Het zal ook niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:54 schreef -Hans- het volgende:
Tranen bij Floortje
welke zender heb jij op staanquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
DIT IS HET COOLSTE PROGRAMMA OOIT!!!!
Girl Powerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
een naam topic? Harm eruit? een Vrouwelijke Top 4?
Wat een topavond
Hij is wel okay.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:55 schreef Frasier het volgende:
Sportief commentaar overigens.
Gaat nu bij haar moeder de baard eraf?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:55 schreef WithMe het volgende:
Ellen gewoon bij de laatste 4!
Ik vind t wel lief.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Floortje is een beetje emo.
Dat zou zo maar eens kunnen kloppenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:55 schreef Insomaniac het volgende:
Ik gok trouwens dat een vrouw Idols III wint.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Gaat nu bij haar moeder de baard eraf?
Ik hoop op Ellen, Raffa en Floortjequote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nou, dat wordt een mooie avond, 4 maart, zo zonder Serge én Harm..
Doe maar een slecht jaarquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:56 schreef ranja het volgende:
Harm had een slechte avond? Meer een slechte maand
Ik kan niks stoms zeggen over FLoortje nu, ik ben helemaal in euforie van Harms Exit!quote:
Bier is op U@(#IP@O#I@Pquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
DAAR MOET FLINK OP GEDRONKEN WORDEN
[afbeelding]
Ik ook!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoop op Ellen, Raffa en Floortje!
Dat wou ik dus net zeggenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:56 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je had hem al klaar staan?![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zou zo maar eens kunnen kloppen.
Angelique, Ellen en Raffaela!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik hoop op Ellen, Raffa en Floortje!
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Angelique, Ellen en Raffaela!![]()
EINDELIJKquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:57 schreef shredder het volgende:
Volgende Idol is gewoon een meisjeVoor het eerst
![]()
Ze zijn alles behalve hetzelfde. ALLES BEHALVE!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:58 schreef Danzig het volgende:
Zangtechnisch helemaal terecht dat Harm eruit ligt, maar ook wel weer jammer. Hij is tenminste niet zo standaard. Degene die nu zijn overgebleven, zijn toch allemaal een beetje hetzelfde.
Uiteraardquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:56 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je had hem al klaar staan?![]()
Prachtig, goed gesproken!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:58 schreef Danzig het volgende:
Zangtechnisch helemaal terecht dat Harm eruit ligt, maar ook wel weer jammer. Hij is tenminste niet zo standaard. Degene die nu zijn overgebleven, zijn toch allemaal een beetje hetzelfde.
Amenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:57 schreef WithMe het volgende:
Wat een zenuwslopend geweldige avond. Echt genieten dit.
Exactemundo. Allevier compleet verschillend.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze zijn alles behalve hetzelfde. ALLES BEHALVE!
Geweldig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heerlijk die perfect draft.... 6 liter bier
perfect draft is goedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heerlijk die perfect draft.... 6 liter bier
dat dusquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:58 schreef Svensational het volgende:
Check die janksmoel van Raffa![]()
![]()
!
Inderdaad dat zeggen veel presentatoren op die manier...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:59 schreef WithMe het volgende:
www PUNT idols.nl
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:59 schreef WithMe het volgende:
www PUNT idols.nl
Mag de kijker volgens mij bepalen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:59 schreef alwaysthebest het volgende:
Geen thema van volgende week bekend?![]()
En duur.quote:
Nee dat is pas 4 maart!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mag de kijker volgens mij bepalen.
Boris, Maud, JK, Marliesquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:00 schreef Yeahinho het volgende:
Wie waren de laatste 4 van vorig jaar ook alweer?
Da's de week daarna.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat is 4 maart.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Who cares Harm is eruit.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:00 schreef PeRi het volgende:
Dit was zo gemeen. Ik dacht echt dat Floortje weg mocht. Dit was echt gemeen.
Dat zou dus volkomen onterecht zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:00 schreef PeRi het volgende:
quote:
quote:
Welnee, vier brave meisjes die hele brave liedjes zingen op een hele brave manier.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:58 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Exactemundo. Allevier compleet verschillend.
Floortje is nu ook even wakker geschud. Even het gevoel toegespeeld krijgen van dat je er zomaar uit kan vliegen houdt r scherpquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:00 schreef PeRi het volgende:
1 braaf meisje, wat hele brave liedjes zingt op een hele brave manier!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:01 schreef Danzig het volgende:
[..]
Welnee, vier brave meisjes die hele brave liedjes zingen op een hele brave manier.
Die verjaardag is op 4 maartquote:
Ik quote mezelf even, nu mag het.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:47 schreef Andiyan het volgende:
[..]
dat moet bijna wel.![]()
Het zou wel een enorm verrassingseffect zijn. Dan heb ik respect voor het Idols-team, dat ze het lef hebben om zo'n streek uit te halen.
Floor heeft maar twee keer opgetreden vanavond heur.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:01 schreef Danzig het volgende:
[..]
Welnee, vier brave meisjes die hele brave liedjes zingen op een hele brave manier.
Jaja, ik weet hoe je over Rafealla denktquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
1 braaf meisje, wat hele brave liedjes zingt op een hele brave manier!
Ik schrok echt toen Angelique naast d'r moestquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:03 schreef Andiyan het volgende:
En Beev, niet meer zo negatief over Raf, ze was zelfs geen één-na-laatste.
Raffaela is niet braaf, anders was ze ook niet zwanger geraaktquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:03 schreef Danzig het volgende:
[..]
Jaja, ik weet hoe je over Rafealla denkt![]()
Ja dat was echt eenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Raffaela was zo leif toen ze met z'n drieen op de kruk zaten, en ze zei "nu is het zeker" ze dacht echt dat ze weg moest.
Want brave mensen hebben geen sex?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Raffaela is niet braaf, anders was ze ook niet zwanger geraakt![]()
Ja dat is lief! Sommige zien dat als nep, maar ik zie dat liever dan iemand die bij een mooi nummer een beetje emo wordtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:04 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ja dat was echt eenRaf
momentje. Ze zat er helemaal in. Ik vind het ook echt grappig dat je het nooit aan haar ziet dat ze in spanning zit.
eehhhh, onbevlekte ontvangenis (ofzoiets)quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Raffaela is niet braaf, anders was ze ook niet zwanger geraakt![]()
Whehe ik wilde het net postenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:04 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Want brave mensen hebben geen sex?
Ach meid het is toch watquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:02 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Floor heeft maar twee keer opgetreden vanavond heur.
Ja, het was ook geen verjaardag, maar je zei dat je voor de uitslag weg zou zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Die verjaardag is op 4 maart.
En ja, ik ga zo uit, maar het duurde wat lang daarzo, dus ben pas rond 23:15 weg ofzo.
Nou ja, Harms exit maakt zoooooveel goed.
Laat maar zitten, op het moment dat ik het typte leek het heel lgisch en leuk, nu niet meer zoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:04 schreef Meiske78 het volgende:
[..]
Want brave mensen hebben geen sex?
Toen Angelique naast haar ging zitten wist ik het eigenlijk al. Het kon gewoon niet waar zijn. Alleen toen begon de ergere spanning voor mij, want de slechtste van de avond mocht serieus NIET van de beste van de avond winnen. En zo geschiedde gelukkig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:04 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik schrok echt toen Angelique naast d'r moest.
Jaa, idd. *Basht Floortje.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja dat is lief! Sommige zien dat als nep, maar ik zie dat liever dan iemand die bij een mooi nummer een beetje emo wordt.
Ik wist het pas bij Floortjequote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:05 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Toen Angelique naast haar ging zitten wist ik het eigenlijk al. Het kon gewoon niet waar zijn. Alleen toen begon de ergere spanning voor mij, want de slechtste van de avond mocht serieus NIET van de beste van de avond winnen. En zo geschiedde gelukkig.
Aan de ene kant wel ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:05 schreef manou het volgende:
jammer dat harm weg is
quote:
Ik dacht juist dat ze zelf dacht van "Wij zijn door, het gaat om degenen op de bank"quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Raffaela was zo leif toen ze met z'n drieen op de kruk zaten, en ze zei "nu is het zeker" ze dacht echt dat ze weg moest.
Nee, haar gezichtsuitdrukking sprak boekdelen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:07 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat ze zelf dacht van "Wij zijn door, het gaat om degenen op de bank"
Ja idd. "We zijn door"-boekdelenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, haar gezichtsuitdrukking sprak boekdelen.
Toen was het wel duidelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wist het pas bij Floortje!
dat was niet lief, dat was negatief aandacht vragenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kunnen Raf, Angy en Floor geen dames trio beginnen?
PRachtig idd. En Floortje incl. moeder moesten ook direct huilen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:03 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Kunnen Raf, Angy en Floor geen dames trio beginnen?
Ze weten zelf heus niets van de procedure hoor. Ze waren heilig ervan overtuigd dat het gewoon zo liep, omdat het vorige week ook al zo 'vreemd' verliep met Serges exit. Zag die schokgolf door de zaal toen Floortje op de kruk moest.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ja idd. "We zijn door"-boekdelen.
Gewoon doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:10 schreef PeRi het volgende:
Ulgh, ik krijg gewoon neigingen volgende week op iedereen, behalve Floortje te stemmen. En dan echt 100 smsjes per persoon.
Ja ik ook. Maar ik heb het geld er dan weer niet voor over. Daarnaast mag Floortje idols van mij winnen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:10 schreef PeRi het volgende:
Ulgh, ik krijg gewoon neigingen volgende week op iedereen, behalve Floortje te stemmen. En dan echt 100 smsjes per persoon.
Ja, dat geeft Raf mooi de tijd om te zwangeren en bevallen, en dan met een ijzersterke plaat te komen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:12 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar ik heb het geld er dan weer niet voor over. Daarnaast mag Floortje idols van mij winnen.![]()
Jij zit daar toch dan? Hoeveel heb je er voor over om dat kind eruit te zien vliegen?quote:
quote:
Ik was bijna aan het bidden, toen ze met zn 3en op die kruk zatenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:12 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ikhad trouwens in een deuk gelegen als floortje er echt af had gemoeten
Een nederlandse discoplaat.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat geeft Raf mooi de tijd om te zwangeren en bevallen, en dan met een ijzersterke plaat te komen.
Harmquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:14 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
wie is er uit gegan vandaag?
Whehe.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik was bijna aan het bidden, toen ze met zn 3en op die kruk zaten.
Ze zorgt gewoon voor een totale comeback van de disco-soundquote:
Nou, de 4 die nog over zijn, zijn ook hele eigen persoonlijkheden hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:15 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
jammer....enige persoonlijkheid
De reden dat ik niet bad, was omdat het echt gewoon te mooi om waar te zijn wasquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:15 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Whehe.Zoiets had ik ook. Want ik hield nog steeds in mn achterhoofd:
het zal toch niet écht, het zal toch niet écht!![]()
En hele verschillende, dus het is nog interessant genoegquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:15 schreef WithMe het volgende:
[..]
Nou, de 4 die nog over zijn, zijn ook hele eigen persoonlijkheden hoor.
Je moet wel realistisch blijven hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze zorgt gewoon voor een totale comeback van de disco-sound. En wordt het boegbeeld van jonge moeders mét een carrière!
Dat ben ik. En hoopvol.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:16 schreef WithMe het volgende:
[..]
Je moet wel realistisch blijven hoor.
En ze onthouden hun tekstenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En hele verschillende, dus het is nog interessant genoeg.
Ja, maar ook het bier daarna is duur.quote:
ja, iedereen was ineens in shock, zag je oook gewoon niet aankomen, ik had al wel een vermoeden, maar zxeker weten deed ik het niet, en als de krukken dus wel voor de mensen met het laagste percentage stmmen waren geweest, was dat gewoon...zwaar onterecht geweestquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:11 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ze weten zelf heus niets van de procedure hoor. Ze waren heilig ervan overtuigd dat het gewoon zo liep, omdat het vorige week ook al zo 'vreemd' verliep met Serges exit. Zag die schokgolf door de zaal toen Floortje op de kruk moest.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben maar aan de port geslagen, ter nagedachtenis aan onze anti-idol.
Verschrikkelijk persoon?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik erger me sinds de audities al kapot aan Hermanus. Bah, wat een verschrikkelijk persoon is het toch ook.
Dat type staat me totaal niet aan.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk persoon?
Leuk persoon. Alleen moet ie niet zingen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Is het voor het eerst wereldwijd dat de top 4 vrouw is?
Volgens mij wel
Girl Power!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens mij wel
Farce is een tof woord, maar ik denk dat iedereen die nu over is goed genoeg is om te winnen, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:24 schreef Cart_man het volgende:
De enige van deze vier die mag winnen is Angelique. Elke andere winnaar maakt deze versie van idols tot een farce
Veel heel veel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:13 schreef PeRi het volgende:
[..]
Jij zit daar toch dan? Hoeveel heb je er voor over om dat kind eruit te zien vliegen?
Correctie: Floortje..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:24 schreef Cart_man het volgende:
De enige van deze vier die mag winnen is Angelique. Elke andere winnaar maakt deze versie van idols tot een farce
Had je echt gegokt dat de meest populaire op de kruk zouden komen?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nu ik bovenaan sta i/d prono is de topictitel helemaal leuk
Niet mee eens. We hebben 4 goede zangeressen over, en 2 potentiële idolen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:24 schreef Cart_man het volgende:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Had je echt gegokt dat de meest populaire op de kruk zouden komen?
quote:Wat moet je voor deze achtste finaleshow voorspellen?Welke 2 finalisten zullen er deze week in de gevarenzone komen?!
Meen je dat echt?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:26 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Enige die t nu niet meer verdiend is Ellen
En dan bedoel ik je voorspelling dat het allemaal omgedraaid was he, winnars op kruk, verliezer op bankquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Had je echt gegokt dat de meest populaire op de kruk zouden komen?
Hmm, voor Angelique vind ik My Old Piano wel een goeie. En Gloria Estefan voor Floortje.. voor die andere twee weet ik t nog niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.rtl.nl/(/shows(...)ing_keuze_kijker.xml
Allemaal stemmen!
De vorige Ilse de Lange was niet zo'n succesquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:37 schreef alwaysthebest het volgende:
Ilse DeLange![]()
Alleen of Raf dat zo goed kan....
Ellen: John Lennon's Imagine en ze gaat weer een ronde verder.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
http://www.rtl.nl/(/shows(...)ing_keuze_kijker.xml
Allemaal stemmen!
Ik wou het net zeggen. Lijkt me geen verstandige keuze.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De vorige Ilse de Lange was niet zo'n succes.
Het is toch voor de liveshow op 4 maart? Die haalt ze niet eensquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:38 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Ellen: John Lennon's Imagine en ze gaat weer een ronde verder.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
De vijf meest favoriete liedjes van Floortje:
Celine Dion (+Bee Gees) - Immortality
Gloria Estefan - Can’t Stay Away From You
Irene Cara - Flashdance (What A Feeling)
Maria McKee - Show Me Heaven
Olivia Newton John - Hopelessly Devoted To You
De vijf meest favoriete liedjes van Angelique:
Des’ree - Feel so high
Diana Ross - My old piano
India Arie - Video
Mantronix (Liberty X) - Got to have your love
Randy Crawford & The Crusaders - Streetlife
De vijf meest favoriete liedjes van Raffaëla:
Beyoncé - Crazy
Oleta Adams - New York State Of Mind
Ilse DeLange - Living On Love
Whitney Houston - All At Once
Pussycat Dolls - Don´t Cha.
De vijf meest favoriete liedjes van Ellen:
Bette Midler - Beast Of Burden
Faith Evans - Mesmerized
John Lennon - Imagine
Otis Redding - Knock On Wood
Pasadenas - Tribute (Right on) Lol, dit nummer is de #1 van mijn geboortedag
Jaaa!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Angelique MOET Video van India Arie zingen.
Vind t niet zo..quote:
Voor Ellens maatstaven vind ik het wel goedquote:
My thoughtsquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Voor Ellens maatstaven vind ik het wel goed.
Ik hoor het alleen als mijn tabblad daar op staatquote:
AI3:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:20 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgens mij wel
Ja..later postte ik dat ook idd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:53 schreef LeBeau het volgende:
[..]
AI3:
1. Fantasia Barrino
2. Dianam DeGarmo
3. Jasmine Trias
4. La Toya London
Ik sla voor de gemak pagina's over.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja..later postte ik dat ook idd.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik sla voor de gemak pagina's over.
Gewoon Crazy in love, lijkt mijquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
is dat trouwens Crazy in Love of een ander nummer?
Damn, hij staat hier nu op repeat, vet goed is het juistquote:
Ik weet het wel zeker.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:47 schreef WithMe het volgende:
Zouden de kandidaten de ideeën zelf hebben aangedragen?
Inderdaad, haar stem klinkt prettiger dan in menig liveshow.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Damn, hij staat hier nu op repeat, vet goed is het juist!
Nog niet bekend.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:02 schreef charmed_angel het volgende:
wat is het thema volgende week? Of is dat niet gezegd?
Stel je voor hoe het was geweest als Harm er NIET uit had gelegen.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is Idols toch ook een heerlijk programma.
Hier zong ze wel wat minder vind ik.. beetje vervelend achtergrond muziekje ookquote:
Wel tof idd.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is Idols toch ook een heerlijk programma.
Het is gewoon een opsomming van goede dingenquote:Op zondag 19 februari 2006 00:18 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Stel je voor hoe het was geweest als Harm er NIET uit had gelegen.![]()
Dan was die feeststemming er helemaal niet geweest.![]()
Ik ben nu in ieder geval nog blijer dan toen Serge eruit ging.
ik niet, want dit had ik veel meer verwachtquote:Op zondag 19 februari 2006 00:18 schreef Andiyan het volgende:
Ik ben nu in ieder geval nog blijer dan toen Serge eruit ging.
Iedereen behalve FOK!quote:Op zondag 19 februari 2006 02:14 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, iedereen was ervan overtuigd dat harm en ellen door waren
uitzonderingen daar gelaten, ik ben nauwelijks op FOK geweest tijdens Idols, maar toen er 3 krukken stonden had ik al wel het vermoeden dat die voor de 3 met de meeste stemmen waren.quote:
ik ben heel bang dat ik hetzelfde zou reageren. moet je voorstellen, je zit daar op zo'n kruk, bang dat je eruit gaat, er word steeds meer tijd gerekt, het publiek is totaal ontzet, en dan hoor je dat je er zit omdat je door bent. die ontlading is dan gewoon zo groot...voor mij was het een gewone menselijke reactiequote:Op zondag 19 februari 2006 02:17 schreef Kirstenn het volgende:
Raffaela, Angelique & Floortje waren veel te blij toen.. dat ze niet eens meer aandacht hadden voor Harm & Ellen![]()
Ja, het lijkt mij niet meer dan logisch. Die meiden hebben minutenlang in enorme spanning gezeten.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:21 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ik ben heel bang dat ik hetzelfde zou reageren. moet je voorstellen, je zit daar op zo'n kruk, bang dat je eruit gaat, er word steeds meer tijd gerekt, het publiek is totaal ontzet, en dan hoor je dat je er zit omdat je door bent. die ontlading is dan gewoon zo groot...voor mij was het een gewone menselijke reactie
Dat dreunde geloof ik even hard door de studio als bij Serges vertrekquote:Op zondag 19 februari 2006 02:24 schreef WithMe het volgende:
Ze hebben de spanning heel slim opgebouwd. Dat Raffaëla op de kruk kwam was nog niet zo'n enorme verrassing, maar toen Floortje erbij, wat een schok!
Ja oké.. ik waarschijnlijk ook wel.. haha.. maar toch, het zag er wel stom uitquote:Op zondag 19 februari 2006 02:21 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ik ben heel bang dat ik hetzelfde zou reageren. moet je voorstellen, je zit daar op zo'n kruk, bang dat je eruit gaat, er word steeds meer tijd gerekt, het publiek is totaal ontzet, en dan hoor je dat je er zit omdat je door bent. die ontlading is dan gewoon zo groot...voor mij was het een gewone menselijke reactie
er ging gewoon een golf van verbazing door de studio heenquote:Op zondag 19 februari 2006 02:25 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat dreunde geloof ik even hard door de studio als bij Serges vertrek
D'r gezicht
En bij haar moeder ook. Bijna iedereen mag haar dan een janksmoel vinden, ik vind het echt mooi om te zien hoe ze meeleeft.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:25 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Dat dreunde geloof ik even hard door de studio als bij Serges vertrek
D'r gezicht
mwah, ik vind haar moeder er gewoon...niet goed uitzien, maar ze is wel meelevend en betrokken bij haar dochter.quote:Op zondag 19 februari 2006 02:27 schreef WithMe het volgende:
[..]
En bij haar moeder ook. Bijna iedereen mag haar dan een janksmoel vinden, ik vind het echt mooi om te zien hoe ze meeleeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |