licht heel erg aan de tijd wanneer je gaat ! En via killroy.nl kun je vrij goedkoop dingen vinden ... (je moet gewoon rare routes doen via washington ofzo )quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:45 schreef Nouk het volgende:
Hehe. Wij gingen kijken voor NY, die tax zeg, niet normaaal man..
bronquote:The notoriously reclusive rocker is of course referring to Guns n' Roses' decade-in-the-making Chinese Democracy, arguably the most anticipated album in rock & roll history. "It's a very complex record," says Rose, a surprise guest at Korn's tour announcement bash.
hehehequote:
'Licht'!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
licht heel erg aan de tijd wanneer je gaat ! En via killroy.nl kun je vrij goedkoop dingen vinden ... (je moet gewoon rare routes doen via washington ofzo )
ik denk ook iedere keer dat er een haar ofzo op mn scherm zitquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hehehe
[afbeelding]
originele link doet het ook nog
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:54 schreef Leen. het volgende:
[..]
ik denk ook iedere keer dat er een haar ofzo op mn scherm zit.
hey het is laatquote:
erm bij mij was het 500 retour ...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:57 schreef Nouk het volgende:
Nou BB, niet echt goedkoop hoor. 733 pp retour is het goedkoopst. Zonder hotel of wat dan ook.
ga dan met de meivakantie of in herfst vakantiequote:Op woensdag 22 februari 2006 00:01 schreef Nouk het volgende:
Dat wil ik niet eens zien zeg. Later in het jaar ist ook veel goedkoper
.
Dat duurt nog zolang. En Zwans en ik hebben allebei alleen zomer en kerstvakantie he.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ga dan met de meivakantie of in herfst vakantie
Universiteiten ook altijdquote:Op woensdag 22 februari 2006 00:03 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat duurt nog zolang. En Zwans en ik hebben allebei alleen zomer en kerstvakantie he.
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:07 schreef Nouk het volgende:
Juust ja. Ach. Zo rijk zijn we straks.
http://forum.fok.nl/topic/793981quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:09 schreef Leen. het volgende:
[test]
quote:Les will also be releasing his first novel “SOUTH OF THE PUMPHOUSE”. A dark, clever tale of two brothers, a fishing trip, misconceptions, drugs and murder, South of the Pumphouse skillfully combines classic motifs of epic struggle and intelligent layers of imagery, reminiscent of The Old Man and the Sea, and the raw, tweaked perspective and hallucinogenic tutorial of a Hunter Thompson novel.
Graag gedaan hoor, als ik andere mensen kan laten delen in de feestvreugde, dan doe ik dat graag!quote:Op woensdag 22 februari 2006 12:37 schreef Nouk het volgende:
Fijn dat je ons elke dag zo'n groot plezier doet Dragman.
Vandaag weer naar cursus. Pfffff.
Ik ook niet. Heb wel wat beters te doen zeg.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:01 schreef Dragman het volgende:
Ehm, geen idee. Ik moet nog aangeven of ik mee wil doen. Heb daar eigenlijk nooit zo heel veel zin in
Dan moet ik maar eens goed gaan nadenken of ik niet iets anders heb wat heel belangrijk isquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:22 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik ook niet. Heb wel wat beters te doen zeg.
Oeh, daar moet ik me natuurlijk nog wel even in gaan verdiepen, met het oog op de gemeenteraadverkiezingen!quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:53 schreef Nouk het volgende:
Precies, je stemt tenslotte geen SP!
Wel leuke opleidingen overigens.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:54 schreef Nouk het volgende:
Ja dat schijnt overal zo te zijn inderdaad. Letteren, wat een kutfaculteit ook.
Ik heb de stemwijzer al gedaan! Moet Amsterdam transparant stemmen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:54 schreef Dragman het volgende:
[..]
Oeh, daar moet ik me natuurlijk nog wel even in gaan verdiepen, met het oog op de gemeenteraadverkiezingen!
Oh vond ik juist niet allebei. Maargoed, over smaak valt te twisten natuurlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:55 schreef Dragman het volgende:
[..]
Wel leuke opleidingen overigens.
En leuke mensen!
Daar kan ik vast niet voor stemmenquote:Op woensdag 22 februari 2006 14:55 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik heb de stemwijzer al gedaan! Moet Amsterdam transparant stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |