Mwoah, valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:38 schreef amaranta het volgende:
edsilia is kut
jij bent dus 1 van die sukkels die op hem stemtquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:39 schreef Peter6000 het volgende:
Als Harm straks weer zo slecht is, krijgt ie van mij een sms-je
Ik hou nu eenmaal van underdogs
Ze kan wel flink uithalen met dit nummerquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
toffe plaat. Maar weer niet echt een gewaagde keuze van Jaq..
Waar zit je dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Via de satelliet. Dankzij ons vakantiehuisje in NL kunnen wij hier Canaldigitaal ontvangen (je hebt een NL-adres nodig om in he tbuitenland NL-tv te kunnen kijken)
Oh oke, vroeg het me al een tijdje af. Waar je4 wel niet aan denkt op zaterdagavondquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Via de satelliet. Dankzij ons vakantiehuisje in NL kunnen wij hier Canaldigitaal ontvangen (je hebt een NL-adres nodig om in he tbuitenland NL-tv te kunnen kijken)
Ik stem normaal nooit, maar vandaag welquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij bent dus 1 van die sukkels die op hem stemt![]()
Wat mij betreft wel!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:40 schreef amaranta het volgende:
[..]
wij kunnen tohc wel door een deur?
Alleen jammer dat hij er niks van bakte.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:40 schreef Lynx666 het volgende:
Harm heeft tot nog toe het beste nummer gekozen
Ik hoor het, klinkt wel goed.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:40 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ze kan wel flink uithalen met dit nummer
En terwijl ik op Invoeren klik komt er een uithaalquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:41 schreef Yeahinho het volgende:
Ze zingt het wel bijna precies zo als Edsilia, en das niet positief.
Ik woon in Duitsland (en kijk hier dus ook idols nu) en heb een vakantiehuisje in Callantsoog.quote:
Maar je hebt wel gelijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:41 schreef Lynx666 het volgende:
Ik mis de warmte in dit optreden
Ja lekker vage opmerking weer![]()
Dat spreekt al voor zich.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Alleen jammer dat hij er niks van bakte.
Alt+S roeleert.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:41 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
En terwijl ik op Invoeren klik komt er een uithaal.
Bedoel ja Angeliquequote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:41 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik woon in Duitsland (en kijk hier dus ook idols nu) en heb een vakantiehuisje in Callantsoog.
Jacqueline doet het erg goed en ziet er elke week beter uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |