het autorijden was, waarna die op de grond viel. Toen ze die wilde pakken verloor ze de macht over het stuur en maakte een ongeluk. Zo was het dus gegaan, ze hadden meteen het antwoord. Haar andere oorbel had ze nog in, de andere lag idd op de vloer toen ze werd gevonden.
Dus die oorbel was niet door de crash uit haar oor gevallen, maar gewoon onder het autorijden. Ze reed 's avonds na een avondje stappen in haar auto en toen viel opeens die oorbel uit haar oor. En toen ging zij natuurlijk in het donker op de vloer zoeken om hem meteen weer in te kunnen doen. En daardoor verloor ze de macht over het stuur. Geloof jij dat?
Meten is weten, als je weet wat je meet.
pi_35676133
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 11:48 schreef Prst_ het volgende:

[..]

Wie wist er nog meer dat dat ongeluk door die oorbel kwam? Was er iemand bij?

Op deze manier had Char ook kunnen vertellen dat het ongeluk kwam omdat ze haar favoriete liedje op de radio harder wilde zetten. Hoe weet je dat dat ook echt is wat er is gebeurd?
Voor zover ik weet wist niemand verder dat het ongeluk door de oorbel kwam. De hele familie (best wel een aantal mensen) zat daar verbijsterd.
Of er iemand anders bij het ongeluk was? Volgens mij niet.
Ik vind het gewoon opvallend, dat over die oorbel.
http://freefilehosting.net/file/?id=q9/3lqjR
Onze allerliefste kleine Isabella! (en weer zwanger! uitgerekend in sept '06)
The Truth, the whole Truth and nothing but the Truth. Addictive!
pi_35676232
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:04 schreef Parameter het volgende:

[..]

Dus die oorbel was niet door de crash uit haar oor gevallen, maar gewoon onder het autorijden. Ze reed 's avonds na een avondje stappen in haar auto en toen viel opeens die oorbel uit haar oor. En toen ging zij natuurlijk in het donker op de vloer zoeken om hem meteen weer in te kunnen doen. En daardoor verloor ze de macht over het stuur. Geloof jij dat?
Heb je niet zoiets als verlichting in een auto :|
Ik denk dat ze behoorlijk zenuwachtig haar oorbel pakte.
en ze was opgefokt, doordat ze ruzie had met haar (ex-)man. Gebeuren er zo niet vaker ongelukken?
Ook door de gekste stommiteiten? Dat kan.
pi_35676303
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:31 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Voor zover ik weet wist niemand verder dat het ongeluk door de oorbel kwam. De hele familie (best wel een aantal mensen) zat daar verbijsterd. Helemaal, omdat ze wel allemaal wisten dat die ene oorbel gevonden was op de grond, de andere in haar oor. En ik denk niet dat ze dit in hun ogen onbelangrijk detail dat later schijnbaar een belangrijk detail geweest was, ook maar met iemand hadden gedeeld. Waarom zouden ze?
pi_35676332
Het laatste dus lezen, er ging weer eens iets verkeerd
pi_35676346
quote:
oor zover ik weet wist niemand verder dat het ongeluk door de oorbel kwam. De hele familie (best wel een aantal mensen) zat daar verbijsterd.
Maar goed, Char kan dat dus ook gewoon verzonnen hebben. Je weet niet of dat echt is wat er gebeurd is.

Ik kan me echter wel voorstellen dat het fijn is voor die familie om dit te horen. Het geeft ze gemoedsrust omtrent het hoe en waarom. Of het echt waar is doet er dan niet zoveel toe.
pi_35676384
Soms klik je per ongeluk de quote-button aan ipv de edit-button heb ik ook wel eens

anyway ik vind het niet zo sterk hoor van char nu ik dit zo hoor. in feite had ze alles kunnen zeggen want er is toch niemand die weet hoe het echt is gegaan.

het riekt naar cold reading.
pi_35676436
Ja maar het is toch opvallend dat, als die oorbel op de grond lag dat Char dit wist te vertellen? Als ze vooraf geen informatie heeft gekregen hierover, wat me sterk lijkt als dat wel is gebeurd, vind ik het wel erg toevallig en knap.
pi_35676483
en die oorbel lag op de grond in de auto? dat is bewezen?
pi_35676635
Hoe groot is de kans nu, dat er toevallig een oorbel op de grond ligt bij een ongeluk. Zelfs de allerbeste coldreader kan dat ook niet weten. Dat is gewoon onmogelijk.
Of is er ergens weer een lijst te vinden op inet waarop staat:

De top 3 auto ongeval oorzaken bij meisjes

1. oorbel valt uit oor, wil oorbel pakken, verliest daardoor de macht over het stuur
2. gestikt in een lolly tijdens het rijden
3. werd afgeleid door een aftershave reclame met een celebrity erop en botst daardoor tegen de vangrail

sorry, ik wilde het nog wat origineler en beter aanpakken, maar Isabella is echt heel erg vervelend nu
pi_35676934
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:40 schreef Genverbrander het volgende:
en die oorbel lag op de grond in de auto? dat is bewezen?
Nee, maar dat werd bevestigd door die ouders en rest van de fam
dat moet toch genoeg zijn?
pi_35676978
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:51 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Nee, maar dat werd bevestigd door die ouders en rest van de fam
dat moet toch genoeg zijn?
ja ok, dus de oorbel lag op de grond. En hadden ze die oorbel ook bij zich in de studio?
pi_35677220
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:52 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

ja ok, dus de oorbel lag op de grond. En hadden ze die oorbel ook bij zich in de studio?
Nee....
pi_35677326
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:57 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Nee....
hm ok. maar dan zou het nog steeds kunnen dat de bewuste familie in het voorgesprek of in de brief heeft vermeld dat er een oorbel in de auto is gevonden.
pi_35677586
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:00 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

hm ok. maar dan zou het nog steeds kunnen dat de bewuste familie in het voorgesprek of in de brief heeft vermeld dat er een oorbel in de auto is gevonden.
Dat weet ik dus ook niet, maar het lijkt me gewoon sterk
pi_35677878
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:00 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

Die voorinformatie is niet eens nodig, Gen. Ik kan me herinneren dat Char werd verteld dat het bewuste meisje terugkwam van een avondje stappen. Wat dragen vrouwen dan meestal? Ja... oorbellen!
Tijdens de reading zei (vroeg!!) Char 'Ik zie iets over een oorbel' En toen werd haar verteld dat er een op de bodem van de auto lag. En toen kon Char alles netjes invullen.

De ouders hadden ook kunnen vertellen dat ze tijdens het ongeluk de oorbellen van een overleden oma droeg. En dan had Char daar op verder gegaan. 'Oh.... haar oma was bij haar toen ze stierf en daardoor is zij vredig gestorven' Of weet ik het wat die vrouw allemaal kan verzinnen.
pi_35678148
http://www.urbanlearning.com/nl/product.asp?a_id=14&item_id=37#Agenda

Char heeft geleerd hoe intuïtie ontwikkeld kan worden en weet die kennis erg goed over te dragen aan anderen. Tijdens deze avond leert u hoe ook u een zesde zintuig kunt ontwikkelen.

Ik wil weten of mensen daadwerkelijk dankzij de lessen van Char een zesde zintuig ontwikkelen. Want ze laat wel zien hoe ze het doet in haar workshops. Je paranormale vermogens ontwikkelen. Het lijkt me sterk dat ze in de workshops 'HOE WORD IK DE ALLERBESTE COLDREADER' als thema heeft
Wie zou er nou ook alweer naar een workshop gaan van haar, kun je nog een teken van leven geven? (TS of die andere jongen weet ik ff niet meer)

pi_35678207
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:14 schreef ACJazzz het volgende:

[..]

Die voorinformatie is niet eens nodig, Gen. Ik kan me herinneren dat Char werd verteld dat het bewuste meisje terugkwam van een avondje stappen. Wat dragen vrouwen dan meestal? Ja... oorbellen!
Tijdens de reading zei (vroeg!!) Char 'Ik zie iets over een oorbel' En toen werd haar verteld dat er een op de bodem van de auto lag. En toen kon Char alles netjes invullen.

De ouders hadden ook kunnen vertellen dat ze tijdens het ongeluk de oorbellen van een overleden oma droeg. En dan had Char daar op verder gegaan. 'Oh.... haar oma was bij haar toen ze stierf en daardoor is zij vredig gestorven' Of weet ik het wat die vrouw allemaal kan verzinnen.
Volgens mij is het zo helemaal niet gegaan
of heb ik dus niet goed op zitten letten? Ik wou dat ik het opgenomen had
trouwens, ik vind het te toevallig. Alles is te toevallig. Significant ook vaak.
Zie mijn voorbeeld over die zogenaamde top 3, hoe kan het nou, dat Char over een oorbel begint en dat hij nog op de vloer bleek te liggen ook.
Als het door een ring kwam die van haar vinger af was gegleden en die lag daar op de grond dan was daar in principe iets bijzonders mee. En Char vroeg toevallig iets over een oorbel omdat ze goed kan coldreaden volgens jou, hadden die ouders zoiets gezegd als 'Ja, ze droeg oorbellen. Maar wat is daarmee?' Dan kregen ze argwaan. Maar ik merk nauwelijks argwaan bij al die mensen. Ze worden niet alleen blij gemaakt, er worden feiten genoemd en dat is mij ook waar het om gaat.

[ Bericht 12% gewijzigd door Analyzing_Barb op 03-03-2006 14:34:58 ]
  vrijdag 3 maart 2006 @ 15:09:26 #122
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_35679957
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 22:32 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Er zijn geen toevalligheden of een beetje geraad, er zijn duidelijke TREFFERS. Die niet op het internet kunnen staan. En 'inside informatie' over een teken in de vorm van een regenboog op de dag van de begrafenis van een overleden jongen? Kom zeg. Hele Nederlandse families die meewerken aan een complot met Char? Nou zeg, dit kunnen sommige mensen niet menen. Wat je ziet bij deze mensen is verdriet.
PRECIES! Kippevel bezoek was dat! Het lijkt wel alsof ze de namen en details sterker, sneller en duidelijker doorkrijgt als ze bij iemand thuis is. Zeer indrukwekkend was dat. Het interview met Jette vd Meij vond ik ook prachtig!
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
pi_35680402
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:09 schreef Erick1985 het volgende:

[..]

PRECIES! Kippevel bezoek was dat! Het lijkt wel alsof ze de namen en details sterker, sneller en duidelijker doorkrijgt als ze bij iemand thuis is. Zeer indrukwekkend was dat. Het interview met Jette vd Meij vond ik ook prachtig!
tsssk met de BN'ers die zich door haar laten readen is ook een steekje los. Zit blijkbaar in hun contract opgenomen dat ze een X-aantal uren per jaar ook in andere RTL-programma's zitten.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 15:29:26 #124
139235 Parameter
Magie is meetbaar
pi_35680707
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 13:34 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Ik denk dat ze behoorlijk zenuwachtig haar oorbel pakte.
en ze was opgefokt, doordat ze ruzie had met haar (ex-)man.
En hoe weet je dat? Alleen omdat Char het zei ! De ex had volgens Char een heel emotioneel telefoongesprek met haar gevoerd en daardoor was ze tegen een boom gereden. Het mobieltje was in crash kapot gegaan. De ex had het nog in zijn handen gehad toen het door de politie werd terugbezorgd. Hij probeerde natuurlijk de bewijzen van zijn schuld te verdoezelen.

Deze ex zou Char kunnen aanklagen voor laster, want ze had geen enkel bewijs.
Meten is weten, als je weet wat je meet.
pi_35680754
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:29 schreef Parameter het volgende:

[..]

En hoe weet je dat? Alleen omdat Char het zei ! De ex had volgens Char een heel emotioneel telefoongesprek met haar gevoerd en daardoor was ze tegen een boom gereden. Het mobieltje was in crash kapot gegaan. De ex had het nog in zijn handen gehad toen het door de politie werd terugbezorgd. Hij probeerde natuurlijk de bewijzen van zijn schuld te verdoezelen.

Deze ex zou Char kunnen aanklagen voor laster, want ze had geen enkel bewijs.
Inderdaad, ik vind dat char hier ook veel te ver gaat een beetje een willekeurige man beschuldigen.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 15:48:48 #126
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_35681466
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 14:23 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Volgens mij is het zo helemaal niet gegaan
of heb ik dus niet goed op zitten letten? Ik wou dat ik het opgenomen had
trouwens, ik vind het te toevallig. Alles is te toevallig. Significant ook vaak.
Zie mijn voorbeeld over die zogenaamde top 3, hoe kan het nou, dat Char over een oorbel begint en dat hij nog op de vloer bleek te liggen ook.
Als het door een ring kwam die van haar vinger af was gegleden en die lag daar op de grond dan was daar in principe iets bijzonders mee. En Char vroeg toevallig iets over een oorbel omdat ze goed kan coldreaden volgens jou, hadden die ouders zoiets gezegd als 'Ja, ze droeg oorbellen. Maar wat is daarmee?' Dan kregen ze argwaan. Maar ik merk nauwelijks argwaan bij al die mensen. Ze worden niet alleen blij gemaakt, er worden feiten genoemd en dat is mij ook waar het om gaat.
Char vraagt: is er iets gevonden op de bodem van de auto, een oorbel?

Daarna bevestigen de ouders dat, daarvoor is er nooit over een oorbel gesproken.
In wiens ogen kijk jij voordat je sterft?
pi_35681625
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:48 schreef Here2Stay het volgende:

[..]

Char vraagt: is er iets gevonden op de bodem van de auto, een oorbel?

Daarna bevestigen de ouders dat, daarvoor is er nooit over een oorbel gesproken.
bij cold reading gaat het juist heel erg om de volgorde van waarop zaken aan de orde zijn gekomen, als je hier wat zinnigs over zou willen zeggen moet je eigenlijk de tape nakijken en onderzoeken welk contact er met de gasten plaatsvindt voor de uitzending.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 16:07:22 #128
50705 Here2Stay
Dive now, work later
pi_35682358
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:52 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

bij cold reading gaat het juist heel erg om de volgorde van waarop zaken aan de orde zijn gekomen, als je hier wat zinnigs over zou willen zeggen moet je eigenlijk de tape nakijken en onderzoeken welk contact er met de gasten plaatsvindt voor de uitzending.
Had de uitzending opgenomen en zat net te kijken. Het is blabla over die ex-man, dan begint Char over de oorbel zoals eerder beschreven, waarop de ouders bevestigen dat er 1 oorbel is gevonden en de ander nog in dr oor zat.

Welk contact er plaatsvindt met de gasten weet ik natuurlijk ook niet.. zal je iemand voor moeten hebben van de redactie. Overigens lijkt het me vreemd dat er nog nooit iemand uit de school geklapt is als het allemaal vooropgezet zou zijn..
In wiens ogen kijk jij voordat je sterft?
pi_35682549
Het kan zo opgezet zijn dat alleen het team van char weet dat er bedrog in het spel is. Dit team achterhaalt dan info van de gasten en speelt dit door aan Char.

Het zou interessant zijn om te vragen aan die mensen of ze echt aan NIEMAND van het team IETS hebben gezegd over die oorbel. Waarschijnlijk komt daar dan uit dat het even kort is bestproken in een voorgesprekje maar dat Char daar niet bij was, of dat het al geschreven stond in de brief aan RTL. Die mensen weten dan niet dat het aan Char is doorgespeeld, en ze zijn te goedgelovig om er überhaupt vraagtekens bij te zetten.
pi_35682747
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 16:07 schreef Here2Stay het volgende:

[..]

Had de uitzending opgenomen en zat net te kijken. Het is blabla over die ex-man, dan begint Char over de oorbel zoals eerder beschreven, waarop de ouders bevestigen dat er 1 oorbel is gevonden en de ander nog in dr oor zat.

Welk contact er plaatsvindt met de gasten weet ik natuurlijk ook niet.. zal je iemand voor moeten hebben van de redactie. Overigens lijkt het me vreemd dat er nog nooit iemand uit de school geklapt is als het allemaal vooropgezet zou zijn..
Ik heb de feiten dus niet goed weergegeven. Het is al weer een paar maanden geleden dat ik de aflevering gezien heb.
Maar volgens mij blijft staan dat voorinformatie in dit geval niet echt nodig is geweest. Ze vráágt dingen en al naar gelang het antwoord gaat ze verder. Let wel, deze vrouw is erg gewiekst.
pi_35682769
ze woont ook in een riante villa en ze heeft enkele prachtige buitenhuisjes her en der over de wereld in zonnige oorden.
pi_35682962
Het nuchtere imago van de Nederlander slaat anno 2006 ook volledig de plank mis. Er zijn maar weinig landen waar psychics als char zoveel voeten in de aarde hebben als hier, goudmijntje voor d'r. En dan die Robbert van den Google nog, ongelofelijk, je kunt het zo gek niet bedenken of er hobbelen een miljoen "nuchtere" Nederlanders achteraan.

In Belgie is het verboden om als medium geld te verdienen, goed dat ze daar een actief beleid voeren tegen kwakzalvers, zouden ze hier ook moeten invoeren.
pi_35684149
Ik verbaas me er ook telkens weer over Genverbrander. Het is echt ongelofelijk hoe graag mensen blijkbaar belazerd willen worden, en vervolgens de oplichters nog gaan zitten verdedigen ook.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
pi_35684363
Mwah. Ik weet het zo net nog niet. Kijk nou gewoon eens naar die afleveringen. En ik denk niet dat die mensen (ongemerkt) het over die oorbel hebben gehad met 'mensen van het team'.
En waarom mogen andere mensen wel in een villa wonen? Andere mensen met talenten?
en ja, het is flauw om te zeggen dat Char een supertalent als coldreader heeft
Ik stoor me daar totaal niet aan. Ze heeft het gewoon goed aangepakt. Als ik zo'n gave had (dan wel niet ontwikkeld/mee geboren etc etc)
dan wist het denk ik ook wel.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 17:07:05 #135
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_35684691
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 16:58 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Mwah. Ik weet het zo net nog niet. Kijk nou gewoon eens naar die afleveringen. En ik denk niet dat die mensen (ongemerkt) het over die oorbel hebben gehad met 'mensen van het team'.
En waarom mogen andere mensen wel in een villa wonen? Andere mensen met talenten?
en ja, het is flauw om te zeggen dat Char een supertalent als coldreader heeft
Ik stoor me daar totaal niet aan. Ze heeft het gewoon goed aangepakt. Als ik zo'n gave had (dan wel niet ontwikkeld/mee geboren etc etc)
dan wist het denk ik ook wel.
gister liet ze trouwens een typisch voorbeeld zien van cold reading..

over een harde schijf in een doodskist
wat deed ze dat slecht
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_35684770
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 17:07 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

gister liet ze trouwens een typisch voorbeeld zien van cold reading..

over een harde schijf in een doodskist
wat deed ze dat slecht
Ze zei dat ze iets 'ronds' zag, daarom zei ze dat ze dacht dat er een bal of iets anders aan gekoppeld was. Ik vond het juist erg goed.
En waarom is dat volgens jou zo typisch coldreading, leg uit?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 17:16:37 #137
40111 TheWilliedockSaints
The Taxman Cometh
pi_35684995
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 17:09 schreef Analyzing_Barb het volgende:

[..]

Ze zei dat ze iets 'ronds' zag, daarom zei ze dat ze dacht dat er een bal of iets anders aan gekoppeld was. Ik vond het juist erg goed.
En waarom is dat volgens jou zo typisch coldreading, leg uit?
ja en dat was het dus niet...die vent zei toen iets van "ja van binnen is een harde schijf rond"

ja hallo
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_35685059
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 17:16 schreef TheWilliedockSaints het volgende:

[..]

ja en dat was het dus niet...die vent zei toen iets van "ja van binnen is een harde schijf rond"

ja hallo
pi_35685160
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 16:21 schreef Genverbrander het volgende:
Het nuchtere imago van de Nederlander slaat anno 2006 ook volledig de plank mis. Er zijn maar weinig landen waar psychics als char zoveel voeten in de aarde hebben als hier, goudmijntje voor d'r. En dan die Robbert van den Google nog, ongelofelijk, je kunt het zo gek niet bedenken of er hobbelen een miljoen "nuchtere" Nederlanders achteraan.

In Belgie is het verboden om als medium geld te verdienen, goed dat ze daar een actief beleid voeren tegen kwakzalvers, zouden ze hier ook moeten invoeren.
Dus onderstaande personen begaan allemaal een strafbaar feit?
www.anja-mystery.be
www.paranormalegids.be
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_35685400
quote:
Daar heb ik ook nog nooit van gehoord. Is dat zo?
  vrijdag 3 maart 2006 @ 17:31:32 #141
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_35685464
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 15:09 schreef Erick1985 het volgende:

[..]
Het lijkt wel alsof ze de namen en details sterker, sneller en duidelijker doorkrijgt als ze bij iemand thuis is. Zeer indrukwekkend was dat.
Ja , omdat het daar doorgaans volhangd met foto's van dierbaren, verjaardagskalenders en andere persoonlijke voorwerpen, waardoor Coldreading een koud kunstje wordt.
Feyenoord!!! * Barça
pi_35686224
Ja het is in België verboden om tegen betaling mensen paranormaal te genezen. Met andere woorden: je mag daar geen paranormale kliniek openen en dat officieel laten registreren (zoals bijvoorbeeld dat bedrijfje dat Robbert heeft opgestart).

Stond in een van de artikelen over Robbert, dit werd als verklaring gegeven waarom Jomanda en Robbert ook zoveel Belgen trekken en waarom al die klinieken zo vaak aan de grensstreek gaan vestigen.
pi_35686684
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 17:58 schreef Genverbrander het volgende:
Ja het is in België verboden om tegen betaling mensen paranormaal te genezen. Met andere woorden: je mag daar geen paranormale kliniek openen en dat officieel laten registreren (zoals bijvoorbeeld dat bedrijfje dat Robbert heeft opgestart).

Stond in een van de artikelen over Robbert, dit werd als verklaring gegeven waarom Jomanda en Robbert ook zoveel Belgen trekken en waarom al die klinieken zo vaak aan de grensstreek gaan vestigen.
In Belgie mag dat wel, zolang je geen medicijnen of kruidenspul verkoopt , of aanprijst .
pi_35686834
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 18:13 schreef totsy het volgende:

[..]

In Belgie mag dat wel, zolang je geen medicijnen of kruidenspul verkoopt , of aanprijst .
hoe kan jij dat weten pikki zou zoiets wel weten ja, maar jij?
pi_35686870
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 18:17 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

hoe kan jij dat weten pikki zou zoiets wel weten ja, maar jij?
Ik weet toch alles, kom op zeg ....
pi_35686899
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 18:18 schreef totsy het volgende:

[..]

Ik weet toch alles, kom op zeg ....

hey maar tosti, geloof jij in char?
pi_35686953
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 18:19 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

hey maar tosti, geloof jij in char?
Natuurlijk, zij is de eerlijkheid zelve en héél integer . I love her ...
pi_35687002
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 18:20 schreef totsy het volgende:

[..]

Natuurlijk, zij is de eerlijkheid zelve en héél integer . I love her ...
oh dus ze is eerlijk én integer? toe maar
pi_35687072
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 18:21 schreef Genverbrander het volgende:

[..]

oh dus ze is eerlijk én integer? toe maar
Net zoals Robbert , de ene moet niet onderdoen voor de andere , ze zijn allebei even goed ...
pi_35687118
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 18:24 schreef totsy het volgende:

[..]

Net zoals Robbert , de ene moet niet onderdoen voor de andere , ze zijn allebei even goed ...
zijn er ook paranormale dingen of mensen waar jij niet in gelooft?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')