Zou het niet gewoon onbetaald verlof worden?quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:45 schreef GotC het volgende:
Waar zal het over gaan?
Ik heb binnenkort gesprek met de bedrijfsleidster, maar weet al waar het over gaat en wat het resultaat van dat gesprek zal zijn. Ik moet op stage dus voor 3 maanden naar Schotland, en word tijdelijk ontslagen
.
Zo zeker zou ik daar niet van zijn, die beloftes zijn ook gedaan aan iemand diek ken, en nadat die terug kwam, was het sorry we hebben genoeg mensen, doei...quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:53 schreef GotC het volgende:
Ik vind het ook wel tof ja SHERMAN. Eindelijk weer m'n familie zien
. Zal wel de AH gaan missen, en nog veel meer, al m'n vrienden hier..Gelukkig komt de AH groep me een weekend opzoeken
![]()
.
En het wordt geen onbetaald verlof, dan zou de AH alsnog moeten betalen, voor wat ik begreep. Dit is dus wel de betere optie, en ze nemen me gewoon gelijk weer aan zodra ik terug ben
Leuk toch beoordelings gesprek, (of is dat het niet?) vind ik altijd wel geinig, kun je beetje babbelen met die aapies;)quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:37 schreef SHERMAN het volgende:
Half 2 moet ik bij de ah zijn.... voor een gesprek...
Jup, ging goed.quote:Op woensdag 22 februari 2006 13:59 schreef PoisonouS het volgende:
Wij hebben er 6, wat af en toe nog wel s te weinig wil zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:36 schreef dodew83 het volgende:
Iemand die weet hoe ik 2000 CE's Chinese kool ga verkopen? Beetje gebluft tegen m'n VM, nu nog waar zien te maken. Heb wel een enorme display staan mét recepten erbij.
Wat moet je anders met 4 agf actiekoppen
gelukkig kan ik 5 maanden vrij nemenquote:Op woensdag 22 februari 2006 13:58 schreef PoisonouS het volgende:
[..]
Zo zeker zou ik daar niet van zijn, die beloftes zijn ook gedaan aan iemand diek ken, en nadat die terug kwam, was het sorry we hebben genoeg mensen, doei...
Dus check dat maar even goed, en heb je anders niet voldoende vrije dag oid?
Volgens mij staat er nergens in de CAO dat ze verplicht zijn om je dat contract aan te bieden...quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:30 schreef kmaestro het volgende:
[..]
Wij hebben er 6, wat af en toe nog wel s te weinig wil zijn
Hoe zit het volgende nou ook al weer:
Ik heb een contract van X uur per week. Alleen werk ik sinds een maand of 5 elke week(zonder uitzondering Y uur(iig veel meer dan X)
Ik dacht dat ze volgens de CAO nu verplicht zijn mij een contract aan te bieden van Y uur. Maar ik hoorde van een MT-er dat ze dat niet meer doen. Kan ik nu, wijzend naar de CAO, om zo'n contract vragen? Ik wil het heel graag hebben ivm met de urenbesparingen, straks heb ik nog maar 4 uur per week werk....![]()
Jup, post het dan is hier.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:46 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Volgens mij staat er nergens in de CAO dat ze verplicht zijn om je dat contract aan te bieden...
Als je het desbetreffende stukje kan vinden, laat het dan ff weten
Zou wel tof zijn, krijg steeds vragen van collega's wanneer we weer loon krijgen en dan zou ik voor hen dit lijstje kunnen "publiceren".quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:50 schreef kmaestro het volgende:
Ik moet vrijdag werken, dus dan zal ik even winkelweb doorzoeken
Misschien ga ik morgen zelfs langs
Nee, heeft alleen met sigarettenrook te maken. Wierook is niet schadelijk, wel ranzig.quote:Op woensdag 22 februari 2006 16:54 schreef Shinadul het volgende:
Vraagje: Garandeert de wet op rookvrije ruimtes dat ook voor mensen die wierook willen branden?
hmm, dan toch maar vriendelijk doch zeer dringend vragen dat ding uit te maken.quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:08 schreef dodew83 het volgende:
[..]
Nee, heeft alleen met sigarettenrook te maken. Wierook is niet schadelijk, wel ranzig.
Wierrook...quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:14 schreef Shinadul het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb er hier op werk (fil 1200) wel last van.
Je bedoelt dat van tevoren wordt gepland op welke kassa je moet draaien?quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:32 schreef Renesite het volgende:
HmmmHet loopt nogsteeeds niet
die 'op kassa inplannen' gebeuren bij ons
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 17:37 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Je bedoelt dat van tevoren wordt gepland op welke kassa je moet draaien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |