prachtig! en weer met mooie plaatjes erbijquote:
Voor mij hoeft het nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:52 schreef KWAKje het volgende:
[..]
prachtig! en weer met mooie plaatjes erbij![]()
Mart is een kenner?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:54 schreef Bruce117 het volgende:
Ze is van "2002".
Ze is dus belegen.
![]()
begint om 10 uur. ik ga maar es vroeg op staan danquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:58 schreef Bruce117 het volgende:
Ik weet wel wat ik morgen ga kijken
David Beckham, Lance Armstrong, Mario Chippolini om er maar een paar te noemen.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:09 schreef maril het volgende:
wie vinden jullie rock en roll
Bocelli+Borsato toch?quote:Op zondag 19 februari 2006 00:15 schreef qu63 het volgende:
iemand enig idee van wie die eindtune is?
dat laatste ook? als ze over de stier lopen dus..quote:
Nee, die niet volgens mij.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:15 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat laatste ook? als ze over de stier lopen dus..
damnquote:
Ornella Vanoni - L'Appuntamentoquote:Op zondag 19 februari 2006 00:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
damn
het is iig een vrouw, zingt Italiaans, maar meer weet ik ook niet
Laten ze Anni een keer uitnodigen!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:19 schreef Falco het volgende:
Weer een prima aflevering hoor. Morgen hopelijk met Wüst.
En De Loorquote:Op zondag 19 februari 2006 00:19 schreef Falco het volgende:
Weer een prima aflevering hoor. Morgen hopelijk met Wüst.
he fuck, dan heb ik dat nummer al!quote:Op zondag 19 februari 2006 00:19 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ornella Vanoni - L'Appuntamento
Het is overigens ook de soundtrack van Ocean's twelve.
dat kan Mart niet aanquote:Op zondag 19 februari 2006 00:20 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Laten ze Anni een keer uitnodigen!![]()
Zoiets jaquote:Op zondag 19 februari 2006 00:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Dan gaat die praten als Erben.
ik heb altijd het gevoel dat ze om 0.00 uit de lucht moeten, dus dan heb je een probleem.quote:Op zondag 19 februari 2006 09:55 schreef Ambrosius het volgende:
Het zou vanavond wel eens op een hele andere tijd kunnen beginnen als Nederland succesvol is op de 1000m, dat zullen ze wel weer ruilen met Studio Voetbal.
Volgens mij heb ik dat al ergens gehoord.quote:Op zondag 19 februari 2006 09:55 schreef Ambrosius het volgende:
Het zou vanavond wel eens op een hele andere tijd kunnen beginnen als Nederland succesvol is op de 1000m, dat zullen ze wel weer ruilen met Studio Voetbal.
Misschien komt er wel een derde bijquote:Op zondag 19 februari 2006 10:59 schreef brighton het volgende:Twee vrouwen bij Mart aan tafel vanavond. Dat wordt leuk voor 'm
Dat dachten wij gisteren ook van Erben, maar hij bleef toch liever in zijn hotel zei Martquote:
Het is alleen jammer dat Van Gennip qua stijl (haar/kleding) in de jaren 80 is blijven hangen... volgens mij heeft ze nog steeds die kuifquote:
Die kuif jaquote:Op zondag 19 februari 2006 12:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat Van Gennip qua stijl (haar/kleding) in de jaren 80 is blijven hangen... volgens mij heeft ze nog steeds die kuif
Op een gegeven moment raakte Mart een beetje geïriteerd ja over het feit dat Wilfried zijn eigen mening nogal opdrong.. was wel mooie tv even... maar bij het aaien van de stier was dat al weer vergeven en vergeten dacht ik te zienquote:Op zondag 19 februari 2006 12:23 schreef BVO het volgende:
[..]
Volgens mij boterde het niet echt tussen Wilfried en Mart.
Volgens mij ook ja.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat Van Gennip qua stijl (haar/kleding) in de jaren 80 is blijven hangen... volgens mij heeft ze nog steeds die kuif
ken ik idd, maar wat doet dat in dit topicquote:Op zondag 19 februari 2006 12:31 schreef wdn het volgende:
Op de BBC hadden ze het net over ski-vliegen.
2x zo hoge schans als de grote schans en afstanden van 230 meter
Kent iemand dat?
Hier voor jou haaibaaike een jonge Martquote:Op zondag 19 februari 2006 10:33 schreef Haaibaaike het volgende:
Offtopic leuke foto Maril,
bedoel je de discussie over kleding of over Mueller waar Mueller kwaad werd over de pers en Wilfred dat boek van hem erbijhaalde tot minder genoegen van Mart ,die overigens respect heeft voor Wilfred, ongeacht die discussie hebben samen wielerblad De Muur gemaakt + dat hij HS beste sportprogramma vind.quote:Op zondag 19 februari 2006 14:19 schreef golfer het volgende:
Uitzending op video bekeken. Wilfried blijft een leuke aparte manier van naar sporters kijken/sport benaderen hebben.
Leuk even die discussie tussen hem en Mart en jammer dat Mart het zo afkapte omdat er weer een filmpje ingestart moest worden.
Leuke uitzending wel verder.
Voor mij had die discussie oook wel kunnen voortduren soms zijn de filmpjes voor een discussie funest,quote:Op zondag 19 februari 2006 14:39 schreef Bruce117 het volgende:
Neem aan het botweg afkappen van Wilfred door Mart toen het over Mueller ging.
Last van een groot ego.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:48 schreef tong80 het volgende:
Belachelijk Smeets die een discussie niet kan winnen omdat ie geen argumenten heeft snoert een gast die het niet met hem eens is de mond. Erg zwak.
Smeets bleef bij zijn mening was niks aan veranderd maar hij moest naar een filmpje dat zei hij tegen Wilfred want die vroeg hem naar het waarom.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:48 schreef tong80 het volgende:
Belachelijk Smeets die een discussie niet kan winnen omdat ie geen argumenten heeft snoert een gast die het niet met hem eens is de mond. Erg zwak.
Nou het was wel wat anders. Hij reageerde nogal agressief op Wilfried de Jong.quote:Op zondag 19 februari 2006 17:37 schreef maril het volgende:
[..]
Smeets bleef bij zijn mening was niks aan veranderd maar hij moest naar een filmpje dat zei hij tegen Wilfred want die vroeg hem naar het waarom.
Inderdaad...en later zeggen dat iedereen natuurlijk zijn eigen mening mag hebben. (maar schijnbaar niet in het programma van Mart Smeets...)quote:Op zondag 19 februari 2006 17:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nou het was wel wat anders. Hij reageerde nogal agressief op Wilfried de Jong.
nee is nog niet bekend. gewoon vanaf half elf kijken dusquote:Op zondag 19 februari 2006 19:53 schreef golfer het volgende:
Is al bekend of het vanavond weer omgooien met Studio Voetbal
vraag ik me ook af ja .. ik heb er nog niks over gelezen/gehoord iigquote:Op zondag 19 februari 2006 19:53 schreef golfer het volgende:
Teletekst laat nog steeds Studio Sportwinter voor Studio Voetbal zien in de programering.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:53 schreef golfer het volgende:
dat zou zeker leuk zijnquote:Op zondag 19 februari 2006 20:11 schreef Haaibaaike het volgende:
Zal toch leuk zijn als Anni Friessinger een keertje bij Mart zal komen![]()
gewoon de hele avond nederland 2 kijkenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:00 schreef snellejelle het volgende:
[..]
nee is nog niet bekend. gewoon vanaf half elf kijken dus
vanaf nu weer jaquote:Op zondag 19 februari 2006 20:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon de hele avond nederland 2 kijkendan is het altijd goed
Ik ga echt geen voetbal kijkenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gewoon de hele avond nederland 2 kijkendan is het altijd goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |