Heb ook het idee dat dat lastig gaat worden.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:57 schreef Dragman het volgende:
[..]
Daar kan ik vast niet voor stemmen
Gemeente Emmen klein?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:59 schreef Nouk het volgende:
Volgens mij kan je wel voor elke gemeente stemwijzer doen toch, op stemwijzer.nl
Maar misschien woon je in een te kleine gemeente ofzo?
Nouja, je kan op de kaartje al wel zien dat lang niet alle gemeenten erop staan. En Emmen is niet een hele kleine gemeente...quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:59 schreef Nouk het volgende:
Volgens mij kan je wel voor elke gemeente stemwijzer doen toch, op stemwijzer.nl
Maar misschien woon je in een te kleine gemeente ofzo?
Misschien gewoon beetje onbelangrijk ofzo.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:00 schreef Dragman het volgende:
[..]
Nouja, je kan op de kaartje al wel zien dat lang niet alle gemeenten erop staan. En Emmen is niet een hele kleine gemeente...
Emmen is zo ongeveer heel Drenthe!quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:01 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik weet toch niet waar ie woont gekkerd.
Nee precies. Ik ingewikkeld hoor, daarzo.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:02 schreef Dragman het volgende:
[..]
Emmen is zo ongeveer heel Drenthe!
Nouja....dat dan ook weer niet helemaal
Ingewikkeld?quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:03 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nee precies. Ik ingewikkeld hoor, daarzo.
Jij bent de taal niet machtig, dus dan wordt er niet naar je geluisterdquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:04 schreef Nouk het volgende:
Nou dat is niet erg handig van de gemeente. Volgende keer dat ik er ben zal ik hier even werk van maken.
Daar zeg je me wat. Ik neem Z. wel mee als tolk!quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:07 schreef Dragman het volgende:
[..]
Jij bent de taal niet machtig, dus dan wordt er niet naar je geluisterd
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:06 schreef Zwansen het volgende:
Gemeente Emmen is 58% groter dan gemeente Amsterdam
Idd, we hebben vast ook 58 % meer tienerhoertjes!quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:08 schreef Dragman het volgende:
[..]
Dat moet dan wel om de oppervlakte gaan
Wehehehe grappigquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:12 schreef Dragman het volgende:
"He pa heb jij vandaag mien rapport al gezien?
veur Nederlands een 1 maar veur sport een dikke tien.
Hardloopn bokspringn dat doe ik met gemak
Maar die Nederlandse taal dat is niet mien sterkste vak
De meester die beweert dat hij me zelf nie kan verstaan
Hij zegt als ik zo proatn blief dan krieg ik nooit een baan.
Ach het maakt toch geen verschil als hij zegt bruin en ik zeg bruun.
Of smaakt de bloemkool uit zijn tuin beter dan uut mien tuun.
Luuster dan even noar die friezn das net buutenlands
En dan die G in limburg is ook an de zachte kant.
Ja pa dat kan wel wezen maar doe mij nu een plezier
Praat nu toch eens nederland al ist maar veur n kwartier.
Nee!
Ik proat plat, ik proat plat HA HA en geen mens die dut mie wat
Ik proat plat, ik proat plat HA HA en geen mens die dut mie wat"
"no one would have beleived..."quote:Op woensdag 22 februari 2006 09:49 schreef Dragman het volgende:
en omdat ik vandaag in een musical-stemming ben:
[afbeelding]
Blijft toch een erg leuke plaat (jaja, een echte LP zelfs) met goede nummers, veel mooie instrumentale stukken met mooie geluiden, een hele aardige verzameling zangers en om het af te maken de sonore stem van de verteller.
Ja, dat doet-ie leukquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
"no one would have beleived..."
kippevel
Alles primaquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:34 schreef Dragman het volgende:
[..]
Ja, dat doet-ie leuk
Alles goed verder?
josie liedje staat ook op I paint pictures .. maar er zit geloof ik geen josie in de titel .. het heet "our daily reminder"quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:38 schreef Dragman het volgende:
Heb die plaat van Zita Swoon ook maar eens opgezocht. Dat liedje over Maria is wel erg mooi![]()
Waar staat dat Josie liedje eigenlijk op? Kon namelijk een heleboel titels vinden waar dat inzat van hun
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Alles prima![]()
gisteren the jewel of the nile gekeken op tv ... Ik hoop dat dit mijn dieptepunt wordt ..
die amerikanen zenden echt slechte films uit .. ik heb ook total recall al gezien
![]()
Ah, dank je!quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
josie liedje staat ook op I paint pictures .. maar er zit geloof ik geen josie in de titel .. het heet "our daily reminder"
zondag om 10 uur savonds is er op de publieke zender hier een geweldig programma NYnoise Ik heb clips gezien van bands waarvan ik niet eens wist dat ze clips hadden sterker nog waarvan ik niet eens wist dat het bands warenquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:40 schreef Dragman het volgende:
[..]
Het filmaanbod zal overal wel ongeveer hetzelfde zijn denk ik
quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:41 schreef Dragman het volgende:
[..]
Ah, dank je!
Die is ook erg mooi namelijk
ik trek nog niet alles van die plaat even goed trouwensquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]idd zita swoon (vooral I paint pictures..) is zowiezo erg mooi .. je moet alleen disco versies ontwijken !
dan kan ik je andere platen niet aanraden die vind ik namelijk minder !quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:45 schreef Dragman het volgende:
[..]
ik trek nog niet alles van die plaat even goed trouwens
oh, dan noteer ik dat evenquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
dan kan ik je andere platen niet aanraden die vind ik namelijk minder !
quote:
meestal zeg ik zita zwoonquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:51 schreef Dragman het volgende:
ik draai de "s" en de "z" ook nogal eens om bij die band trouwens...
quote:
ongelezen gok ik op: Patrick Lachman (?) van Damageplan gaat zingen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:54 schreef Bosbeetle het volgende:
Alice In Chains is terug!
moeten we nu blij worden of gaan huilen ?
nee ene duvallquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:56 schreef Dragman het volgende:
[..]
ongelezen gok ik op: Patrick Lachman (?) van Damageplan gaat zingen.
Lijkt me ongeacht de zanger wel een uitermate slecht idee trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |