Je sig lijkt verdacht veel op een post van mijquote:
quote:Op zondag 19 februari 2006 15:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Je sig laat verdacht veel op een post van mij![]()
Daar ben ik het mee eens.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:32 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Hopelijk zal de hele EU dit voorbeeld volgen. Het is zinloos die landen een pakket kant en klare gijzelaars te geven die als pressiemiddel worden gebruikt om hier de vrije pers te censureren.
Je snapt er de ballen van Meki. Ze hebben het niet veroorzaakt! Spotprenten over elk denkbaar onderwerp (ja, ook de Islam) worden al sinds mensenheugenis gemaakt. Het is te wijten aan een paar haatimams die de spotprenten misbruikt hebben om de simpele volgelingen te overtuigen dat er dood en verderf gezaaid dient te worden.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Laat ze het maar doen hoor
eerst het veroorzaken en dan ambassadeur terugsturen![]()
jij bent duidelijk nog niet op de hoogte van de capaciteiten van de Mossad.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:50 schreef BdR het volgende:
[..]
september 2005: Jyllands Posten publiceert cartoons
januari 2006: Hamas wint parlementsverkiezingen
dus.. Israëliërs die terug in de tijd reizen om tekeningetjes in een Deense krant te zetten om zo de Hamas een hak te zettenDaar kan Steven Spielberg nog een puntje aan zuigen
![]()
Tja .... broederliefde tussen moslimlanden kenmerkt zich vooral door hulp bij geweld. Hulp bij het oplossen van echte problemen is ver te zoeken.quote:Op zondag 19 februari 2006 15:35 schreef Klummie het volgende:
[..]
Volgende keer staan die pakistani weer te janken om hulp bij de volgende aardbeving![]()
Inderdaad een trieste maatregel van Fok. Komt er nu ook een verbod op usericons met onleesbare Arabische teksten?quote:Op maandag 20 februari 2006 00:21 schreef rutger05 het volgende:
Fok heeft inmiddels besloten om usericons met daarin de betreffende spotprenten (die zijn gepubliceerd in de media) niet meer toe te staan, omdat deze onnodig provocerend zouden zijn en een discussie in de weg zouden staan. Ik verbaas mij bijzonder over deze beslissing en betreur deze censuur.
Het is blijkbaar nodig, want sommige mensen hier op Fok! snappen het idee achter een cartoon helemaal niet. Nu is het idd onnodig provocerend, de grap is allang voorbij.quote:Op maandag 20 februari 2006 00:21 schreef rutger05 het volgende:
Fok heeft inmiddels besloten om usericons met daarin de betreffende spotprenten (die zijn gepubliceerd in de media) niet meer toe te staan, omdat deze onnodig provocerend zouden zijn en een discussie in de weg zouden staan. Ik verbaas mij bijzonder over deze beslissing en betreur deze censuur.
Het gaat niet om een 'grap'. De 'grap' is dat een bepaalde groep mensen de vrijheid van meningsuiting in het Westen willen beperken en de discussie daarover zal in de toekomst alleen nog maar belangrijker worden.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:32 schreef ErikT het volgende:
[..]
Het is blijkbaar nodig, want sommige mensen hier op Fok! snappen het idee achter een cartoon helemaal niet. Nu is het idd onnodig provocerend, de grap is allang voorbij.
Natuurlijk niet, dat is vrijheid van godsdienst, toch?quote:Op maandag 20 februari 2006 00:32 schreef Idiosincrasico het volgende:
[..]
Inderdaad een trieste maatregel van Fok. Komt er nu ook een verbod op usericons met onleesbare Arabische teksten?
Dat hoeft ook niet. Moslims mogen gerust zeggen dat ze zich erdoor gekrenkt voelen. Ze mogen gerust naar de rechter stappen. Mag allemaal. Maar proberen moslimwetten op te dringen aan westerlingen, middels excessief geweld, dat mag niet.quote:Op maandag 20 februari 2006 01:10 schreef doppelgänger het volgende:
Alsof je voor elke stoot lucht waar toevallig wat woorden meekomen respect moet hebben.
Van wie?quote:Op zondag 19 februari 2006 15:37 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
ik krijg 100 euro per 30 topics over dit onderwerp![]()
Worden alle usericons verbieden die onnodig provocerend zouden kunnen zijn? Of alleen degene die onnodig provocerend voor moslims kunnen zijn?quote:Op maandag 20 februari 2006 00:21 schreef rutger05 het volgende:
vriend van mequote:
Ik vind de Deense vlag al onnodig provocerend.quote:Op maandag 20 februari 2006 08:56 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Worden alle usericons verbieden die onnodig provocerend zouden kunnen zijn? Of alleen degene die onnodig provocerend voor moslims kunnen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |