Hij was vorige week nieuw.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:22 schreef AH-Hamster het volgende:
Wat vinden julie van de nieuwe Ah-reclame op tv (I feel good...)???
Hijs wel ok, maar na 2 keer heb ik zoiets van genoeg...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:22 schreef AH-Hamster het volgende:
Wat vinden julie van de nieuwe Ah-reclame op tv (I feel good...)???
@ Renesite mij ook?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:14 schreef AH-Hamster het volgende:
@Renesite: wil je mij ook in de lijst zetten?
Filiaal 1200, Zaandam, geen afdeling.
Westerstraat te Amsterdamquote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:28 schreef AH-Hamster het volgende:
@Anti-Virus: 1842 bestaat niet als filiaalnummer... Wat is het adres, dan zoek ik het juiste filnr wel ff voor je
haha bijna idd,quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:33 schreef AH-Hamster het volgende:
Je had het bijna goed...
Je filiaalnummer is 1482!!!
En jij staat er ook bij.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 17:47 schreef Foe_Yong_Hai het volgende:
Hoi, 1516 in Purmerend, houdbaar
Dan klopt mijn lijst niet meer...quote:
Onze adm. meneertje heeft vertelt dat je een brief moet sturen naar AH *adres etc* met probleem pasnummer personeelsnummer en naam.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 20:54 schreef stevenp het volgende:
Renesite, godver jij ook al? :S Ik was er drstraks nog over bezig.. We doen onze week en kleine boodschappen @ AH met die pas voor een heel gezin met 5man en ik kreeg maar 25 euro
Mijn baas ging 's nakijken/-vragen ik zal de "uitslag" wel posten als ik wat gehoord heb!
lijn 3.... lekker onopvallendquote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:48 schreef Webgangster het volgende:
Lijn 3 is een geheime code om te melden dat er een incident in de winkel is en dat alle medewerkers in het pand naar de plek moeten komen die word verteld in dit geval counter.
Er hoort ene lijstje te hangen met alle namen van mensen die eventueel opgepiept kunnen worden, en daarop staat ook wat er gebeurd bij een incident en wie er dus geroepen kunnen worden.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 21:57 schreef SHERMAN het volgende:
Is dat voor elk filiaal?
Bijons is een nood geval het filiaal nummer geloof ik...
Wat een avond trouwens.
Vers afdeling hier he... Geen idee dus.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:30 schreef Webgangster het volgende:
Doe dat is
Bij wie nog meer nieuwe worp dierenvoeding ?
haha prachtigquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:29 schreef SHERMAN het volgende:
Vanavond trouwens.
Dacht dat ik om 8 uur moest beginnen. Dus ik kom om 19.40 binnen gelopen, iedereen al het werk.
Dus ik zeg op de groente afdeling; heb ik wat gemist ofzo.
Komt de MAS naar me toe; heeey michel, ja ik had met C op de planning gekeken maar jij hoefde niet te werken vanavond? Je staat er nu ineens voor morgen op.
Ik: Oh... das lekker... nou dan ga ik wel weer...
MAS: Ach, je bent er nu toch, als je wilt mag je zav wel vullen hoor, ben je in elk geval niet voor niks gekomen.
Uiteraard gedaan, en na een half uur, drie kwartier was ik klaar. Nog even op de groente geholpen. En om kwart voor negen stonden we buiten. Alarm systeem wilde niet mee werken. Wie er even wilde blijven om Hollander te bellen. Ik offer me weer op, ik blijf standard gewoon.Dus iedereen wees al weer naar mij.
Mooi, kwart voor 10 naar huis. Zo heb je niks, zo heb je weer twee uur.
Die bedoel ik jaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:31 schreef stevenp het volgende:
Bij ons hangt er een bord in de kantine met allerlei dingen rondom "rampen"
-EHBO doos
-Vluchtplan/ontruimingsplan
-BHV'ers
-Code's voor het omroepen
-Alarmnummer
-Telefoonnr van de beveiliging
etcetc
Hangt bij ons door het hele filiaal volgens mij...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:31 schreef stevenp het volgende:
Bij ons hangt er een bord in de kantine met allerlei dingen rondom "rampen"
-EHBO doos
-Vluchtplan/ontruimingsplan
-BHV'ers
-Code's voor het omroepen
-Alarmnummer
-Telefoonnr van de beveiliging
etcetc
Ach vond het niet erg, enige nadeel is dus wel dat ik deze week geen enkele vrije avond heb.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:31 schreef Webgangster het volgende:
[..]
haha prachtigzo gaat het tegenwoordig bij ons ook
Ach, een goed teken is het toch, ze kunnen teminste op je vertrouwen en ze willen je altijd.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Hangt bij ons door het hele filiaal volgens mij...
[..]
Ach vond het niet erg, enige nadeel is dus wel dat ik deze week geen enkele vrije avond heb.![]()
Als er iemand nodig is word ik inderdaad vaak gebeld. Ik kan vaak, en zoals vanavond weer bleek kan ik ook elke vers afdeling doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:36 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Ach, een goed teken is het toch, ze kunnen teminste op je vertrouwen en ze willen je altijd.
Denk ook maar is want er over 3 weken weer komt waar je toch weer wat extra geld erbij hebt dan normaal![]()
Wat valt oa onder bedrijfsinformatie? Kan vanalles zijn, toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:53 schreef PoisonouS het volgende:
Hadden mensen van de filialen dat ook trouwens? Wij kregen bij DC opeens brief met boekje, of je even akkoord wil gaan dat je geen bedrijfsinformatie op internet oid zet(ook andere dingen stonden erin maargoed dit viel mij en wat collegas op)
Die informatie geef ik toch niet doorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:01 schreef Webgangster het volgende:
Ja misschien informatie over aantalen, acties die komen en inkoopprijzen die sommige mensen misschien kunnen inzien.
Ik denk eigelijk dat ze bedoelen op acties, en bepaalde plannen van andere soorten acties die ons op DC laatst allemaal zijn verteld.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:01 schreef Webgangster het volgende:
Ja misschien informatie over aantalen, acties die komen en inkoopprijzen die sommige mensen misschien kunnen inzien.
Dus toch meer DC gerichtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:06 schreef PoisonouS het volgende:
[..]
Ik denk eigelijk dat ze bedoelen op acties, en bepaalde plannen van andere soorten acties die ons op DC laatst allemaal zijn verteld.
Erg concurentiegevoelige informatie ja, kan me er wel wat bij voorstellen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:06 schreef PoisonouS het volgende:
[..]
Ik denk eigelijk dat ze bedoelen op acties, en bepaalde plannen van andere soorten acties die ons op DC laatst allemaal zijn verteld.
Gaaf!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:18 schreef Webgangster het volgende:
Jaja jongens: http://www.uwsupermarkt.nl/?id=1134
Hecht daar maar niet zoveel waarde aan...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:21 schreef GotC het volgende:
http://www.uwsupermarkt.nl/uwmening/?type=super
Zucht, onze andere winkel staat nog steeds boven ons. Grappig, de nummers 2 en 4
Word wel minder voor de klanten, al vonden+vinden ze bij ons de culinaire avonden altijd geweldig.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:22 schreef Webgangster het volgende:
Er staat alle 50000 werknemers...
Of het ga zo gaaf is weet ik niet hoor.
voor de concurrentenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:01 schreef Webgangster het volgende:
Weet ik..quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:23 schreef Webgangster het volgende:
[..]
Hecht daar maar niet zoveel waarde aan...
Bij ons ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:56 schreef kmaestro het volgende:
Wij hebben ook een worp dierenvoeding ja
Bij ons is counter 209
Wij hebben een bepaalde omroep om alle FHV-ers te verzamelen.
stiekem in winkelwagens leggenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:36 schreef dodew83 het volgende:
Iemand die weet hoe ik 2000 CE's Chinese kool ga verkopen? Beetje gebluft tegen m'n VM, nu nog waar zien te maken. Heb wel een enorme display staan mét recepten erbij.
Wat moet je anders met 4 agf actiekoppen
Dat stond toch al in de laatste aha?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:18 schreef Webgangster het volgende:
Jaja jongens: http://www.uwsupermarkt.nl/?id=1134
Klopt, daarom staat het nu dus ook in de krantquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:49 schreef PoisonouS het volgende:
[..]
Dat stond toch al in de laatste aha?
Eerst uitslapenquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:29 schreef AH-Hamster het volgende:
Iedreen aan het werk zeker?
bij je opa/oma/oom/tante/neefje/nichtje/vriendinnetje/vriendje douchen?quote:Op woensdag 22 februari 2006 08:11 schreef Webgangster het volgende:
Wat te doen als je geen bescikking hebt over water en je over 1 uur bij de albert heijn moet melden ? (a) Ik zie er nu namelijk niet representatief uit....
Waterleiding is in de gehele buurt gesprongen....
12 uur pasquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:29 schreef AH-Hamster het volgende:
Euhhh euhhhh euhhhhquote:Op woensdag 22 februari 2006 08:11 schreef Webgangster het volgende:
Wat te doen als je geen bescikking hebt over water en je over 1 uur bij de albert heijn moet melden ? (a) Ik zie er nu namelijk niet representatief uit....
Waterleiding is in de gehele buurt gesprongen....
Mag school ook?quote:Op woensdag 22 februari 2006 10:29 schreef AH-Hamster het volgende:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:37 schreef SHERMAN het volgende:
Half 2 moet ik bij de ah zijn.... voor een gesprek...
Niks in het bijzonder, elke part timer krijgt dat gesprek.quote:
Wel tof op 3 maanden op stage te gaan in Schotland.quote:Ik heb binnenkort gesprek met de bedrijfsleidster, maar weet al waar het over gaat en wat het resultaat van dat gesprek zal zijn. Ik moet op stage dus voor 3 maanden naar Schotland, en word tijdelijk ontslagen
.
Zou het niet gewoon onbetaald verlof worden?quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:45 schreef GotC het volgende:
Waar zal het over gaan?
Ik heb binnenkort gesprek met de bedrijfsleidster, maar weet al waar het over gaat en wat het resultaat van dat gesprek zal zijn. Ik moet op stage dus voor 3 maanden naar Schotland, en word tijdelijk ontslagen
.
Zo zeker zou ik daar niet van zijn, die beloftes zijn ook gedaan aan iemand diek ken, en nadat die terug kwam, was het sorry we hebben genoeg mensen, doei...quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:53 schreef GotC het volgende:
Ik vind het ook wel tof ja SHERMAN. Eindelijk weer m'n familie zien
. Zal wel de AH gaan missen, en nog veel meer, al m'n vrienden hier..Gelukkig komt de AH groep me een weekend opzoeken
![]()
.
En het wordt geen onbetaald verlof, dan zou de AH alsnog moeten betalen, voor wat ik begreep. Dit is dus wel de betere optie, en ze nemen me gewoon gelijk weer aan zodra ik terug ben
Leuk toch beoordelings gesprek, (of is dat het niet?) vind ik altijd wel geinig, kun je beetje babbelen met die aapies;)quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:37 schreef SHERMAN het volgende:
Half 2 moet ik bij de ah zijn.... voor een gesprek...
Jup, ging goed.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:59 schreef PoisonouS het volgende:
Wij hebben er 6, wat af en toe nog wel s te weinig wil zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:36 schreef dodew83 het volgende:
Iemand die weet hoe ik 2000 CE's Chinese kool ga verkopen? Beetje gebluft tegen m'n VM, nu nog waar zien te maken. Heb wel een enorme display staan mét recepten erbij.
Wat moet je anders met 4 agf actiekoppen
gelukkig kan ik 5 maanden vrij nemenquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:58 schreef PoisonouS het volgende:
[..]
Zo zeker zou ik daar niet van zijn, die beloftes zijn ook gedaan aan iemand diek ken, en nadat die terug kwam, was het sorry we hebben genoeg mensen, doei...
Dus check dat maar even goed, en heb je anders niet voldoende vrije dag oid?
Volgens mij staat er nergens in de CAO dat ze verplicht zijn om je dat contract aan te bieden...quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:30 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Wij hebben er 6, wat af en toe nog wel s te weinig wil zijn
Hoe zit het volgende nou ook al weer:
Ik heb een contract van X uur per week. Alleen werk ik sinds een maand of 5 elke week(zonder uitzondering Y uur(iig veel meer dan X)
Ik dacht dat ze volgens de CAO nu verplicht zijn mij een contract aan te bieden van Y uur. Maar ik hoorde van een MT-er dat ze dat niet meer doen. Kan ik nu, wijzend naar de CAO, om zo'n contract vragen? Ik wil het heel graag hebben ivm met de urenbesparingen, straks heb ik nog maar 4 uur per week werk....![]()
Jup, post het dan is hier.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:46 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Volgens mij staat er nergens in de CAO dat ze verplicht zijn om je dat contract aan te bieden...
Als je het desbetreffende stukje kan vinden, laat het dan ff weten
Zou wel tof zijn, krijg steeds vragen van collega's wanneer we weer loon krijgen en dan zou ik voor hen dit lijstje kunnen "publiceren".quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:50 schreef kmaestro het volgende:
Ik moet vrijdag werken, dus dan zal ik even winkelweb doorzoeken
Misschien ga ik morgen zelfs langs
Nee, heeft alleen met sigarettenrook te maken. Wierook is niet schadelijk, wel ranzig.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:54 schreef Shinadul het volgende:
Vraagje: Garandeert de wet op rookvrije ruimtes dat ook voor mensen die wierook willen branden?
hmm, dan toch maar vriendelijk doch zeer dringend vragen dat ding uit te maken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:08 schreef dodew83 het volgende:
[..]
Nee, heeft alleen met sigarettenrook te maken. Wierook is niet schadelijk, wel ranzig.
Wierrook...quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:14 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb er hier op werk (fil 1200) wel last van.
Je bedoelt dat van tevoren wordt gepland op welke kassa je moet draaien?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:32 schreef Renesite het volgende:
HmmmHet loopt nogsteeeds niet
die 'op kassa inplannen' gebeuren bij ons
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:37 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Je bedoelt dat van tevoren wordt gepland op welke kassa je moet draaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |