Moest vorige week werken, Idols gelukkig gemist dus.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:58 schreef Ricky_ het volgende:
Er was vorige week ook al een topic over precies hetzelfde. Het zit jullie wel dwars he?
ja dusquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:55 schreef junkiesietze het volgende:
Ik en snoezepoes gaan vanavond naar IDOLS!!!
dus.. als jullie een spandoek zien met " WE LOVE JERNEY!!" dan zijn wij dat
Preciesquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:59 schreef Againzender het volgende:
Doe net als ik: kijk niet naar die zooi![]()
Dat zal me het dagje wel worden.quote:Op zondag 19 februari 2006 04:08 schreef Aurelianus het volgende:
De dag dat ik vrijwillig Idols kijk is de dag waarop ik mijn benen er af zaag en mijn ogen laat uitsteken door een mesjogge baviaan.
'Zou,' mijn beste. 'Zou.'quote:Op zondag 19 februari 2006 04:10 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Dat zal me het dagje wel worden.
Leger???quote:Op zondag 19 februari 2006 00:00 schreef eetmeschoen het volgende:
ik kan al niet naar idols kijken maar deze keer spanden ze echt de kroon, komt het leger daar even vrolijk binnenmarcheren![]()
Wat heeft dat met elkaar te maken ?
Eh nee, ik irriteer me aan Idols en daarom kijk ik nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:57 schreef __droogkloot__ het volgende:
Irriteert iedereen zich hier ook aan het publiek bij idols?
Die tactiek gebruik ik al jaren.quote:Op zondag 19 februari 2006 10:20 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Eh nee, ik irriteer me aan Idols en daarom kijk ik niet![]()
Absoluutquote:Op zondag 19 februari 2006 10:47 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Die tactiek gebruik ik al jaren.
Works like a charm.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |