Iddquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:17 schreef Dirktator het volgende:
En duw ook gelijk Tineke Schouten de orkestbak in, s'il vous plaît!
Homo's hebben ook geen gevoel voor humorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:23 schreef Vince_Taylor het volgende:
Ik keek ff maar vond haar toch grappiger dan jou Braun.Dus je stelling mannen en humor gaat hier niet op....
Ja, net zoals Hans Teeuwen en Youpquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:26 schreef XiChico het volgende:
Van de Lama's toch?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:23 schreef Vince_Taylor het volgende:
Ik keek ff maar vond haar toch grappiger dan jou Braun.Dus je stelling mannen en humor gaat hier niet op....
Zeg stel geestelijk gehandicapten... Ik ben toch ook geen cabaretier!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:28 schreef DoorBell het volgende:
Kaandorp is grappig voor een vrouw........ Braun, jij bent het niet, jammer
Want over het algemeen zijn vrouwen niet grappig???quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:28 schreef DoorBell het volgende:
Kaandorp is grappig voor een vrouw........ Braun, jij bent het niet, jammer
Rita Verdonk, Jerney Kaagman nez. moet ik doorgaan?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:45 schreef Negator het volgende:
[..]
Want over het algemeen zijn vrouwen niet grappig???
![]()
Whehehehe,quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Rita Verdonk, Jerney Kaagman nez. moet ik doorgaan?
Klopt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:45 schreef Negator het volgende:
[..]
![]()
Feit.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:45 schreef Negator het volgende:
[..]
![]()
Nee, iemand die op de bank ligt met z'n rechterhand in de broek en een zak paprikachips naast zich. Je vindt haar wel leuk en lekker maar het is o zoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:42 schreef BrauN het volgende:
[..]
[..]
Zeg stel geestelijk gehandicapten... Ik ben toch ook geen cabaretier!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |