Ja, anders kan ik straks weer 5 minuten wachtenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:40 schreef Insomaniac het volgende:
ZO vroeg al openen.
Het kan alleen te vroeg of te laat?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, anders kan ik straks weer 5 minuten wachten
Mens, zeik niet zo. Dat vorige topic had nog 5 post te gaan, wat maakt het uit?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het kan alleen te vroeg of te laat?
Dat zou nog best is kunnen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:42 schreef Lynx666 het volgende:
De mensen op de krukken gaan gewoon door, zoals iemand al eerder zei
Ultieme bewijs dat Mark meeleestquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:42 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik geloof nu sterk in CDP's theorie.
Nooit geweten dat je zo tof bentquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Angelique is toch wel door..
En feestje hier hoor, weg met Flora!
Ik heb inderdaad ook zo'n vermoedenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:42 schreef Lynx666 het volgende:
De mensen op de krukken gaan gewoon door, zoals iemand al eerder zei
Laten we het hopen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:42 schreef chansadres het volgende:
Waarom denk ik dat Ellen moet gaan plaatsnemen en dat Harm gewoon weer doorgaat
Snap jij het?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:42 schreef WithMe het volgende:
Dit moet een hele slechte grap zijn.
Heel gek idd, maar het zou idd zomaar kunnen !quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:42 schreef chansadres het volgende:
Het maakt uit omdat jij steeds vaker te vroeg een nieuw topic klaar zet. Dat kan ook gewoon meteen nadat de laatste post geplaatst wordt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mens, zeik niet zo. Dat vorige topic had nog 5 post te gaan, wat maakt het uit?
Moet ik dan zeggen dat Harm doorgaat??!?!??!! ik zou het echt niet wetenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:43 schreef -Hans- het volgende:
Floortje, Raff en Harm op de kruk??
Of Floortje, Ellen, Raff op de kruk.
Zeg het maar...
Zou onterecht zijn maar wel humorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:42 schreef chansadres het volgende:
het zou toch nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:43 schreef WithMe het volgende:
Hebben ze eigenlijk wel gezegd dat de krukken degenen zijn met de minste stemmen?
Hoop ik eigenlijk toch ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:43 schreef babette21 het volgende:
please please please Harm op de kruk
gebeurt ook wel eens dat je een minuutje moet wachten als het topic vol is.... vind dit wel beterquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het maakt uit omdat jij steeds vaker te vroeg een nieuw topic klaar zet. Dat kan ook gewoon meteen nadat de laatste post geplaatst wordt.
Maargoed, gezien je reactie is het een erg gevoelig punt., dus ik hou braaf mijn toetsenbord wel stil hoor.
Aangezien ik een hekel heb aan wachten open ik 'm idd te vroeg zodat we direct doorkunnen. Als ik het niet doe, dan moeten we wachten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:44 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Het maakt uit omdat jij steeds vaker te vroeg een nieuw topic klaar zet. Dat kan ook gewoon meteen nadat de laatste post geplaatst wordt.
Maargoed, gezien je reactie is het een erg gevoelig punt., dus ik hou braaf mijn toetsenbord wel stil hoor.
Kunnen ze imo niet maken..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:44 schreef WithMe het volgende:
Ik kan iets gemist hebben, maar ze hebben volgens mij niet gezegd dat degenen op de krukken degenen zijn met de minste stemmen.
Doorstroming is O.K.!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gebeurt ook wel eens dat je een minuutje moet wachten als het topic vol is.... vind dit wel beterkunnen we gelijk verder met posten
Ja. echt ernstig als ie zelfs niet op de kruk komt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Kutharm, als hij het weer klaarspeelt om door te mogen dat... dan... stop ik met kij... is Idols corrupt.
Oeh, dat zou zomaar kunnen inderdaad.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
Als Angelique op de kruk kom dan geloof ik gewoon dat de 3 dames door gaan....
Hallo Floortje op de kruk... geloof het gewoon niet
das een hele goeie van je! Wie weet is het deze week andersom - degene op de kruk hebben de meeste stemmen en die op de bank blijven zitten juist niet......quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:44 schreef WithMe het volgende:
Ik kan iets gemist hebben, maar ze hebben volgens mij niet gezegd dat degenen op de krukken degenen zijn met de minste stemmen.
Klopt.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:44 schreef WithMe het volgende:
daarom vind ik deze idols zo leuk.... al die verassingenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:44 schreef Andiyan het volgende:
Idols is opeens een heel raar programma. Floortje en Raf op de kruk. Gek hoor. Daar gaan alle theorieën over dat Floortje zo goed als zeker Idols wint.
Whehe.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:43 schreef WithMe het volgende:
Hebben ze eigenlijk wel gezegd dat de krukken degenen zijn met de minste stemmen?
Het zal toch niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:45 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Scott Savol praktijken..
dat hoop ik ookquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Maar ik hoop gewoon zo enorm hard dat Floortje écht niet zoveel stemmen had..
What's new?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:44 schreef Sonja27 het volgende:
Mijn god als Harm weer doorgaat dan is er echt iets mis met Idols kijkend Nederland
Ik bid van niet.quote:
Hmmm!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:43 schreef WithMe het volgende:
ik hoop hetquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik denk ECHT dat mn voorspelling klopt.
wat heb je voorspeld dan? ik heb iets gemist.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hou opquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:46 schreef -Hans- het volgende:
MAYBE MOET Floortje er wel uit....!!!!
Ahahah wedden straks komen ze met een actie:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:46 schreef WithMe het volgende:
Bank en kruk hebben van rol gewisseld!
het is een complot, de FBI zit erachterquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:46 schreef -Hans- het volgende:
MAYBE MOET Floortje er wel uit....!!!!
Dat de mensen op de kruk door zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:46 schreef Andiyan het volgende:
[..]
wat heb je voorspeld dan? ik heb iets gemist.![]()
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:46 schreef Lynx666 het volgende:
De theorie dat de mensen die op de krukken zitten juist de meeste stemmen hebben begint een stuk waarschijnlijker te worden ja
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
het is een complot, de FBI zit erachter
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Kut he, als mensen dat zeggen! Daar heb ik al veel langer last vanquote:
dat moet bijna wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:46 schreef WithMe het volgende:
Bank en kruk hebben van rol gewisseld!
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Idols 77 : We kunnen wel zonder Harm, niet zonder Rafquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:46 schreef Andiyan het volgende:
[..]
wat heb je voorspeld dan? ik heb iets gemist.![]()
Ze....is....zwanger.....quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Raffaela kán er gewoon niet uit, ze is niet de slechtste.
De AIVD misschien wel !!!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Correctie: na vanavond gaan er VIER (4) door!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:47 schreef NAF_NAF het volgende:
[..]
Ahahah wedden straks komen ze met een actie:
Degene die op de kruk zitten gaan door!
Ik zit echt te stressen, hoe triest ben ik...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:47 schreef SpaRood het volgende:
Ik heb een heel naar voorgevoel dat Rafaella er vandaag eruit gaat....zou ontzettend onterecht zijn.
Dude, what else is new.quote:
Aha, wel dus, en dat zei CDP / je al voordat de uitslag kwam?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat de mensen op de kruk door zijn.
22:35quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:48 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Aha, wel dus, en dat zei CDP / je al voordat de uitslag kwam?![]()
dat denk k ook..quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:46 schreef Sonja27 het volgende:
Of straks zeggen ze dat de 3 mensen die op de kruk zitten door zijn en dat de twee op de bank in de gevarenzone zitten! Idols heeft wel vaker voor verrassingen gezorgd!![]()
Doemdenker!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:49 schreef Svensational het volgende:
Damn, Harm moet eruit, dat kán gewoon niet anders.
Op de krukquote:
Dat moet wel iddquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:50 schreef MissTiger het volgende:
op zekers dat die theorie klopt
Nee hoor, let maar op.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:50 schreef Peter6000 het volgende:
Harm door
Juist nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:51 schreef flugeltje het volgende:
WTF
Ik ben écht Harmfan, maar hij had een kruk verdiend vanavond...
Ik niet, wat zei ze precies?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:51 schreef babette21 het volgende:
R: "dat hoefde de mensen niet te weten"
lieverd, we hebben je allemaal gehoord
jij niet alleen het publiek ookquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:51 schreef pinkplatinum het volgende:
hahaha jullie wisten het al.. hahaha
ik was echt geschokt..
quote:
maar ze gaat door! Ik voel het!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
Arme Ellen alwéér bij de laatste 2.
Ik houd alleen van geintjes als Harm er daardoor ook uit moet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:52 schreef Hr-Flip het volgende:
Kan Harm zijn smoel niet houden met die domme opmerkingen van "Ik houd toch van zulk soort geintjes"
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:52 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik houd alleen van geintjes als Harm er daardoor ook uit moet.
Ja.quote:
dat was dan wel het leukste van deze actiequote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:53 schreef TimmyAsd het volgende:
Die moeder van Harm stond helemaal te dansen.ONVERGETELIJK
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:53 schreef Tom_Tom- het volgende:
[Popstarsmeisje]Ik moet poepen[/Popstarsmeisje]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |