maar redelijk onbekend weer.... ik ken maar 1 nummerquote:
Ohquote:Op zondag 19 februari 2006 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar redelijk onbekend weer.... ik ken maar 1 nummer![]()
John Lennon - Imagine
quote:Op zondag 19 februari 2006 19:40 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Oh![]()
Bette Midler - Beast Of Burden
Faith Evans - Mesmerized
John Lennon - Imagine
die ken ikje kent MESMERIZED toch ook wel??
Niet super bekend neequote:Op zondag 19 februari 2006 19:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien als ik hem hoor. Maar dit zijn toch geen superbekende nummers
![]()
DIe van raffaela ken ik allemaal, en zijn bekende nummers.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:42 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Niet super bekend neemaar dat heb ik bij die andere ook een beetje hoor..
Jaa Floortje & Raffaela hebben wel bekende nummers inderdaad.. maar bijv. Don't Cha (of wat dan ook..) VERSCHRIKKELIJKquote:Op zondag 19 februari 2006 19:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
DIe van raffaela ken ik allemaal, en zijn bekende nummers.
Angelique ken ik er 4 van. Maar ook niet allemaal superbekend.
Floortje ken ik ze allemaal en ook erg bekende nummers
Alleen die van MIJN favorieten Ellen en Angelique zijn er weer erg onbekende nummers bij....![]()
Beast of Burden kan ze al zingen.. (wel al oud dit hoor..)quote:Op zondag 19 februari 2006 19:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik zou niet weten wat voor ellen een leuk nummer zou zijn
Imagine in ieder geval niet.... zeiknummer
Die zongen we altijd op de middelbare school
En de rest kan ze ook zingenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:46 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Beast of Burden kan ze al zingen.. (wel al oud dit hoor..)
ik heb voor imagine gekozen omdat dat het enige nummer is wat ik kenquote:Op zondag 19 februari 2006 19:51 schreef XXXKarinXXX het volgende:
voor ellen moet ik nog stemmen.... maar dat wordt een lastig karwei denk ik
VInd het wel leuk om een stem uit te brengen maar ja, moet je wel weten wat je moet kiezen
Ik heb 2x gekozen.. voor imagine & beast of burden..quote:Op zondag 19 februari 2006 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb voor imagine gekozen omdat dat het enige nummer is wat ik ken
Ben daar ook wel benieuwd naarquote:Op zondag 19 februari 2006 20:06 schreef chansadres het volgende:
Ik voor Imagine want mij lijkt het interessant om te dit nummer te horen van Ellen
Heb het nageluisterd en inderdaad, zo hoog zijn ze niet. Hij gaat semi-omhoog door ie en oe klanken te gebruiken. Maar is toch wel moeilijk om zo'n karakteristiek nummer te zingen. En zeker om daar een Ellen versie van te maken!quote:Op zondag 19 februari 2006 20:47 schreef Kirstenn het volgende:
Gaat ze vast goed doenen zó hoog zijn ze toch niet?
ja dat denk ik ook, ben nu wel erg benieuwd naar hoe ze het zou gaan doen.. nu maar hopen dat ze zaterdag doorgaat en dat het meerendeel voor dit nummer kiestquote:Op zondag 19 februari 2006 20:53 schreef chansadres het volgende:
[..]
Heb het nageluisterd en inderdaad, zo hoog zijn ze niet. Hij gaat semi-omhoog door ie en oe klanken te gebruiken. Maar is toch wel moeilijk om zo'n karakteristiek nummer te zingen. En zeker om daar een Ellen versie van te maken!
Wie nietquote:Op zondag 19 februari 2006 23:50 schreef --Globe-- het volgende:
Ik hoop echt dat ze bij de laatste 3 komt
quote:Op zondag 19 februari 2006 23:53 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
De enige die ik kan bedenken is Shining_Star
Ikje is jaloers. Ikje wil graag ook idols kijken in echtquote:
Aaaaaaaaahquote:Op maandag 20 februari 2006 00:10 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ikje is jaloers. Ikje wil graag ook idols kijken in echt
Als ik 2 personen hoor bulderen van het lachen in de liveshow weet ik dat jullie aan me denkenquote:Op maandag 20 februari 2006 01:22 schreef Kirstenn het volgende:
[..]
Aaaaaaaaahwe zullen aan je denken als we er zijn
![]()
Zijn er dus maar 2quote:Op maandag 20 februari 2006 00:00 schreef WithMe het volgende:
Fir3fly ook niet.
Hhahaha..quote:Op maandag 20 februari 2006 09:34 schreef chansadres het volgende:
[..]
Als ik 2 personen hoor bulderen van het lachen in de liveshow weet ik dat jullie aan me denken
Het zou mij zeer blij makenquote:Op maandag 20 februari 2006 13:19 schreef Woelli het volgende:
Het zou mij eerlijk niks verbazen of Ellen word 2de![]()
en hoe weet jij dat?quote:Op maandag 20 februari 2006 16:23 schreef meissie123 het volgende:
Stem allemaal op IMAGINE voor Ellen want die zou zij graag willen zingen!
Zou ik zeeer knap vinden. Ze zit al praktisch vastgeplakt aan die krukquote:Op maandag 20 februari 2006 13:19 schreef Woelli het volgende:
Het zou mij eerlijk niks verbazen of Ellen word 2de![]()
Ze blijft plakken tot het eindequote:Op maandag 20 februari 2006 16:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zou ik zeeer knap vinden. Ze zit al praktisch vastgeplakt aan die kruk.
Maar ik zeg nooit nooit
Inderdaad, en dat einde is zaterdagquote:
Jaja..quote:Op maandag 20 februari 2006 16:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat einde is zaterdag![]()
Maar Maud zat ook om de 2 weken op de krukquote:Op maandag 20 februari 2006 16:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zou ik zeeer knap vinden. Ze zit al praktisch vastgeplakt aan die kruk.
Maar ik zeg nooit nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |