Die begrijp ik dan ook weer nietquote:Op zondag 19 februari 2006 20:30 schreef WithMe het volgende:
Tja, er is opeens een hype gaande rond Angelique waar ik dus echt vrij weinig van begrijp.
Die hype is voor mij weer verleden tijd sinds gisteren.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:30 schreef WithMe het volgende:
Tja, er is opeens een hype gaande rond Angelique waar ik dus echt vrij weinig van begrijp.
Deze polls zeggen vrij weinig denk ik. Gisteravond was er zelfs één waar Harm het populairst was.quote:
Ik heb nooit aan de hype meegedaan.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:33 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Die hype is voor mij weer verleden tijd sinds gisteren.
quote:
Iemand loopt het gewoon te fuckenquote:Op zondag 19 februari 2006 20:34 schreef WithMe het volgende:
[..]
Deze polls zeggen vrij weinig denk ik. Gisteravond was er zelfs één waar Harm het populairst was.
Met z'n fans?quote:Op zondag 19 februari 2006 20:42 schreef chansadres het volgende:
Pas maar op. Serge heeft begrepen hoe jullie hier hem belachelijk maken en hij komt met zijn fans terug om revenge te nemen
Dat gaat niet lukken, je kan niet registreren met een hotmail of aanverwant accountquote:Op zondag 19 februari 2006 20:46 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Met z'n fans?
omg, ze gaan FOK verbreezeren.
Je hoeft niet geregistreerd te zijn om te stemmen.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat gaat niet lukken, je kan niet registreren met een hotmail of aanverwant account.
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:47 schreef WithMe het volgende:
[..]
Je hoeft niet geregistreerd te zijn om te stemmen.
Ach, wie van die 2 deze week niet gaat, gaat volgende week welquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:02 schreef Liene het volgende:
Ja misschien is dat ook wel zo, ik twijfel een beetje tussen die twee!
En dan zitten wij erquote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:24 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ach, wie van die 2 deze week niet gaat, gaat volgende week wel.
Uhm het zijn er precies 30 Erik. Waar haal je de overige vandaan?quote:
Heeft niet iedereen dan een gespleten persoonlijkheid?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 15:41 schreef chansadres het volgende:
[..]
Uhm het zijn er precies 30 Erik. Waar haal je de overige vandaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |