Ik denk, wil, en hoop dat Harm weggaat want hij hoort niet in Idols.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ze deed Doe Maar geweldig hoor..ik vrees eerder voor Angy![]()
Giel Beelen!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:15 schreef MarkyMarkIdols het volgende:
Staks staan de nummers op idols.nl. Vanaf maandag ook bij Giel op 3FM (ook scoop)
Mareschaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Giel Beelen!![]()
Hoorde daar laatst ook 1 van de Idols afvallers, Aaron ?
En juist dáárom gaat ie steeds doorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk, wil, en hoop dat Harm weggaat want hij hoort niet in Idols.
Ben ik helemaal met je eens. Dag Harmquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lul dattie is.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:18 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En juist dáárom gaat ie steeds door
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nog beter:
Mark..valt er niet te regelen dat FOK de 2 finalisten mag interviewen en dat de forummers hier vragen in kunnen sturen?
Uiteraard wil k me wel opgeven om het interview te doen..het ijs is al gebroken met de dames![]()
[/brutaal]
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ma stemt op Raf..ik op Angy en Ellen..broertje wou Harm stemmen..die ligt nu dus in bed zonder telefoon
Die krijgt stemmen zat, stem liever op Ellen, van haar is het altijd maar de vraag of ze genoeg stemmen krijgt.quote:
uuhhm zou best kunnen hoor. Volgens mij heeft hij elke maandag een kort gesprek met 1 van de verliezende kandidaten.quote:
Het probleem is dat je niemand weg kunt stemmen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond dr deze week ook weer interessant hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
![]()
Je moeder heeft een leuke smaak.
Anders was ik fanatiek aan het stemmen geslagen ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:19 schreef WithMe het volgende:
[..]
Het probleem is dat je niemand weg kunt stemmen.
Je kunt hooguit strategisch stemmen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Anders was ik fanatiek aan het stemmen geslagen ja..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |