waarvan?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:55 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ik snap d'r geen ene hol meer van!
Mooi. Het is toch kut.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:54 schreef Dragman het volgende:
dat hele fok is een beetje op z'n retour, of niet?
behalve kut dat is lekkerquote:
das waar ook dan is significant gezien alles kutquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik denk dat er maar een klein percentage van alle kutten is die lekker zijn...
haha ja hedrick en davis zijn de enige die er toe doen de rest lullen ze overheen (hoe heet die lange afstand amerikaan die kennen ze ook )quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:16 schreef Zwansen het volgende:
Kennen ze Chad Hedrick en Shani Davis in de VS beetle?
Oh, ok. Dan zou ik maar de OWS uit je AT halen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:18 schreef Bosbeetle het volgende:
maar niks verklappen hè ... ik kijk nabeschouwingen !
goede tipquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Oh, ok. Dan zou ik maar de OWS uit je AT halen.
KC Boutiettequote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha ja hedrick en davis zijn de enige die er toe doen de rest lullen ze overheen (hoe heet die lange afstand amerikaan die kennen ze ook )
nee bij de duizend waren er 3 amerikanen davis hedrick en ?? (hij schaatste 1:09:47 geloof ik)quote:
Dat kon em nog wel eens zijn jaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:30 schreef BosFrollie het volgende:
cheek
kwam er een toevallige baan voorbij ?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:03 schreef Dragman het volgende:
jeh, plotseling werken!
Maar inmiddels weer terug.
Dat kan je nooit allemaal proberen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 19:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik denk dat er maar een klein percentage van alle kutten is die lekker zijn...
yep, even balansen.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
kwam er een toevallige baan voorbij ?
wij vragen niks de vliegendevos draaitquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:06 schreef Dragman het volgende:
[..]
yep, even balansen.
En aangezien ik altijd arm ben
Dat kan altijd nogquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:09 schreef Tiemie het volgende:
Achja, zolang er geen 2600 gijzen in staan vind ik 't best.
Allemaal? Zou kunnen. Alle 3? miljard kutten op een rij en dan aan elke ff proeven.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:04 schreef Dragman het volgende:
[..]
Dat kan je nooit allemaal proberen.
Moet je toch echt een steekproef nemen
gijsjesquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:09 schreef Tiemie het volgende:
Achja, zolang er geen 2600 gijzen in staan vind ik 't best.
Zou dat niet net als met parfum zijn, dat je na 3 geen verschil meer merkt?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Allemaal? Zou kunnen. Alle 3? miljard kutten op een rij en dan aan elke ff proeven.
Zeg maar 5 seconden per apparaat.
15 miljard seconden. Oh, 475 jaar.
hoelang is zo'n rijquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Allemaal? Zou kunnen. Alle 3? miljard kutten op een rij en dan aan elke ff proeven.
Zeg maar 5 seconden per apparaat.
15 miljard seconden. Oh, 475 jaar.
Zou wel iets zijn voor wedden dat ofzo. 3 miljard kutten likken en dan op het laatst halen ze er 10 uit en dan moet je zeggen welke het waren.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:14 schreef Dragman het volgende:
[..]
Zou dat niet net als met parfum zijn, dat je na 3 geen verschil meer merkt?
dat zal dan wel met minder moetenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zou wel iets zijn voor wedden dat ofzo. 3 miljard kutten likken en dan op het laatst halen ze er 10 uit en dan moet je zeggen welke het waren.
hmmm met jos brink denk ik dat het geen kutten wordenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:15 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zou wel iets zijn voor wedden dat ofzo. 3 miljard kutten likken en dan op het laatst halen ze er 10 uit en dan moet je zeggen welke het waren.
goed punt!quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hmmm met jos brink denk ik dat het geen kutten worden
quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:21 schreef Dragman het volgende:
Lijkt me ook de ideale manier om flink wat zoektes op te lopen trouwens
Daar zeg je me wat zeg. BB toch. Je hebt gewoon een half jaar geen sex. Met een ander dan. als het goed is dan.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]zoektes hoef je dan niet te zieken
heel misschien komt BF nog langsquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:38 schreef Nouk het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat zeg. BB toch. Je hebt gewoon een half jaar geen sex. Met een ander dan. als het goed is dan.
Oh dat is lief zeg. Duur ook, maar wel erg lief.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
heel misschien komt BF nog langs
Ja duur ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:41 schreef Nouk het volgende:
[..]
Oh dat is lief zeg. Duur ook, maar wel erg lief.
Het is relatief goedkoper om langer te blijven maarja dat kan dan weer niet ....quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:42 schreef Nouk het volgende:
Idd. Dat is wel minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |