is een feit maar heb jij rechten in de 2e kamerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:20 schreef Maerycke het volgende:
Wie niet stemt, heeft ook geen recht om te jengelen over wat er mis is in de politiek vind ik dan maar.
Net alsof het nu slecht is.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:23 schreef Baseboy het volgende:
yep 7 maart mogen we weer.
Kijken of nieuw shit beter brengt
mjah zie jij verbetering zeker kwa hoe noem je het ziekenfons......quote:
is toch al schijn nederland of ben ik nu misquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:27 schreef Tobbes het volgende:
Je moet stemmen omdat je anders zelfs de schijndemocratie niet in stand kunt houden.
Ja maar als je niet stemt is het zelfs dat niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:31 schreef Baseboy het volgende:
[..]
is toch al schijn nederland of ben ik nu mis
precies. ik wil juist helemaal niet dat al die debiele paupers gaan stemmen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:43 schreef KieWie het volgende:
Laat alle idioten maar vooral thuisblijven! Want twee van hen hebben anders al meer macht dan ik...
Zieke Fons?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:25 schreef Baseboy het volgende:
[..]
mjah zie jij verbetering zeker kwa hoe noem je het ziekenfons......
en kwa loon....
Ik heb de vragen op de stemwijzer ingevuld en er kwam met een grote voorsprong een partij er uit. Ooz'81quote:Op zondag 19 februari 2006 20:14 schreef MLF het volgende:
ik ga stemmen hoor
als je het niet weet kijk dan op stemwijzer punt nl
Toffe partij is dat. Een paar van hun belangrijkste punten:quote:Op zondag 19 februari 2006 20:39 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik heb de vragen op de stemwijzer ingevuld en er kwam met een grote voorsprong een partij er uit. Ooz'81Who the fuck zijn dat?
![]()
quote:Op zondag 19 februari 2006 20:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Toffe partij is dat. Een paar van hun belangrijkste punten:
- Provincie Friesland opheffen
- Verkeersregels versimpelen: de grootste auto heeft voorrang
- Herinvoering van de 8-track tapes
- Terrorismebelasting voor alle Mosliminwoners
Vooral die laatste vind ik erg sterkquote:Op zondag 19 februari 2006 20:42 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Toffe partij is dat. Een paar van hun belangrijkste punten:
- Provincie Friesland opheffen
- Verkeersregels versimpelen: de grootste auto heeft voorrang
- Herinvoering van de 8-track tapes
- Terrorismebelasting voor alle Mosliminwoners
als je niet stemt zegt men dan gaat je stem naar de grootste partij!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:26 schreef StefanP het volgende:
Laat die sukkels in de politiek het bekijken. Als jij gaat stemmen dan denken ze dat ze het goed doen. Alle partijen voor de gemeenteraad (en de 2e kamer vaak ook) zijn om het even.
De enige manier om die kneuzen wakker te schudden, is door gewoon niet te gaan. Ik heb nog nooit voor de provinciale/gemeenteraad/waterschap/europese verkiezeingen gestemd.
Democratie mijn reet. Een stelletje pennenlikkende, nietskunnende bende bureaucraten is het, wiens enige doel de burger pesten en uitpersen is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |