Iddquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:17 schreef Dirktator het volgende:
En duw ook gelijk Tineke Schouten de orkestbak in, s'il vous plaît!
Homo's hebben ook geen gevoel voor humorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:23 schreef Vince_Taylor het volgende:
Ik keek ff maar vond haar toch grappiger dan jou Braun.Dus je stelling mannen en humor gaat hier niet op....
Ja, net zoals Hans Teeuwen en Youpquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:26 schreef XiChico het volgende:
Van de Lama's toch?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:23 schreef Vince_Taylor het volgende:
Ik keek ff maar vond haar toch grappiger dan jou Braun.Dus je stelling mannen en humor gaat hier niet op....
Zeg stel geestelijk gehandicapten... Ik ben toch ook geen cabaretier!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:28 schreef DoorBell het volgende:
Kaandorp is grappig voor een vrouw........ Braun, jij bent het niet, jammer
Want over het algemeen zijn vrouwen niet grappig???quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:28 schreef DoorBell het volgende:
Kaandorp is grappig voor een vrouw........ Braun, jij bent het niet, jammer
Rita Verdonk, Jerney Kaagman nez. moet ik doorgaan?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:45 schreef Negator het volgende:
[..]
Want over het algemeen zijn vrouwen niet grappig???
![]()
Whehehehe,quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Rita Verdonk, Jerney Kaagman nez. moet ik doorgaan?
Klopt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:45 schreef Negator het volgende:
[..]
![]()
Feit.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:45 schreef Negator het volgende:
[..]
![]()
Nee, iemand die op de bank ligt met z'n rechterhand in de broek en een zak paprikachips naast zich. Je vindt haar wel leuk en lekker maar het is o zoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:42 schreef BrauN het volgende:
[..]
[..]
Zeg stel geestelijk gehandicapten... Ik ben toch ook geen cabaretier!
rukken op haar????quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:54 schreef DoorBell het volgende:
[..]
Nee, iemand die op de bank ligt met z'n rechterhand in de broek en een zak paprikachips naast zich. Je vindt haar wel leuk en lekker maar het is o zoom hier iets anders te beweren. Als je morgen wakker wordt met een rode dop weet je waarom btw.
![]()
Bijna goed. Ik ben een beetje ziek en heb derhalve even geen behoefte aan een stevige masturbatie sessie. Wél lag ik op bed met een zak chips, kijkende naar Kaandorp. En ik natuurlijk de hele tijd wijzen en vloeken hè! Wijzen, dat vooral! En schelden trouwens!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:54 schreef DoorBell het volgende:
[..]
Nee, iemand die op de bank ligt met z'n rechterhand in de broek en een zak paprikachips naast zich. Je vindt haar wel leuk en lekker maar het is o zoom hier iets anders te beweren. Als je morgen wakker wordt met een rode dop weet je waarom btw.
![]()
En die minister Peijs (?)quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:09 schreef Tobbes het volgende:
Femke Halsema moet ook dood!
Plaatsvervangende schaamte. Naar voren stappen, een zogenaamde grap uit je strot gooien, verbaasd kijken dat niemand lacht, en snel weer naar achter olifanten.quote:
TEEUWE EN YOUP ZIJN VET MANquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja, net zoals Hans Teeuwen en Youp![]()
Ik denk niet dat het verval bij Teeuwen begon, Teeuwen brengt iets anders op de planken. De hedendaagse cabaretiers proberen semi- intellectueel over te komen en een geweldige grap in 20 seconden te brengen en denken dat iedereen 'm snapt. Teeuwen is gewoon geweldig lomp en direct.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:20 schreef Tobbes het volgende:
Het problemen van de 'nieuwe generatie' cabaretiers is dat ze niet meer de tijd nemen om een grap op te bouwen, maar zich blijkbaar gedwongen voelen zoveel mogelijk -flauwe- grappen te maken binnen een bepaalde tijd. van 't Hek en Freek de Jonghe hebben dit nog wel: daarbovenop proberen zij ook nog eens een boodschap uit te dragen, iets wat voor velen van de moderne lichting (met uitzondering misschien van Lebbes en Janssen) ook niet meer als boeiend wordt gezien.
Het verval begon m.i. bij Teeuwe.
dat maakt hem nou zo leuk vin ikquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:27 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het verval bij Teeuwen begon, Teeuwen brengt iets anders op de planken. De hedendaagse cabaretiers proberen semi- intellectueel over te komen en een geweldige grap in 20 seconden te brengen en denken dat iedereen 'm snapt. Teeuwen is gewoon geweldig lomp en direct.
Teeuwe is wel grappig, hij nam ook nog wel de tijd. Ik begin spontaan te lachen als ik denk aan zijn Bijbelverhaal of de Jostiband-skecht (Nóg zoietsquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:27 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het verval bij Teeuwen begon, Teeuwen brengt iets anders op de planken. De hedendaagse cabaretiers proberen semi- intellectueel over te komen en een geweldige grap in 20 seconden te brengen en denken dat iedereen 'm snapt. Teeuwen is gewoon geweldig lomp en direct.
Bij Teeuwen ga je al lachen als ie het podium opkomt; hij hoeft 1x kut te zeggen en ze liggen al dubbel. Bij een Javier Guzman heb ik dat dus absoluut niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:30 schreef Tobbes het volgende:
[..]
Teeuwe is wel grappig, hij nam ook nog wel de tijd. Ik begin spontaan te lachen als ik denk aan zijn Bijbelverhaal of de Jostiband-skecht (Nóg zoiets).
Echter, ik denk dat hij -ongewild- andere, nieuwe, cabaretiers de indruk heeft gegeven: als ik maar grappig ben is het goed. En dát is nou m.i. niet de bedoeling: het grappig zijn om het grappig zijn.
isa hoesquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:31 schreef Maikuuul het volgende:
En die ene die vrouw van antonie kamerlingverschrikkelijk lelijk wijf
Van mij mogen ze hem opsluiten en niet meer vrij laten. Net als Tineke Schouten, uitgeleefd lijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:20 schreef Tobbes het volgende:
Het problemen van de 'nieuwe generatie' cabaretiers is dat ze niet meer de tijd nemen om een grap op te bouwen, maar zich blijkbaar gedwongen voelen zoveel mogelijk -flauwe- grappen te maken binnen een bepaalde tijd. van 't Hek en Freek de Jonghe hebben dit nog wel: daarbovenop proberen zij ook nog eens een boodschap uit te dragen, iets wat voor velen van de moderne lichting (met uitzondering misschien van Lebbes en Janssen) ook niet meer als boeiend wordt gezien.
Het verval begon m.i. bij Teeuwe.
Goed plan! Wie maakt er even een planning wie wat gaat kijken en vervolgens een topic gaat openen in KLB?quote:Op zondag 19 februari 2006 01:07 schreef Hatsjepsoet het volgende:
sjezis mensen jullie doen net of jullie verplicht zijn naar die twee te kijken...aanstellers...zo kunnen we op iedereen vd tv wel gaan kotsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |