Er zijn gekkere dingen gebeurd in de Idols-historie.quote:Op maandag 20 februari 2006 13:19 schreef Woelli het volgende:
Het zou mij eerlijk niks verbazen of Ellen word 2de![]()
Waarom?quote:Op maandag 20 februari 2006 18:39 schreef Riparius het volgende:
Ellen zo meteen bij RTL Boulevard!
Dus over dat ze altijd op de kruk zit, en ze vindt dat de slechtste er terecht uit is. Hoe bedoel je Ellen, dat ben jij tochquote:
Jaa dus dat voorspelt veel goeds voor onze ELLENquote:Op maandag 20 februari 2006 16:46 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar Maud zat ook om de 2 weken op de kruk![]()
Haar eerste keer was ook bij liveshow 3.
Nouja, Harm was toch duidelijk slechter? Ze had nog wel een mooie opmerking.. iets dat ze zeiden ofzo? PAS OP, als je met Ellen op de kruk komt, moet je eruit :pquote:Op maandag 20 februari 2006 18:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dus over dat ze altijd op de kruk zit, en ze vindt dat de slechtste er terecht uit is. Hoe bedoel je Ellen, dat ben jij toch
quote:Op maandag 20 februari 2006 18:46 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dus over dat ze altijd op de kruk zit, en ze vindt dat de slechtste er terecht uit is. Hoe bedoel je Ellen, dat ben jij toch
Bigband past heel goed bij Ellenquote:Op maandag 20 februari 2006 18:54 schreef meissie123 het volgende:
En de volgende liveshow...met bigband dus dat is heel erg gunstig!!
Nou ja, iedereen? Ik denk dat Ellen en Angelique nog het best uit de voeten kunnen met Bigband, en Floortje wellicht het minst (maar ja, je weet het nooit natuurlijk). Wordt dus in ieder geval weer loeispannend, want Ellen en Angelique zijn juist degenen die in de polls toch een beetje onderaan bungelen (nu ex aequo op www.kindertent.com).quote:Op maandag 20 februari 2006 18:55 schreef chansadres het volgende:
Eigenlijk iedereen wel, dus het zal spannend worden
KidsPlanetquote:Op maandag 20 februari 2006 19:02 schreef WithMe het volgende:
Volgens deze poll mag ze van meer dan de helft vertrekken...
Ze dachten vast allemaal dat ze op hun favo moesten klikkenquote:Op maandag 20 februari 2006 19:02 schreef WithMe het volgende:
62% inmiddelsquote:Op maandag 20 februari 2006 19:02 schreef WithMe het volgende:
Gelukkig niet neequote:Op maandag 20 februari 2006 19:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Die polls zeggen helemaal niks.![]()
Gelukkig.![]()
Gelukkig nietquote:Op maandag 20 februari 2006 19:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Die polls zeggen helemaal niks.![]()
Gelukkig.![]()
Ik voel HELEMAAL met je meequote:Op maandag 20 februari 2006 21:28 schreef Andiyan het volgende:
Ellen gaat van de buis afspetteren zaterdag. Ik voel het gewoon.
Dat heeft ze toch niet gezegd? Ze zei toch dat ze het wel leuk vond omdat mensen dan begrijpen waar je over zingt..?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 09:20 schreef migebiggie het volgende:
Ik vind het niet leuk nu ellen zei dat ze in nederlands wil zingen![]()
ik denk idd dat het een thema is wat goed bij haar past!quote:Op maandag 20 februari 2006 21:28 schreef Andiyan het volgende:
Ellen gaat van de buis afspetteren zaterdag. Ik voel het gewoon.
je moet denken aan Big Spender.... ik zal wel eens wat filmpjes opzoeken van DSDS van de Big Band, die hebben die show al gehad.....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:03 schreef Kirstenn het volgende:
Bigband = jazz?
Dat is toch wel jazzmuziek? Ik weet het niet zo goed hoor haha.. maar het past wel erg goed bij Ellen en dus gaat ze niet movenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je moet denken aan Big Spender.... ik zal wel eens wat filmpjes opzoeken van DSDS van de Big Band, die hebben die show al gehad.....
Ja, maar nu weet ik het zo niet. Eerst was er steeds nog iemand die gewoon echt duidelijk slechter was (Harm, Serge). Maar nu zijn ze allemaal wel heel erg goed, dus nu denk ik dat dat negatief zal doorslaan in de richting van Ellen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:43 schreef Kirstenn het volgende:
Haha ik zag t, ik denk toch dat het iemand anders wordt![]()
En het zou ook eens tijd wordenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:44 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, maar nu weet ik het zo niet. Eerst was er steeds nog iemand die gewoon echt duidelijk slechter was (Harm, Serge). Maar nu zijn ze allemaal wel heel erg goed, dus nu denk ik dat dat negatief zal doorslaan in de richting van Ellen.
volgens mij wel tochquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:31 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Dat is toch wel jazzmuziek? Ik weet het niet zo goed hoor haha.. maar het past wel erg goed bij Ellen en dus gaat ze niet moven![]()
Maar Ellen kan gewoon allesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
tja ze willen ellen wel heel graag in de race houden zeker, daarom dit irritante thema
Wat haar goed ligt
Maar wie weet wat de anderen allemaal presteren
Met Nltalig had ik ook niet verwacht dat iedereen het zo goed zou doen
nou ik denk niet dat ze het voor ellen doen.....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
tja ze willen ellen wel heel graag in de race houden zeker, daarom dit irritante thema
Wat haar goed ligt
Maar wie weet wat de anderen allemaal presteren
Met Nltalig had ik ook niet verwacht dat iedereen het zo goed zou doen
Dat is zo typerend voor de Nederlandse Idols. Waar in andere landen echt een strijd is, is het in Nederland gewoon gezelligquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind dit zo gezellig thema!
Ons nuchtere Hollandersquote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:43 schreef chansadres het volgende:
[..]
Dat is zo typerend voor de Nederlandse Idols. Waar in andere landen echt een strijd is, is het in Nederland gewoon gezellig
Ik vond het wel apart dat ze "Je hoeft niet naar huis vannacht" mocht doen bij de NL-ronde, want dat is een cover van "You don't have to go home tonight" van The Triplets (die het ook in het Spaans hebben gedaan, dan heet het "Esta noche"). Maar goed, zaterdag wordt vast helemaal Ellen's Big Night. Meen ook te hebben opgevangen dat ieder dan drie liedjes moet doen. M.i. wel jammer dat het weer zo'n overladen programma wordt met 12 nummers die dan weer erg kort uitvallen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 13:40 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar Ellen kan gewoon alles![]()
Zowel NL-talig als Big Band. Ze hoeven geen eens een thema voor haar uitkiezen![]()
ik heb liever ook gewoon 2 complete nummers ipv 3 korte nummersquote:Op dinsdag 21 februari 2006 14:57 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik vond het wel apart dat ze "Je hoeft niet naar huis vannacht" mocht doen bij de NL-ronde, want dat is een cover van "You don't have to go home tonight" van The Triplets (die het ook in het Spaans hebben gedaan, dan heet het "Esta noche"). Maar goed, zaterdag wordt vast helemaal Ellen's Big Night. Meen ook te hebben opgevangen dat ieder dan drie liedjes moet doen. M.i. wel jammer dat het weer zo'n overladen programma wordt met 12 nummers die dan weer erg kort uitvallen.
Harm had kunnen gaan knallen dus a.s. zaterdag..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:18 schreef chansadres het volgende:
Inderdaad, En het is juist veel makkelijker want meestal zijn het nummers waar je het refrein en het 1e coupletje al kent. Je hoeft dus minder moeite te doen voor teksten te kennen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |