sterker nog de verpakking van de gemiddelde deurmat is nog leuker dan tineke schoutenquote:Op zondag 19 februari 2006 01:45 schreef Metal_Mart het volgende:
Ik vind haar in ieder geval een stuk leuker dan Tineke Schouten, met die afgezaagde "Utreg"-typetjes van haar. Maar bij nader inzien, de gemiddelde deurmat is nog leuker dan Tineke Schouten.
Ik heb wel eens gelezen dat Schouten de best verkopende cabaretiere van Nederland is.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:15 schreef BrauN het volgende:
Lelijke hoer! Verdwijn van m'n televisiescherm! Weet je wat!? Verdwijn maar helemaal! Ga maar dood! Trut!
[afbeelding]
"Hoi, ik heb een kop als een crackhoer en probeer grappig te zijn, wat gelukkig door een beperkte groep veertigers warempel als dusdanig ervaren wordt!"
Echt waar... mens, ga achter het aanrecht staan. Laat grappig zijn alsjeblieft aan mannen over. Kijk nú bijvoorbeeld eens naar NED3... Staat ze daar half nakend op het podium met haar verlepte lijf. Beetje proberen de lachers op d'r hand te krijgen met haar domme, slappe, flauwe kutgrapjes.
SUKKEL!quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:54 schreef GoodspeeD het volgende:
Vanavond naar een show van Brigitte Kaandorp geweest in Venlo. Moet zeggen dat het toch erg grappig was, terwijl ik de show laatst op tv niet zo geweldig vond.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |