Pareltje.quote:
Ze doet net alsof ze de artiest van de avond is.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:01 schreef frizti het volgende:
Die kliko is zich natuurlijk aan het voorbereiden op het zingen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:03 schreef cuall het volgende:
Hallo![]()
![]()
ze speelt de vlooienmars![]()
.die kan ik ook, maar niet zo goed als zij![]()
Hoiquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:03 schreef cuall het volgende:
Hallo![]()
![]()
Hej cuallquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:03 schreef cuall het volgende:
Hallo![]()
![]()
Hallo Cuallquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:03 schreef cuall het volgende:
Hallo![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:03 schreef cuall het volgende:
Hallo![]()
![]()
Ik ook, dus lees alleen eventjes meequote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:04 schreef frizti het volgende:
Ben even the 4400 kijken.
ja, vandaag zat ze ook al lekker italiaans te lullen tegen de koks.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:10 schreef cuall het volgende:
Zo, Monique spreekt een aardig bekkie Italiaans![]()
Ze is héél veelzijdigquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:11 schreef regenworm het volgende:
[..]
ja, vandaag zat ze ook al lekker italiaans te lullen tegen de koks.
Hierzoquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:02 schreef BONG4002 het volgende:
Is Beertje al gesignaleerd eigenlijk?
Die zit toch naast zijn vaderquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:27 schreef cuall het volgende:
Is er ook een fotp van Ferri zijn moeder?
Lief beertjequote:
psssssssssst in de SVquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:27 schreef cuall het volgende:
Is er ook een fotp van Ferri zijn moeder?
Hier zie je haar er tussendoor zitten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:01 schreef A-en-M het volgende:
Zijn de twee mensen de ouders van Ferri????
[afbeelding]
Liefquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lief beertje [afbeelding]
En al aan de wijn?![]()
No ik tanke altied bij die Shell.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:33 schreef DanielleNaomi het volgende:
la buona sera tutta è esso sociably qui?
hahaha ik bij de bpquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:34 schreef MissJ. het volgende:
[..]
No ik tanke altied bij die Shell.![]()
Ik herken goedeavond in je stukje Italiaans maar voor de rest is het abracadabra voor me. Alhoewel als een beetje leuke vent het zachtjes in mijn oor fluistert word ik er wel warm van hoor.quote:
Heeft die kerel aardig gelijkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:37 schreef BONG4002 het volgende:
Ik hoorde een gast zeggen tegen Ferri "hebben jullie geen light?" (hij wilde namelijk een light biertje) daarop zei die "wat een ballentent zeg"
Ja gezellig héquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:33 schreef DanielleNaomi het volgende:
la buona sera tutta è esso sociably qui?
Ja ze ging zitten toen Annelies zei:"we doen het even met zijn alle".quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:43 schreef rooie3 het volgende:
Dat stomme wijf moet zo zingen.
maar ze is toch de enige niet.
Omdat ze zo moet zingen denkt dat mens met afruimen hoef ik niet mee te helpen.![]()
Ik hoop dat ze af gaat als een gieter, zoals ze loopt met haar kapsones tussen de gasten met haar asbakjes............ ja erg he, dat je een tv persoonlijkheid bent en dan dit moet doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:43 schreef rooie3 het volgende:
Dat stomme wijf moet zo zingen.
maar ze is toch de enige niet.
Omdat ze zo moet zingen denkt dat mens met afruimen hoef ik niet mee te helpen.![]()
Ik snap echt niet dat daar niks van word gezegd.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:45 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ja ze ging zitten toen Annelies zei:"we doen het even met zijn alle".
Plop daar zat Viool al, zei hoort daar niet bij.![]()
We gaan duimenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:46 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze af gaat als een gieter, zoals ze loopt met haar kapsones tussen de gasten met haar asbakjes............ ja erg he, dat je een tv persoonlijkheid bent en dan dit moet doen.
ik hoorde het was tegen Flugeltje's lieverd, die van de hollandse avondquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:50 schreef MissJ. het volgende:
Zr oept tegen gasten die naar het toilet willen dat ze wel moeten opschieten want ze gaat zo wel zingen.
Ik zou onder het zingen weglopen, wegduiken, een greppel graven.....alles als ik maar weg kom.
Ja die met het vogelnestje op zijn hoofd en die stoere blik.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:51 schreef A-en-M het volgende:
[..]
ik hoorde het was tegen Flugeltje's lieverd, die van de hollandse avond![]()
Wat een wijf ze denkt dat ze de hoofdact is :quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:51 schreef MissJ. het volgende:
Mute-alert
Viola trekt haar kliko open, duik nu weg voor het te laat is
Dat ga ik niet zeggen.....mijn afkeer is zo groot dat dat mijn strot niet meer uitkomt.quote:
Jammer genoeg niequote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:58 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Jammer genoeg nie![]()
klonk op het einde ff niet echt lekker, maar goed ze is klaar nu, en kan vol de bediening in![]()
Ze moet eerst eten natuurlijk en daarna roemen over haar kunsten.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:58 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Jammer genoeg nie![]()
klonk op het einde ff niet echt lekker, maar goed ze is klaar nu, en kan vol de bediening in![]()
Eigenlijk moest ie ff gaan dansen nuquote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:52 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Ja die met het vogelnestje op zijn hoofd en die stoere blik.Lekker ding hoor ik begrijp haar wel.
Jaaaaaaaa, Viola heeft al gezongenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:00 schreef frizti het volgende:
Is het safe om de streams weer aan te gooien?
Gelukkig.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:03 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa, Viola heeft al gezongen![]()
Probeer ik ook altijd, maar helaas kan ik bij Viool niet zoveel positiefs vinden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geleerd dat je altijd moet proberen om ook de positieve dingen van iemand te zien
en te benoemen
![]()
Ik ook nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:04 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Probeer ik ook altijd, maar helaas kan ik bij Viool niet zoveel positiefs vinden.
Nee ligt niet aan jouquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:09 schreef frizti het volgende:
Ik vindt het maar een saaie avond, of ligt dat aan mij?
Het gaat nu vast beter, Viool is geweest en John en Ferry gaan een show weggeven.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:09 schreef frizti het volgende:
Dat Monique apart eet komt toch omdat ze vegetarisch eet of vergis ik me?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:11 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Het gaat nu vast beter, Viool is geweest en John en Ferry gaan een show weggeven.
Ik ben gek op Monique ook maar het begint me wel op te vallen dat die echt alleen nog maar haar eigen weg gaat. Ze eet ook apart van de andere en zo.
ligt niet aan jouwquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:09 schreef frizti het volgende:
Blijkbaar heeft ze het een beetje gehad met alles.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:11 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Het gaat nu vast beter, Viool is geweest en John en Ferry gaan een show weggeven.
Ik ben gek op Monique ook maar het begint me wel op te vallen dat die echt alleen nog maar haar eigen weg gaat. Ze eet ook apart van de andere en zo.
Nee, hoor ik vind het ook saai, ga ook ff wat anders doenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:09 schreef frizti het volgende:
pfff lijkt net of dat mens klaar komt als ze eet.quote:
Lief Beertje is er nogquote:
Nee hou niet van instrumentaal.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:17 schreef regenworm het volgende:
[..]
dat is zo jij vind de pamfluit niks.
Hier wel beertje.quote:
Dan mis je zometeen Ferri en Johnquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:14 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, hoor ik vind het ook saai, ga ook ff wat anders doen![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
zit te vechten om wakker te blijven
Wil wel wat herrie maken maar daar zijn de buren ni zo blij meequote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Lief Beertje is er nog![]()
En ja tis gezellig maar wel een beetje stil
Nee, ik heb de streams aan hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:20 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Dan mis je zometeen Ferri en John![]()
ik wel Andres Vollenweider vind ik ook prachtig (harp)quote:
Moe je gewoon gaan slapenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:19 schreef regenworm het volgende:
[..]
zit te vechten om wakker te blijven
Nou dat is toch niet raar.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
ik wel Andres Vollenweider vind ik ook prachtig (harp)
http://www.vollenweider.com/magazine/main.php?c=en
Het is zaterdagavond en nog erg vroeg moet kunnen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:21 schreef lovebear het volgende:
[..]
Wil wel wat herrie maken maar daar zijn de buren ni zo blij mee![]()
nee, helemaal niet smaken verschillen en dat is alleen maar goed.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou dat is toch niet raar.
Ik hou van Hollandse muziek maar andere weer niet.
hahaha ik zit ook steeds te loeren of ik hem goed in beeld kan krijgen.quote:
Mooi, dus dan ben ik niet nodig hierquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:31 schreef regenworm het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel maar het is hier veel te gezellig
Hej Arliquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Mooi, dus dan ben ik niet nodig hier![]()
dat zijn jou woorden, maar blijf maar gewoon hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
T was een vroegertje vannochtend he?quote:
natuurlijk welquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:32 schreef Arliator het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, heb heel lang uitgeslapenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:35 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
T was een vroegertje vannochtend he?![]()
Oke dan, dan blijf. (ben makkelijk over te halenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:35 schreef A-en-M het volgende:
[..]
dat zijn jou woorden, maar blijf maar gewoon hoor![]()
Tot hoelaat?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Behoorlijk ja, heb heel lang uitgeslapen
dank je.......... en dan zingen we...... met zijn allen, met zijn allen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:35 schreef Arliator het volgende:
Nog even dit, de SV is weer helemaal top!!
Dank aan iedereen die er weer zoveel tijd en moeite in heeft gestopt!!![]()
Ook erg laatquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hahaha, ik was er om 15:30 uur uit
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:37 schreef A-en-M het volgende:
[..]
dank je.......... en dan zingen we...... met zijn allen, met zijn allen.![]()
Ik om 9:55quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hej M&Aquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ik om 9:55![]()
En![]()
naar iedereen
![]()
't is ff rustig op de streams dus kan ook ff wat hier tikken![]()
![]()
Andreas is MY HEROquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou dat is toch niet raar.
Ik hou van Hollandse muziek maar andere weer niet.
Das waar maar kan best erg zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:24 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het is zaterdagavond en nog erg vroeg moet kunnen.
Hoiquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
En![]()
naar iedereen
![]()
![]()
8:15 uit mijn bed en om 9:15 was ik op de sportschool bezig met cardio trainingquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:37 schreef Arliator het volgende:
[..]
Hey Aquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:39 schreef M-en-A het volgende:
[..]
En![]()
naar iedereen
![]()
![]()
Wat is Cardiotraining.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:45 schreef regenworm het volgende:
[..]
8:15 uit mijn bed en om 9:15 was ik op de sportschool bezig met cardio training
Manutquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:46 schreef Manu82 het volgende:
* Manu82 komt weer even binnenwandelen
Bonnie doet zingenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:46 schreef Manu82 het volgende:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:46 schreef Manu82 het volgende:
Wat heb je toch altijd veel kusjesquote:
* BONG4002 groet Manu hartelijkquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:46 schreef Manu82 het volgende:
je hebt een lekkere kale kop Manuquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:46 schreef Manu82 het volgende:
Ja zo voelde het voor mij ook, maar mijn dochter belde opquote:
Heb er nog veeel meer in voorraadquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat heb je toch altijd veel kusjes [afbeelding]![]()
Andreas Vollenweider is een topfavoriet, Behind theGarden,....... wall, Whitewinds, Book Of Roses, Caverna Magica etc etc etcquote:
Can I get some ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb er nog veeel meer in voorraad![]()
![]()
Beertje even knuffelenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:50 schreef lovebear het volgende:
[..]
Heb er nog veeel meer in voorraad![]()
![]()
Ken ik echt niet sorryquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:52 schreef Athalon het volgende:
[..]
Andreas Vollenweider is een topfavoriet, Behind theGarden,....... wall, Whitewinds, Book Of Roses, Caverna Magica etc etc etc
A Muzikale Barbaarquote:
Dikke knuffel backquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Beertje even knuffelen [afbeelding]
quote:
Zit nu te luisteren naar Caverna Magicaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:52 schreef Athalon het volgende:
[..]
Andreas Vollenweider is een topfavoriet, Behind theGarden,....... wall, Whitewinds, Book Of Roses, Caverna Magica etc etc etc
hahaha das niet meer knuffelen das iemand flink op de mond kussenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:52 schreef regenworm het volgende:
[..]
Beertje even knuffelen [afbeelding]
Lekker laat voor het hoofdgerecht.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:55 schreef MissJ. het volgende:
Nou het hoofdgerecht word er ingegooid en deze panfluitmeneer kan dit liedje niet zingen.![]()
Ik ken hem ook niet, even op de site gekeken, maar gaat geen belletje rinkelen bij mequote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:55 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Erg ik weet het.
Schaam me diep nu![]()
jammer van het liedje, dan was Frank veeeeeeel beter.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:55 schreef MissJ. het volgende:
Nou het hoofdgerecht word er ingegooid en deze panfluitmeneer kan dit liedje niet zingen.![]()
Dat is het hoofdgerecht.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:57 schreef Athalon het volgende:
IK zag verdorie Viola met een bord botjes slepen richting eetzaal![]()
HIj is uit de 70 er en 80 er jarenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ken hem ook niet, even op de site gekeken, maar gaat geen belletje rinkelen bij me
Gelukkig ben ik niet de enigequote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:57 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ken hem ook niet, even op de site gekeken, maar gaat geen belletje rinkelen bij me
Als ik me niet vergis zijn dat lamsvlees karbonaadjes. Is een delicatese maar ik zelf hou er niet zo van.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:57 schreef Athalon het volgende:
Was haast vals te noemen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:58 schreef M-en-A het volgende:
Pfffff......... 'k vond dat zingen van die gozer dus echt bagger hoor.![]()
was ze de gasten te snel af............ eerst zij en dan de gastenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:57 schreef Athalon het volgende:
Toen luisterde ik meer naar andere muziek denk ik, maakt ook niet uit, ieder zijn muziek. En wie weet ga ik zijn muziek ook waarderen als ik ernaar luisterquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:58 schreef Athalon het volgende:
[..]
HIj is uit de 70 er en 80 er jaren![]()
Die drie zielige botjes die als schoorsteentjes uit een stukkie vlees stakenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:58 schreef frizti het volgende:
[..]
Dat is het hoofdgerecht.
[afbeelding]
Ze krijgen best veel voor die 60 euro.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:59 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis zijn dat lamsvlees karbonaadjes. Is een delicatese maar ik zelf hou er niet zo van.
Dat lijkt wel op een kamikaze konijnquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:55 schreef regenworm het volgende:
[..]
Zit nu te luisteren naar Caverna Magica
pssttt niks zeggen hoor.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:56 schreef A-en-M het volgende:
[..]
hahaha das niet meer knuffelen das iemand flink op de mond kussen![]()
Dat spul zie ik elke voorjaar in mijn vijver drijvenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:04 schreef frizti het volgende:
Het lijkt wel een kook programma hier.
[afbeelding]
Ik heb al zijn materiaal al als FLAC, APE en MP3quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:05 schreef regenworm het volgende:
[..]
even snel downloaden van het internet.
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:05 schreef Athalon het volgende:
[..]
Dat spul zie ik elke voorjaar in mijn vijver drijven![]()
HBB heeft na deze kookuitzending een nieuwe naam.... Het Bagger Bedrijfquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:04 schreef frizti het volgende:
Het lijkt wel een kook programma hier.
[afbeelding]
Ik heb verschillende lp's en cd's van hem.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:06 schreef Athalon het volgende:
[..]
Ik heb al zijn materiaal al als FLAC, APE en MP3
Beertje, ik heb Snappie vandaag nog niet online gezien..... jij wel??quote:
varkenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:08 schreef rooie3 het volgende:
Die kliko loopt weer uit de pannen te vreten![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:08 schreef Athalon het volgende:
Viola staat weer uit de pannen te kanen![]()
quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:12 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik vind ze altijd leuk die caps![]()
Als Viool het opeet gaat het toch al de Kliko inquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
helemaal met je eens als de keuringsdienst dit ziet.
Dan gaat de inhoud van de pan gelijk de vuilnisbak in.
Even het adres opzoeken en dan dit doormailen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
![]()
helemaal met je eens als de keuringsdienst dit ziet.
Dan gaat de inhoud van de pan gelijk de vuilnisbak in.
Nopequote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:09 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Beertje, ik heb Snappie vandaag nog niet online gezien..... jij wel??
Lijkt me prima voorstelquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:15 schreef Arliator het volgende:
[..]
Even het adres opzoeken en dan dit doormailen.
Als straf moet Fiool al het geld wat ze heeft gekregen om in dit huis te zitten aan Mappa Mondo doneren
je bent lekker bij de hand vanavond maar je hebt wel gelijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:14 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Als Viool het opeet gaat het toch al de Kliko in![]()
Koks mogen dat kliko nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:16 schreef Arliator het volgende:
Ze zitten allemaal uit de pan te vreten!
Stttttttt niet zeggen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:17 schreef cuall het volgende:
Ik vind Anita helemaal niet zo goed zingen![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:16 schreef Arliator het volgende:
Ze zitten allemaal uit de pan te vreten!
Die is goedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:18 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ja maar ze moest haar maag stylen, en dat gaat alleen als de juiste spullen daar zijn
Ben vanavond gesponsoord door Zwitsalquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
je bent lekker bij de hand vanavond maar je hebt wel gelijk.![]()
quote:
Ik kom pas na Supermomquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:22 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Dizzy is er .................. kunnen we nu stoppen met de SV
![]()
Weet ik in ieder geval wat ze met mijn eten doen als ik weer eens in het Hilton eetquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:22 schreef MissJ. het volgende:
Het viel mij ook al op dat deze koks nergens met hun fikken af kunnen blijven. Geen correcte kelding en ondanks dat het me goede koks lijken valt het me tegen van het Hilton-concern.
Geen idee, ik kijk niet.quote:
Gaat die malloot weer in nijmegen wonen??? Dan blijf ik hierquote:
WBquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:25 schreef White_Pearl het volgende:
Mooi liedje van Anita, een kippevel liedje![]()
Hallo allemaal![]()
Maar ik heb wel zitten gieren bij het lezen, ook bij Frizti zijn verslagenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:24 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
![]()
jij hebt voorinfo dat ze er nog niet is
![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:25 schreef White_Pearl het volgende:
Hallo allemaal![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Maar ik heb wel zitten gieren bij het lezen, ook bij Frizti zijn verslagen![]()
![]()
![]()
Hallo allemaal![]()
[..]
![]()
![]()
Ik kijk ook niet ,maar heb in een flits wel eens iemand gezien met zo,n ding door zijn neus.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:24 schreef frizti het volgende:
[..]
Geen idee, ik kijk niet.
Kreeg die melding op mijn rss nieuwsreader.
Ja dat is waar, maar vondt het toch wel mooiquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:27 schreef A-en-M het volgende:
[..]
klonk soms een beetje vals, maar op een gegeven moment klonk het ook goed, kippevel
![]()
Staat gewoon wat er gebeurdquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hoiquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:25 schreef White_Pearl het volgende:
Hallo allemaal![]()
Ja hè, dat heb ik niet gezien en gehoord, wel jammer, misschien op tv van de week.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:28 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
niet te hard roepen, ik weet niet of er kip op het menu staat voor vanavond
![]()
Maar was best wel goed gezongen, vooral als je alle voorgaande nummers erbij haalt. Al moet ik eerlijk zijn dat Bonnie het ook goed deed.
Klopt maar er was hier niemand die het beter/mooier kon opschrijven.quote:
[..]
![]()
![]()
Zoiets?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet ,maar heb in een flits wel eens iemand gezien met zo,n ding door zijn neus.
Lekker laten doen dan..... of er staat niks in de SV of ieder doet het op zijn/haar manier en er is wel wat te kijken en te lezen.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:31 schreef frizti het volgende:
[..]
Klopt maar er was hier niemand die het beter/mooier kon opschrijven.
Hallo allemaal![]()
klopt, probeerde je te paaienquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:31 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
frizti heeft inderdaad ook goed zijn best gedaan
![]()
Maar je ontwijkt de stelling![]()
Oh maar dan neem ik dat wel op me, Flugel, die ene gozer is engggggggg, brrrr, krijg er de rillingen van als ik hem ziequote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja en dan zag die gozer er nog enger uit.![]()
Nu maar hopen dat ik niet ruzie krijg met Flugel![]()
burp.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:34 schreef BONG4002 het volgende:
Zow, heb even mn eerste biertje opengeknald
Proost!
Proost.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:34 schreef BONG4002 het volgende:
Zow, heb even mn eerste biertje opengeknald
Proost!
Is Patricia ook in het huis?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
klopt, probeerde je te paaien![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:34 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
klopt, probeerde je te paaien![]()
Het was wel een goede zanger alleen vergat hij nogal eens zijn teksten.quote:
Lief van jequote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:35 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oh maar dan neem ik dat wel op me, Flugel, die ene gozer is engggggggg, brrrr, krijg er de rillingen van als ik hem zie
ik heb hem nog nooit gezien, maar als, dan krijg ik het
ben je met fotoshop in de weer geweestquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:35 schreef Athalon het volgende:
Viola WAST AFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Geen tijd moet zwaaien en zoenen met Bong de bouwer en Dokaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:35 schreef M-en-A het volgende:
[..]
![]()
En nou mentaal voorbereiden op de SV jij![]()
![]()
Nee haar zus wel, die bedient het knopje van het toiletquote:
Ik lig er niet wakker van.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het was wel een goede zanger alleen vergat hij nogal eens zijn teksten.
Verder is het een SMS spelletje en daar weten we alles van.
klopt geen reet van
Wat heb je nou aan een zanger die zijn teksten vergeet.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:36 schreef regenworm het volgende:
[..]
Het was wel een goede zanger alleen vergat hij nogal eens zijn teksten.
Verder is het een SMS spelletje en daar weten we alles van.
klopt geen reet van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |