Ik snap echt niet dat zoveel mensen haar humor leuk vinden, ik vind het niet eens de moeite waard om naar te kijken....quote:
wat een kuthoer.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:28 schreef Kurk het volgende:
N.a.v. het topic van mijn collega Braun volgt hier een klaagtopic overTineke
Schouten
.
[afbeelding]
Met je achterlijke accent en onverstaanbare flauwe kutgrappen, ouwe niet-grappige doos![]()
Je lijkt bent een zigeuner die met haar irritante stem veel te veel geld verdient![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gatverdamme smerig wijf, ik kots op je![]()
![]()
Tineke Schouten![]()
![]()
P.S.: je lijkt op dat lijk van de Veerkampjes ---> zoek de verschillen
[afbeelding] [afbeelding]
Wees blij dat niet iedereen dezelfde smaak heeft.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:29 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
dan maak je goed gebruik van die smilie....
wat een totaal on-grappige feeks is dat toch.
Daar heb je zeker gelijk in. Is ze eigenlijk wel Utrechts?quote:Op zondag 19 februari 2006 17:22 schreef PrinceLu het volgende:
Voor een rasechte Utrechter vind ik d'r Utrechtse accent niet eens authentiek klinken.En die humor is ook alleen maar leuk voor Sterrenwijkers.
Yep... Maar zelfs de meest doorgewinterde utrechter klinkt nog niet zo debiel als zij.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:17 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Daar heb je zeker gelijk in. Is ze eigenlijk wel Utrechts?
Maak je geen zorgen, zelfs in Utrecht word er op neer gekeken.quote:Op zondag 19 februari 2006 21:53 schreef Enchanter het volgende:
Tineke Schouten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kan je zulke humor leuk vinden , misschien leuk als je uit Utrecht komt , maar ja Utrechters![]()
Spam!quote:Op maandag 20 februari 2006 13:06 schreef buzzer het volgende:
dit vind ik nou echt zo'n topic voor http://forum.scholieren.com/
Wat was die sleeeecht!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:46 schreef Asskicker14 het volgende:
Heb 2 jaar geleden een voorstelling van haar bijgewoond. En het was echt bejaardenhumor. Vooral dat sketch met de telefoonseks.
Mijn poeesjjje? Of ik een natte poes heb?quote:
Ach, iedereen is wel eens in de warquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:00 schreef JosvG het volgende:
Ik heb ooit iets grappigs van haar gezien
Ze doet veel meer accenten dan 't Utrechts, maja, dat weten de meeste mensen niet die zo dom lullen, die kijken nooitquote:Op zondag 19 februari 2006 00:23 schreef X-Naut het volgende:
Zo'n typetje met een utrechts accent kan één keer leuk zijn, maar niet alleen maar![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, iedereen is wel eens in de war
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |