Jij lacht in ONZ, je vindt het hier dus wel degelijk leuk maar kwam gewoon aandacht tekort ?!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:13 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Inderdaad
Slechte humor staat altijd in contrast met goede humor
nee sure dude ik heb ze niet op een rij,quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nee, jij bent Koningin wazigheid
Maar je houdt van een stevige beurt of niet
Maar je bent erg wazig...je hebt ze niet helemaal op een rijtje. Kun je niets aan doen.
Komt vanzelf wel ooit.
got je foto je heet toch niet toevallig peter?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:17 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nee, jij bent Koningin wazigheid
Maar je houdt van een stevige beurt of niet
Maar je bent erg wazig...je hebt ze niet helemaal op een rijtje. Kun je niets aan doen.
Komt vanzelf wel ooit.
Een goede neuk-beurt zet jou vanzelf op je plek. Ben je meteen helder
Maar even serieus he, jij bent echt een psycho.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nee sure dude ik heb ze niet op een rij,
jij wel zeker?
arrogante kwast
Dat jij niet helemaal tikt wist ik al langer. Maar ik ga me niet de moeite doen om het gebrek van mensen aan te tonen. Dan zou dat mijn dagtaak worden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:18 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
nee sure dude ik heb ze niet op een rij,
jij wel zeker?
arrogante kwast
Dat zei niet tikt is al langer duidelijk, alleen ziet ze het zelf niet in.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Maar even serieus he, jij bent echt een psycho.
wrom leg eens uitquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Maar even serieus he, jij bent echt een psycho.
ahahahahahaaaaaaaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:21 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dat zei niet tikt is al langer duidelijk, alleen ziet ze het zelf niet in.
Ze is een gevaar voor de maatschappij. Maar ze weet het zelf niet. En juist de mensen zonder bewustzijn zijn een gevaar
Post jij een foto dan....ik heb tenminste het lef om mijn gezicht te laten zien.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:19 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
got je foto je heet toch niet toevallig peter?
![]()
ja vertel meer over jezelf!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:22 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Post jij een foto dan....ik heb tenminste het lef om mijn gezicht te laten zien.
Wie ben jij dan
Je bent wazig en chaotisch jah.......meer weet ik niet van jou. Je zegt me niets.
Als er hier een gehandicapt is, dan ben jij het wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:22 schreef BrauN het volgende:
TS, hoe vinden je ouders het eigenlijk om een verstandelijk gehandicapte zoon te hebben?
Persoonlijk zou ik me kapot schamen... Maar anderzijds ook weer blij zijn omdat ie wat afleiding vindt door zoiets als FOK!
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:24 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Als er hier een gehandicapt is, dan ben jij het wel.
Ik ben boven-ontwikkeld...maar dat kun jij niet begrijpen. Omdat jij staat voor de stront die ik uitschijt.
Braun als user hier, stelt weinig voor. Vraag het aan de mensen met verstand.
Jij moet het hebben van de domme mensen zonder verstand, dat is jou kracht.
toevallig zoek ik mijn kracht elders
Dat jij ziek bent dat staat al langer vast.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:23 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja vertel meer over jezelf!
ga doorrrr
projecteerrrrrrrrrrrrrr![]()
oei wat doe je nu toch naar tegen mij zegquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:25 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dat jij ziek bent dat staat al langer vast.
Hoef ik niet eens mijn hersens over te laten nadenken nu.
En die icoon is een fantasie. Je wilt stevig geneukt worden, maar bent te lelijk. In ieder geval, niet interessant genoeg.
Als jij op zo'n manier je scriptie schrijft, zul je snoeihard falen, waarde vrind. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat jij een hogere opleiding dan VMBO hebt genoten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat jij ziek bent dat staat al langer vast.
Hoef ik niet eens mijn hersens over te laten nadenken nu.
En die icoon is een fantasie. Je wilt stevig geneukt worden, maar bent te lelijk. In ieder geval, niet interessant genoeg.
Penis! Vagina! Hihi!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:32 schreef Bupatih het volgende:
Kunnen we het weer over onzin en humor hebben?![]()
![]()
Als je boven-ontwikkeld zou zijn, had je:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Als er hier een gehandicapt is, dan ben jij het wel.
Ik ben boven-ontwikkeld...maar dat kun jij niet begrijpen. Omdat jij staat voor de stront die ik uitschijt.
toevallig zoek ik mijn kracht elders
Komt een man bij de dokter en de dokter mag het opruimen!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:32 schreef Bupatih het volgende:
Kunnen we het weer over onzin en humor hebben?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:34 schreef Dirktator het volgende:
Komt een man bij de dokter en de dokter mag het opruimen!
Doe is ff normaal!! Ik zit een broodje Kebab te eten gekquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |