Penis! Vagina! Hihi!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:32 schreef Bupatih het volgende:
Kunnen we het weer over onzin en humor hebben?![]()
![]()
Als je boven-ontwikkeld zou zijn, had je:quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Als er hier een gehandicapt is, dan ben jij het wel.
Ik ben boven-ontwikkeld...maar dat kun jij niet begrijpen. Omdat jij staat voor de stront die ik uitschijt.
toevallig zoek ik mijn kracht elders
Komt een man bij de dokter en de dokter mag het opruimen!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:32 schreef Bupatih het volgende:
Kunnen we het weer over onzin en humor hebben?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:34 schreef Dirktator het volgende:
Komt een man bij de dokter en de dokter mag het opruimen!
Doe is ff normaal!! Ik zit een broodje Kebab te eten gekquote:
Rustig aan anders vindt TS het niet meer leuk.quote:Op zondag 19 februari 2006 00:28 schreef Blue_MnM het volgende:
[..]
Doe is ff normaal!! Ik zit een broodje Kebab te eten gek![]()
![]()
vieze stervende hoeren kk zanger BOB FAGGET
![]()
on·zin·nig (bn.)quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:10 schreef remlof het volgende:
on·zin (de ~ (m.))
1 onzinnige praat => apekool, beuzelarij, bullshit, flauwekul, gekakel, gekkenpraat, geklets, gelul, gezwam, gezwets, klets, kletskoek, kolder, kul, kwezelarij, larie, lariekoek, leuterkoek, leuterpraat, lulkoek, lullepot, nonsens, quatsch, zever, zotteklap, zottenpraat
hmmm, dat helpt ook niet erg
We stijgen boven ons centrum uitquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:09 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoezo niet
Wat hebben de gebruikers van onzin wel?
De baggereraars dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |