Das toch die mongool?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:46 schreef Snoezepoesje het volgende:
en mijn vriendje is JunkieSietze![]()
![]()
![]()
![]()
sietze
Eerst fotos zien van je meisje, dan kan hij denk ik pas bepalen of hij jaloers mag zijn.quote:
Ik heb foto's gezien. Ze is lelijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Eerst fotos zien van je meisje, dan kan hij denk ik pas bepalen of hij jaloers mag zijn.
Dus kom maar op !
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:55 schreef junkiesietze het volgende:
Ik en snoezepoes gaan vanavond naar IDOLS!!!
dus.. als jullie een spandoek zien met " WE LOVE JERNEY!!" dan zijn wij dat
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:54 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Eerst fotos zien van je meisje, dan kan hij denk ik pas bepalen of hij jaloers mag zijn.
Dus kom maar op !
Ik had al geen reden om te kijken en nu al helemaal niet...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:55 schreef junkiesietze het volgende:
dudequote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:55 schreef junkiesietze het volgende:
doet is een foto van jou posten? kijken wie er lelijk isquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb foto's gezien. Ze is lelijk.
Check m'n fotoboek, pauper.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:57 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
doet is een foto van jou posten? kijken wie er lelijk is
Ben jij die rare Maikuuuulquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:56 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik natuurlijk!
[afbeelding]
dat meisje op die scooter
En dat weet jij omdat...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:58 schreef Marty26 het volgende:
Die ook nog vreemd gaat
Die is toch ook van de scooters?quote:
nog erger... het is pas een half jaarquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:58 schreef Marty26 het volgende:
OMG als je nou nog zou vertellen dat je zinds 1jaar geneukt hebt oke.. Maar een jaar een vriendje........... Die ook nog vreemd gaat wat hebben wij aan dat nieuws?
Ja, maar das iemand anders. Een nog ergere kampjoekel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:00 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Die is toch ook van de scooters?
OMG!!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:56 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik natuurlijk!
[afbeelding]
sinds ze geneukt hebben? Of dat ze samen zijn?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
nog erger... het is pas een half jaar
Eén foto. Ik zie niet in waarom ik meer dan een foto zou plaatsen op een zwaar googlebare site?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:01 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
ja nee lekker duidelijke kutfoto's
Onsmakelijk topic. SLOTJE!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:56 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
[afbeelding]
ik natuurlijk!
[afbeelding]
look who's talking... ze is niet dikquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:03 schreef Canisfire het volgende:
Ja erg knap is ze niet .
Ik val al niet op het scooter type maar ze is nog dik ook
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:02 schreef HenkieVdV het volgende:
Wow een half jaar al..
En nog steeds maagd.
Just 'big boned'.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:04 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
look who's talking... ze is niet dik
Ik vermoed dat het een half jaar geleden is toen ze voor het eerst elkaars hand durfde vasthoudenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:01 schreef Marty26 het volgende:
[..]
sinds ze geneukt hebben? Of dat ze samen zijn?
And that's your hormones talking.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:04 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
look who's talking... ze is niet dik
dankje!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:05 schreef ozzyat105 het volgende:
best een leuk meisje! gefeliciteerd met jullie halfjaar verkering!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |