gelukkig is dit inderdaad al vaker voorgekomenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:39 schreef rudedeltadude het volgende:
Op marktplaats kan je over het algmeen veel te veel geld vangen voor die spullen die je op e-bay hebt gekocht. Als je slim verkoopt aan een domme koper kan je er nog wel eens beter uitkomen dan dat je erin ging...
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:39 schreef rudedeltadude het volgende:
Op marktplaats kan je over het algmeen veel te veel geld vangen voor die spullen die je op e-bay hebt gekocht. Als je slim verkoopt aan een domme koper kan je er nog wel eens beter uitkomen dan dat je erin ging...
Gewoon weer op Ebay te koop zetten voor MEER.quote:Op maandag 20 februari 2006 02:08 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
geniaal
vooral dat er overal ongeopende pakketjes liggen!
Zo hoort het!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:14 schreef Dizer het volgende:
Ik kom regelmatig op eBay (eigenlijk elke dag) maar ik koop kleine dingen van 10 euro.. 15 euro. Vooral dvd's. Ben denk ik meer dvd verslaafd dan eBay verslaafd. Het is niet zo dat ik er elke dag wat koop of elke week. Maar gewoon zo nu en dan, alleen surf ik op eBay wel elke dag.
ja linksboven "alleen veilingen" aanklikkenquote:Op woensdag 22 februari 2006 01:27 schreef outcast_within het volgende:
kun je die direct kopen dingen eruitfilteren?
Is er ook een manier om zogenaamd last minute te buyen? gewoon dat je van alles ziet maakt niet uit wat. Als het maar binnen een uur oid afloopt?quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:53 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
ja linksboven "alleen veilingen" aanklikken
ON-topic:quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:57 schreef outcast_within het volgende:
edit gevonden. een zoekopdracht met niks invullen dus
Doh. idd. heb het gister ontdekt. Nu wat geboden. over 12 uur loopt het af. Ik wil winnenquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:00 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
ON-topic:
Wie zoekt er nou "niets", dan ben je echt ebay-verslaafd![]()
quote:Op maandag 20 februari 2006 09:47 schreef PDOA het volgende:
Knip je creditcard doormidden
Ja, ik zie het nu pasquote:Op donderdag 23 februari 2006 00:19 schreef xrrwr het volgende:
Jezus, je denkt niet veel na hé?
Kén gebeuren.quote:
En hier gaat het al mis. Je hebt niks gewonnen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:20 schreef outcast_within het volgende:
een spelletje gewonnen op ebay
Nee, nog nooit wat gekochtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:23 schreef JoPiDo het volgende:
Zijn er meer mensen verslaafd aan ebay?
...quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:28 schreef LostFormat het volgende:
[..]
En hier gaat het al mis. Je hebt niks gewonnen.
Toch wel handel. Ik schud af en toe weleens een boekenkast leeg en verkoop de zooi die ik niet meer nodig heb.quote:Op zondag 26 februari 2006 06:41 schreef rompompom het volgende:
Mijn vader heeft volgens mij een verkoopverslaving. Hij struint rommelmarkten af op zoek naar belachelijk goedkope, oude boeken en die koopt-ie dan voor 20 cent perstuk om ze voor een paar euro per stuk te verkopen via Marktplaats. Klinkt niet spectaculair, maar als je elke dag iets van tien boeken verkoopt...
ja graagquote:Op zondag 26 februari 2006 06:54 schreef Divel het volgende:
Ik snap er werkelijk helemaal niksvan. Dagelijks kom ik op Ebay en meer van dat soort sites, maar ik koop alleen wat ik zoek. Moet ik nu in een dwangbuis?
![]()
snel meer kopen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:20 schreef outcast_within het volgende:
een spelletje gewonnen op ebay
Ja had die verkoper een neutrale beoordeling gegeven.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
snel meer kopen.
Die -1 feedback staat niet tof.
gewoon via de Ebay Community, daar kun je alle leden vindenquote:Op zondag 26 februari 2006 15:52 schreef outcast_within het volgende:
waar zie jij mijn feedback trouwens?
Weheh, kleine letterjes? Staat nog duidelijk aangegeven in de advertentie ook!quote:Op maandag 27 februari 2006 21:38 schreef Hyperdude het volgende:
Als je echt Ebay verslaafd bent loop je wel eens in de val.
Check deze veiling maar eens.
Dure doos![]()
Moraal van het verhaal: KLEINE LETTERTJES lezen
Dat hele E-bay is ruk en lach me dood om de prijzen die zogenaamd geboden worden daar.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:55 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat heb ik ook soms nogal eens. Dat ik anderen wil overbieden om te gaan winnen, maar er uiteindelijk meer voor betaal dan ik wilde.
die is al weg, maar ik heb wel een lauw 10,4" LCD scherm voor jequote:Op zaterdag 4 maart 2006 03:50 schreef erikkll het volgende:
Ik wil die touchscreen wel van je kopen misschien!
Soms wel ja. Maar ik heb ook producten gewonnen voor een flink voordelige prijs dan in de winkelquote:Op zaterdag 4 maart 2006 04:10 schreef sig000 het volgende:
Dat hele E-bay is ruk en lach me dood om de prijzen die zogenaamd geboden worden daar.![]()
Whehehehe.quote:Op zondag 26 februari 2006 15:50 schreef outcast_within het volgende:
Flipt die kerel em en geeft ie mij een minpunt.
Op zich wel irritant. Ik mag nu maar bieden op een ding tegelijker tijd. Kan zelf niet ondertussen mijn max bod verhogen (zonder creditcard informatie verstrekking troep)quote:
Zal ik mijn Nokia 6630 OVP ook maar eens op ebay gooien dan!quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:00 schreef Hyperdude het volgende:
En nog eentje
http://cgi.ebay.de/NOKIA-(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Hebben die gasten stront in de ogen?
En dan ook nog ¤6,90 vragen voor verzenden
Wil je een lintje of zoquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:17 schreef JoPiDo het volgende:
ik heb 45 positieve reacties in minder dan een half jaar
je krijgt een tafel van ebay als je meer dan 10 000 positieve reacties hebtquote:
Altijd he.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:02 schreef outcast_within het volgende:
^-^ Big saviour is watching you.
Maar ik koop dan ook graag CDsquote:Op vrijdag 10 maart 2006 00:17 schreef JoPiDo het volgende:
ik heb 45 43 positieve reacties in minder dan een half jaar
doe danquote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:45 schreef JoPiDo het volgende:
dat zou kunnen
ik kan er zelfs een FILMPJE van maken! JAJA
maar als je zo'n PCI-kaart wilt hebben, ze kosten ongeveer 7,50 euro op ebay
deel je geheimen vooral op dit forumquote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:52 schreef Byte_Me het volgende:
een tijd terug kocht ik hele bergen frontjes op ebay, uit hongkong. Die kostten me ongeveer $1. Die verkocht ik dan op marktplaats voor 20 euro![]()
daarmee heb ik een leuke vakantie gefinancierd
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 01:22 schreef JoPiDo het volgende:
nee, want daar hangt al mijn ebay USB-apparatuur aan
zoals 5 webcams, twee USB-LED-lampjes, een stofzuiger, toetsenbord, een USB-LED-kerstboom
dus
nee, voor diverse GSMsquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:04 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
deel je geheimen vooral op dit forum
frontjes voor autoradio's?
Mooi.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:21 schreef JoPiDo het volgende:
over 2 minuten een foto-reportage van mijn ebay-collectie
ik koop af en toe een LCD beeldscherm en verkoop het hier op FOKquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:18 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
nee, voor diverse GSMs
en ik ben eruit gestapt toen de prijs onder de 7 ging. toen vond ik het niet meer de moeite waard.
en de geheimen? zoek een goedkope leverancier, en vraag hem hoeveel het kost als je 50 of 100 items tegelijk koopt in een private auction. dan krijg je nog lagere prijzen.
En dan maak je winst zeker...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:23 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik koop af en toe een LCD beeldscherm en verkoop het hier op FOK
en daar krijg ik vooral nare reacties op
Omdat ze hier ook het internet wel kennen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:23 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
ik koop af en toe een LCD beeldscherm en verkoop het hier op FOK
en daar krijg ik vooral nare reacties op
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:42 schreef JoPiDo het volgende:
Hier de foto's!
Wat je hier ziet, is alles wat ik nu zo snel kon vinden. Ik geef heel veel cadeau (met als reactie vaak 'Ohw leuk, weer een webcam/zaklamp/USB-ding') en heb een deel bij mijn ouders staan.
Ok, de eerste foto:
[afbeelding]
Een USB-LED-lamp met 8 ledjes en een schakelaar!
Een scheerapparaat (via marktplaats, maar goed)!
[afbeelding]
Een klokje, met tijd, temperatuur en wekker!
Je ziet hier één Zippo, maar ik heb er in totaal de afgelopen 2 maanden 13 Zippo's gekocht via ebay! 5 heb ik weggegeven of gekocht voor vrienden, de rest ligt ergens in mijn huis.
Een pakje Marlboro; vroeger kocht ik die ook via internet, maar dat kan tegenwoordig helaas niet meer.
[afbeelding]
Een asbak, ik heb er in totaal 4 waarvan twee dit modelletje, de andere in de vorm van een Marlboro-pakje.
Een USB-stofzuiger! Heel makkelijk als ik een keer mijn as verkeerd aftik!
[afbeelding]
Van links naar rechts:
Een USB-LED-kerstboom! Hij verkleurt langzaam, heel speciaal!
Dezelfde lamp als op foto 1, maar dan in het geel.
En één webcam! Van deze webcam heb ik er drie hangen, ze staan nog niet aangesloten op het WWW, maar dat is wel de bedoeling als ik een nieuwe computer heb.
[afbeelding]
De eerste zaklampen!
Van boven naar beneden:
Het bovenste is een kaartje die iemand meestuurde vanuit Amerika, voor een dvd van Björk. Er staat ook 'ebay' op.
Een zaklamp met twee LEDs die je zelf kunt opwinden.
Een zaklamp met 100 LEDs die echt heel erg fel is, daar heb ik nog wat aan als ik ga camperen.
Een zaklamp met 18 LEDs, weet niet zo goed waarom ik die gekocht heb.
Van deze zaklampen heb ik er de afgelopen twee maanden ongeveer 20 gekocht, de helft is weggegeven of voor vrienden gekocht. Er liggen er nog 10 hier ergens in huis.
Die stift heb ik ook gekocht via ebay, daar heb ik er nu vijf van.
[afbeelding]
Mijn computer van achter.
Van boven naar beneden:
Die gele kabel heb ik besteld op ebay, dat zijn netwerkkabels. Daarvan liggen er hier nu 10.
De bovenste PCI-kaart is een USB-kaart, zoals je ziet zit hij reeds vol. De rechter USB-aansluiting is een hub (ook besteld op ebay) waar nog 5 USB-apparaten aan kunnen. Ook vol.
Daaronder nog een PCI-kaart voor USB.
Daaronder een PCI-kaart om camera's via tulp aan te sluiten. Deze heb ik besteld met nog 2 TULP-camera's, waarvan ik er één heb weggegeven. De andere twee camera's zijn al onderweg!
[afbeelding]
Linksboven in de hoek de camera van mijn huisgenoot. Een nieuwe JVC-camera is onderweg, gister 'geshipped'. Besteld via ebay, uiteraard.
Daarnaast een mp4-speler die ik nog nooit gebruikt heb
Daaronder, naast het blikje bier, ligt een webcam met zoom-lens. Hij zou tot 100 meter goed beeld geven, maar helaas is hij stuk. Een nieuwe is al onderweg. Linksboven in de hoek nog zo'n gele netwerk-kabel.
[afbeelding]
Illegaal, maar tóch aangekomen. Een transmitter om bijvoorbeeld het geluid van je mp3-speler te verzenden op een fm-frequentie. Via ebay uiteraard.
[afbeelding]
Dit vond ik zo snel op mijn kamer. Rechtsboven een Marlboro-klok, die zoveel lawaai maakt met tikken, dat ik hem niet gebruik. Daarnaast 4 Betty Boop figuurtjes nog in de verpakking (raadsel waarom ik die gekocht heb). Daaronder twee lampjes met een LEDje en een laser (die gaan per vijf), en rechts daarvan een lampje met een LEDje dat infrarood licht uitzend (joepie!). Uiteraard allemaal gekocht via ebay.
Zoals ik al zei, dit is nog láng niet alles. Mijn Zippo-collectie en de rest van mijn webcams heb ik er nog niet op staan. Ook de troep die ik heb weggegeven of zelfs al weggegooid staat er niet op.
Zijn topics in V&A worden nu wel beter begrepen.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:49 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Je weet toch dat je geen liefde kan kopen op ebay he?
meisjes krijgen extra kortingquote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zijn topics in V&A worden nu wel beter begrepen.![]()
ik kan het nog goed bekostigen, dus op zich hoeft het niet zoquote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:00 schreef Byte_Me het volgende:
maar wil je er nog vanaf, die verslaving? of vind je het wel goed zo?
wat is het leukste / apartste dat je hebt gekocht?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:19 schreef JoPiDo het volgende:
ik zeg toch dat ik verslaafd ben
dat klinkt wel als een goede koopquote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:49 schreef JoPiDo het volgende:
een nieuwe JVC camcorder miniDV camera voor 125 euro
ja zapper! ze zijn echt net binnen gekomen, ze staan nu op mijn bureau voor het klokje, waardoor ik de temperatuur niet meer kan aflezenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 08:36 schreef ..zapper het volgende:
Joop, zijn die rare fratsels al binnen?
Waarquote:Op dinsdag 28 maart 2006 03:49 schreef JoPiDo het volgende:
een nieuwe JVC camcorder miniDV camera voor 125 euro
die tekst ook he.quote:Op woensdag 7 juni 2006 02:56 schreef JoPiDo het volgende:
http://www.filecabi.net/video/bought-on-ebay.html
Ja ey, hoe doe je dat bieden in de laatste seconden, refresh je gewoon heel veel op het einde? Of op de gok ofzo..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:12 schreef Byte_Me het volgende:
je zult inmiddels een aardige feedback hebben verzameld
en bijna allemaal lekker gesniped (in de laatste 10 seconde geboden), wat als je het mij vraagt de enige juiste manier van bieden is.
ik gebruik bid-o-matic, want het is gratis en opensource. aangezien je toch je ebay login moet invoeren heb ik liever een opensource programma, want dan ga ik ervanuit dat er geen spyware zooi inzit. heb ook expres mijn paypal wachtwoord veranderd, want dat vond ik toch iets te leip.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:22 schreef XiChico het volgende:
[..]
Ja ey, hoe doe je dat bieden in de laatste seconden, refresh je gewoon heel veel op het einde? Of op de gok ofzo..
Heb er net een object mee gewonnen! Erg handig voor als je niet thuis bent e.d.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:25 schreef Catch22- het volgende:
zijn progjes voor
Zoek maar eens op Ebay sniper
maar zo werkt het wel.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:01 schreef saban het volgende:
Zowiezo begrijp ik niet veel van Ebay.
Artikelen voor 1 euro, bied je 2 euro, niemand die erover heen gaat bied en het object is van jou ? Geloof ik geen ene barst van.
nee, maar ik had bij paypal en ebay hetzelfde password. en als je vanuit ebay naar paypal gaat hoef je alleen nog maar je password in te voeren, vandaar.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:32 schreef koenimex het volgende:
Dat bit-o-matic probeer ik een keer. Vraagt ie ook om je PayPal-wachtwoord dan?
soms is er een minimum prijs, maar dit komt veel minder vaak voor.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:01 schreef saban het volgende:
Zowiezo begrijp ik niet veel van Ebay.
Artikelen voor 1 euro, bied je 2 euro, niemand die erover heen gaat bied en het object is van jou ? Geloof ik geen ene barst van.
Dus een object wat normaal honderd euro kost koop jij even voor 5euro ?quote:
dan moet je natuurlijk wel geluk hebben, meestal zijn er genoeg mensen die meer dan 5 euro bieden, dus dan heb je niet het hoogste bod. maar ik heb bijvoorbeeld pas een miniSD kaartje van 2GB gekocht voor 40 euro, probeer dat maar in een winkel. of een USB wifi adapter voor 5,50 etc. Je moet gewoon slim bieden en van te voren bedenken wat je maximaal wil uitgeven. dat voer je in in je ebay sniper en als je geluk hebt win je. dit voorkomt dat je je laat meeslepen door het bieden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:28 schreef saban het volgende:
[..]
Dus een object wat normaal honderd euro kost koop jij even voor 5euro ?
het nut is heel simpel gezegd dat je de prijs niet wordt opdrijft. normaal is het zo dat als jij het hoogste bod hebt, daar weer iemand overheen wil komen, en daar wil weer iemand overheen komen, etc. door in de laatste seconden te bieden gebeurt dat niet. uiteraard werkt het lang niet altijd, vaak is je bod niet hoog genoeg, maar daarmee helpt het je dus ook niet meer te betalen dan je van plan was.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:43 schreef JoPiDo het volgende:
maar wat is het verschil met de al ingebouwde software van ebay?
je biedt 100 euro (jouw maximale bod) en je zit dan automatisch 50 cent of een euro boven het hoogste bod tot 100 euro
dus stel iemand biedt 25 euro, dan ga jij daar automatisch overheen met 25,50 euro, tot de 100 euro bereikt is
ik heb er anders al tientallen veilingen mee gewonnen. het werkt wel, dat kun je van MIJ aannemen. hoevaak heb je het eigenlijk al geprobeerd?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:04 schreef JoPiDo het volgende:
dat is natuurlijk onzin, want dat bod wordt toch overboden als iemand anders een hoger bod heeft ingevoerd
ik snap niet dat mensen zo flippen op zulke nutteloze softwarehet werkt niet, je hebt er echt niets aan
dat kun je van mij wel aannemen
En dat is het enige waarvan je je afvraagt waarom je het gekocht hebt? Ik had het eigenlijk bij al je foto's...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:42 schreef JoPiDo het volgende:
Daarnaast 4 Betty Boop figuurtjes nog in de verpakking (raadsel waarom ik die gekocht heb).
waarschijnlijk omdat jij saai bentquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:53 schreef mirannie het volgende:
[..]
En dat is het enige waarvan je je afvraagt waarom je het gekocht hebt? Ik had het eigenlijk bij al je foto's...
ja, en? hoevaak heb je gesniped is de vraag. en om nou te zeggen dat jouw methode beter werkt, ik heb gewoon geen enkele behoefte om zoveel crap te kopen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:38 schreef JoPiDo het volgende:
mijn teller staat nu op 75 gewonnen veilingen in de afgelopen 3 maanden
staat in het topicquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:24 schreef Neverending het volgende:
Wat is dan een goed GRATIS snipe Ebay tootje??
Snipe programma's zijn helemaal niet nodig..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:22 schreef XiChico het volgende:
[..]
Ja ey, hoe doe je dat bieden in de laatste seconden, refresh je gewoon heel veel op het einde? Of op de gok ofzo..
Hahaha, moeilijk he om origineel te reageren. Maar ja, had ook niet anders verwacht van iemand met zo'n domme verslaving. Als je nou nog nuttige dingen koopt op ebay...quote:
Kijk, jij snapt het. Al die onzinnige rotzooi.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:01 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ja, en? hoevaak heb je gesniped is de vraag. en om nou te zeggen dat jouw methode beter werkt, ik heb gewoon geen enkele behoefte om zoveel crap te kopen.
zo deed ik het in het begin ook, maar nu kan ik doen waar ik zin in heb terwijl mijn computer het werk doet. en zo hoort het ook.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:06 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Snipe programma's zijn helemaal niet nodig..
Gewoon 2 schermen openen....allebei op de pagina waar je je bod invoert....in de ene voer je alvast je bod in maar drukt nog niet op " bieden " .... het andere scherm refresh je constant zodat je de tijd in de gaten kunt houden....in de laatste 5 sec ga ja terug naar je andere scherm en drukt hem af.
Whehehe daar heb ik er ook een paar van.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 02:56 schreef JoPiDo het volgende:
daar heb je wel andere sites voor
nog een foto van mijn Hong-Kong-envelop-collectie:
[afbeelding]
Hier liggen 19 enveloppen van bestellingen die ik gedaan heb. Dit is écht nog maar het begin, waarschijnlijk van ongeveer 3 weken. Daarvoor gooide ik ze gewoon weg. Sommige heb ik al gebruikt om dingen weer te verzenden, ik denk een stuk of 3.
Jaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:23 schreef JoPiDo het volgende:
Zijn er meer mensen verslaafd aan ebay?
... tel uit hoeveel tijd erin gaat zitten, tel uit hoeveel hij er nou echt mee verdient (dus met aftrek benzinekosten etc), en reken uit hoeveel dat per uur isquote:Op zondag 26 februari 2006 06:41 schreef rompompom het volgende:
Mijn vader heeft volgens mij een verkoopverslaving. Hij struint rommelmarkten af op zoek naar belachelijk goedkope, oude boeken en die koopt-ie dan voor 20 cent perstuk om ze voor een paar euro per stuk te verkopen via Marktplaats. Klinkt niet spectaculair, maar als je elke dag iets van tien boeken verkoopt...
Of totaal niet op komt draven bij afhalen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:58 schreef Pek het volgende:
Groot pluspunt vind ik toch wel dat het minder vrijblijvend is dan bijv. Marktplaats. Een deal is een deal. Niks is irritanter dan een (ver)koper die zich terugtrekt nadat de deal gesloten is![]()
quote:Gewonnen: 45
Bedrag: EUR 738,60 (Afgelopen 60 dagen)
Je moest eens weten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:00 schreef saban het volgende:
Want na je verzendkosten blijft er maar weinig over
Tot je op de lijst van de douane komt te staan, die steevast alle pakketjes 3 weken voor je bewaren en ze met een fiscale naheffing aan je doorsturenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:01 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Je moest eens weten.
Sommige dingen kosten in teh USA minder dollars dan euro's hier, en dat met de huidige dollarkoers.... op die manier heb je die $15 verzendkosten er soms voor een aankoop van een paar tientjes al uit
Da's wel het probleem ja.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:11 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Tot je op de lijst van de douane komt te staan, die steevast alle pakketjes 3 weken voor je bewaren en ze met een fiscale naheffing aan je doorsturen.
Het hangt natuurlijk af van wat je koopt, als je hele stereosets laat aanrukken kan het in de papieren lopen ja, maar ik heb meestal zendingen die gewoon door de brievenbus passen en dat valt best meequote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:00 schreef saban het volgende:
Kopen jullie de spullen uit NL of vanuit het buitenland?
Want na je verzendkosten blijft er maar weinig over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |