Ik zit met verbazing jouw tekst te lezen, niemand vond het goed hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
yurena en ik zitten met verbazing te kijken, dit is slecht! kom op nou mensen jullie kunnen dit toch niet mooi vinden?
we verstonden hem amper
leek wel of hij het express deedquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:10 schreef marky het volgende:
Harm wil er zeker uit vanavond.
Na HJ's openingsspeechje?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:10 schreef Peter6000 het volgende:
Volgens mij gaat Harm een hoop symphatiestemmen krijgen
Dit valt mij ook erg tegen van Harm.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:11 schreef Yeahinho het volgende:
Echt een debiel is het, voor mij heeft ie definitief afgedaan.
Oe, Lynxquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgende week al 3??
Geil!quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Volgende week al 3??
Nederland moet zich schamen! Welke sukkels stemmen nou voor dit gevalquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:11 schreef Tinkepink het volgende:
Nee, dit vind niemand goed. Harm moet zich schamen.
Ik ga met je mee, Harm was echt slecht , we verstonden het eerste couplet niet eens. geen flauw ide wat die uitkraamde maar het leek nergens op. Einde verhaal. bij de laatste 5 was leuk en goed , nu wordt het echt serieus met de rest.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:11 schreef Svensational het volgende:
Er komt geen volgende week, Martijn!
nee, da's Belgischquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:13 schreef pberends het volgende:
Gaat iemand Kabouter Plop zingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |