Probeer ik ook altijd, maar helaas kan ik bij Viool niet zoveel positiefs vinden.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 21:59 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geleerd dat je altijd moet proberen om ook de positieve dingen van iemand te zien
en te benoemen
![]()
Ik ook nietquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:04 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Probeer ik ook altijd, maar helaas kan ik bij Viool niet zoveel positiefs vinden.
Nee ligt niet aan jouquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:09 schreef frizti het volgende:
Ik vindt het maar een saaie avond, of ligt dat aan mij?
Het gaat nu vast beter, Viool is geweest en John en Ferry gaan een show weggeven.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:09 schreef frizti het volgende:
Dat Monique apart eet komt toch omdat ze vegetarisch eet of vergis ik me?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:11 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Het gaat nu vast beter, Viool is geweest en John en Ferry gaan een show weggeven.
Ik ben gek op Monique ook maar het begint me wel op te vallen dat die echt alleen nog maar haar eigen weg gaat. Ze eet ook apart van de andere en zo.
ligt niet aan jouwquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:09 schreef frizti het volgende:
Blijkbaar heeft ze het een beetje gehad met alles.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:11 schreef MissJ. het volgende:
[..]
Het gaat nu vast beter, Viool is geweest en John en Ferry gaan een show weggeven.
Ik ben gek op Monique ook maar het begint me wel op te vallen dat die echt alleen nog maar haar eigen weg gaat. Ze eet ook apart van de andere en zo.
Nee, hoor ik vind het ook saai, ga ook ff wat anders doenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 22:09 schreef frizti het volgende:
pfff lijkt net of dat mens klaar komt als ze eet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |