Neequote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:02 schreef Svensational het volgende:
Zat ze niet de tweede liveshow al op de kruk?
Hahaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
![]()
![]()
Maar ik ben wel blij voor Woelli dat haar verjaardagswens is uitgekomen!
Ik ook nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:31 schreef Fir3fly het volgende:
Ik weet niet of ik het nog ga trekken om Ellen nog 3 keer aan te horen volgende week...![]()
Vreemdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:33 schreef Californian_dreamer het volgende:
ik zie hier geen posts...
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:31 schreef Fir3fly het volgende:
Ik weet niet of ik het nog ga trekken om Ellen nog 3 keer aan te horen volgende week...![]()
IIG niet mesmerizedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:49 schreef Andiyan het volgende:
Welk liedje hoop jij dat Ellen gaat zingen als ze de Halve Finale haalt? Vul onderstaand mailformulier in en misschien ben jij wel live bij de voorlaatste show van Idols.
De vijf meest favoriete liedjes van Ellen:
Bette Midler - Beast Of Burden
Faith Evans - Mesmerized
John Lennon - Imagine
Otis Redding - Knock On Wood
Pasadenas - Tribute (Right on)
Stem hier!
Nee idd. Dus; Ellen moet dit liedje maar gaan zingen indien ze door is (waar ik niet van uit ga).quote:Op zondag 19 februari 2006 00:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nu op the box hiero. Lijkt mij ook niet zo'n geslaagde plaat om te zingen, erg lastig hoor.
Ik heb niet snel een hekel aan mensen via internet, maar jouw aanwezigheid in de Ellen-topics irriteert mij mateloos.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee idd. Dus; Ellen moet dit liedje maar gaan zingen indien ze door is (waar ik niet van uit ga).
Misschien Raffa nog, al denk ik het niet...quote:Op zondag 19 februari 2006 01:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik denk dat ze er volgende keer uit gaat. Iedereen die ze kon verslaan heeft ze nipt verslagen.
Ik denk dat ze Angelique wel kan verslaan.quote:Op zondag 19 februari 2006 01:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Misschien Raffa nog, al denk ik het niet...
Let's hope soquote:Op zondag 19 februari 2006 01:51 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ik den dat ze Angelique wel kan verslaan.
Leuk! Je bent al een hele bekende bij de Idols!quote:Op zondag 19 februari 2006 02:14 schreef Kirstenn het volgende:
kijk dit nouhttp://www.ellenfansite.nl/kirsten/idols.wmv
Ja iedereen herkent ons ook altijd.. Raffaela met dr 'tot morgen' :p was ik er nou net vandaag (uh gister) niet haha!quote:Op zondag 19 februari 2006 02:19 schreef WithMe het volgende:
[..]
Leuk! Je bent al een hele bekende bij de Idols!
Ze is gewoon nog nooit de slechtste geweest van de avond dus elke week terecht door, zeker haar overwinningen op Serge en Harm waren volkomen terecht.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:17 schreef Fir3fly het volgende:
Volgens mij heeft Ellen een kleine fanbase die gewoon verschrikkelijk veel stemt.![]()
Maar daar gaat het niet om. Het gaat erom wie de meeste fans heeft. En je gaat me niet wijsmaken dat Ellen meer fans dan Serge heeft.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze is gewoon nog nooit de slechtste geweest van de avond dus elke week terecht door, zeker haar overwinningen op Serge en Harm waren volkomen terecht.
Blijkbaar welquote:Op zondag 19 februari 2006 10:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar daar gaat het niet om. Het gaat erom wie de meeste fans heeft. En je gaat me niet wijsmaken dat Ellen meer fans dan Serge heeft.![]()
Ik dacht dat Idols corrupt was, iedereen zei datquote:
Nee, Ellen heeft meer stemmende fans.quote:
Met beltegoed of aboquote:Op zondag 19 februari 2006 12:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, Ellen heeft meer stemmende fans.![]()
Het was nu eenmaal goed voorstelbaar dat ze het zou verliezen vanquote:Op zondag 19 februari 2006 11:32 schreef Natalie het volgende:
(Je kon wel merken dat ze meer had met Aäron dan met Harm. Bij de eerste brak ze in tranen uit, en toen Harm weg moest, toen was ze er vrij kalm onder.)
Waarschijnlijk welquote:Op zondag 19 februari 2006 12:27 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Het was nu eenmaal goed voorstelbaar dat ze het zou verliezen vanAäron. Maar Harm had gisteren zo belabberd gepresteerd, dat het gewoon zo goed als zeker was dat hij eruit zou vliegen.
Ellen had het al wel door geloof ik.quote:Op zondag 19 februari 2006 12:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vond het wel zielig dat ze Ellen zo misleid hebben. Dat arme meiske had weer een keer goede hoop, en toen opeens stond ze toch in de gevarenzone.
Alles is nu mogelijkquote:Op zondag 19 februari 2006 12:40 schreef charmed_angel het volgende:
ik zie ellen de finale nog wel halen
quote:Op zondag 19 februari 2006 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop op een finale
ELLEN VS ANGELIQUE!Raffaëla
Ik hoop op een finale
ELLEN VS ANGELIQUE FLOORTJE!
Ik hoop op een finale
ELLENFloortje VS ANGELIQUE Raffaëla!
ik denk het welquote:Op zondag 19 februari 2006 14:54 schreef WithMe het volgende:
Ik denk niet dat Ellen in de finale komt.
Ik hoop het echt, maar ik denk niet dat ze nog twee keer een heel populair iemand kan verslaan.quote:
Ja ze zat wel een beetje te lachen, maar ze ging niet uit dr dak...quote:Op zondag 19 februari 2006 12:41 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ellen had het al wel door geloof ik.
in tegenstelling tot de familie van Harm, die gingen helemaal losquote:Op zondag 19 februari 2006 15:02 schreef Jildauu het volgende:
[..]
Ja ze zat wel een beetje te lachen, maar ze ging niet uit dr dak...
het liefst Ellen vs Angeliquequote:Op zondag 19 februari 2006 15:05 schreef Kirstenn het volgende:
Jaa finale Ellen vs. Raffaela zou wel leuk zijn![]()
Mag ook nogquote:Op zondag 19 februari 2006 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het liefst Ellen vs Angelique
Jaa ik denk toch ook wel Ellen (of niemand..) .. Ellen is nu nog het 'apartst' denk ikquote:Op zondag 19 februari 2006 15:22 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat de fans van Harm (voor zover ze er nog waren) zich zullen aansluiten bij Ellen. Ik denk dat als je fan van Harm was je je het meest kunt identificeren met Ellen en niet met een Floortje of Raffaela. Ellen is net als Harm best nuchter en gewoon zichzelf... Floortje is suf en Raffaela tikkie fake. Angelique zou ook wel eens van de exit van Harm kunnen profiteren.
Dan wordt het nu eindelijk eens tijd voor een exit.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:05 schreef Natalie het volgende:
Hoevaak heeft ze er intussen wel niet opgezeten? Toch zeker wel een keer of 5. Wie weet wel meer.
nee hoor, jij gaat Ellen in de finale terugzienquote:Op zondag 19 februari 2006 16:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan wordt het nu eindelijk eens tijd voor een exit.
Uit mijn hoofd zeg ik 6 keer...quote:Op zondag 19 februari 2006 16:05 schreef Natalie het volgende:
Hoevaak heeft ze er intussen wel niet opgezeten? Toch zeker wel een keer of 5. Wie weet wel meer.
Zo kan je het noemen ja...quote:Op zondag 19 februari 2006 16:14 schreef Natalie het volgende:
Sympathiestemmen dus.
5xquote:Op zondag 19 februari 2006 16:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Uit mijn hoofd zeg ik 6 keer...
Denk ik ook.quote:Op zondag 19 februari 2006 16:10 schreef chansadres het volgende:
Ik denk serieus dat de meerderheid van de stemmen die Harm kreeg meer was om een anti-idol verder te krijgen en ze zullen hierna niet nog eens stemmen.
Dat denk ik ook wel.. maar de IDOLS fans die voor Harm waren gaan nu misschien wel voor Ellenquote:Op zondag 19 februari 2006 16:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Denk ik ook.
Ellen zal helaas niet van die groep profiteren vrees ik.
Ik ookquote:Op zondag 19 februari 2006 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
Ik hoop op een finale
ELLEN VS ANGELIQUE!
hoezo dat nou weerquote:Op zondag 19 februari 2006 16:14 schreef Natalie het volgende:
Sympathiestemmen dus.
Ik wilde nog positief zijnquote:Op zondag 19 februari 2006 19:11 schreef Svensational het volgende:
Ellen, stop met ons te kwellen.
Zo is het net alsof ik twee personen ben.quote:Op zondag 19 februari 2006 19:20 schreef chansadres het volgende:
Ik kan soms zo genieten van Tha+Erik's genuanceerde mening
Die onderste is best grappigquote:Op zondag 19 februari 2006 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ellen, win je niet, dan gaan we rellen.
Of:
Ellen, je fans kan je op een handje tellen![]()
Zitten toch mooie nummers bijquote:Op zondag 19 februari 2006 19:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
tja ik denk dat ellen het niet gaat halen, zoals je nu ook weer kunt kiezen welke liedjes ze kan gaan zingen..... het is weer geweldig wat erbij staat
Bette Midler - Beast Of Burden
Faith Evans - Mesmerized
John Lennon - Imagine
Otis Redding - Knock On Wood
Pasadenas - Tribute (Right on)
Wat moet je daar nou mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |