Ik dacht dat dat Heemstede heette ?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:57 schreef PabloLopez het volgende:
Alleen de oudste club staat echt in Haarlem, de plaatselijke HFC. Onbetaald natuurlijk!(Haarlem-Zuid)
die is in '96 zelfs weggestuurd bij FCDBquote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:10 schreef spurs het volgende:
[..]
Laurens een held bij Barnsley??? Hij heeft daar amper gevoetbald........
grens van Haarlem en Heemstede ligt hetquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:38 schreef nednil het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat Heemstede heette ?
In de jaren '30 hadden we Kick Smit de meest begaafde linksbinnen ooit.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:08 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb hier nog plakboeken vol over de 'goeie ouwe tijd'0-3 winnen bij Ajax en zo, de Europacupwedstrijden
Wat was dat mooi...
Wel eens gehoord van RCH de Racing Club Haarlem ? van Biesbrouck en Neeskens ?quote:Op woensdag 22 februari 2006 14:56 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Ik gun het Haarlem wel, heb ergens toch wel een zwak voor de HFC! Hoop dat de lijn kunnen doorzetten.
Is nog nèt in Haarlemquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:38 schreef nednil het volgende:
Ik dacht dat dat Heemstede heette ?
Ja, maar zó oud ben ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:44 schreef nednil het volgende:
In de jaren '30 hadden we Kick Smit de meest begaafde linksbinnen ooit.
Ik ken een Engelse Barnsley-fan en die zegt altijd dat ze Ten Heuvel geweldig vonden. Altijd jammer gevonden dat ie weg ging toen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 11:10 schreef spurs het volgende:
[..]
Laurens een held bij Barnsley??? Hij heeft daar amper gevoetbald........
Begon als Racing Club Haarlem, werd later Heemstede.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:56 schreef PabloLopez het volgende:
Racing Club Heemstede bedoel je hoop ik?
Maar HFC Heemstede speelt 6e klasse en Koninklijke HFC wat op de grens van Haarlem en Heemstede ligt speelt in de 2e klasse !quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:29 schreef Beschouw het volgende:
Voor alle duidelijkheid:
Je hebt RCH en HFC Heemstede.
RCH was de afkorting van Racing Club Haarlem en betekent nu Racing Club Heemstede. In eerste instantie opgericht als HFC Achilles, maar de bond verordonneere een naamswijziging. RCH is de club van Johan Neeskens.
HFC Heemstede heette in den beginne HGW, 'Heemsteedse Gemeente Werklieden'.
Kreeg net nog deze mail:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik ken een Engelse Barnsley-fan en die zegt altijd dat ze Ten Heuvel geweldig vonden. Altijd jammer gevonden dat ie weg ging toen.
quote:He had loads of potential but was never given a chance!
Always a big favourite with us tho!
Hij heeft vorig seizoen vooral centraal achterin gespeeld, als opbouwende verdediger. Dat ging hem best ok af. Maar Aandewiel vond hem toch meer linkshalf en daar speelt hij nu al het grootste deel van het seizoen. En goed ook! Jammer dat hij vertrekt. Gister had hij weer een leuke vrije trap.....quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:33 schreef methodmich het volgende:
Arturo. Volgens mij wil Den Bosch hem als middenvelder gaan uitspelen. Dacht dat ie bij Haarlem en Volendam vooral centraal achterin speelde.
Aandewiel is een prima trainer. Hij heeft tijd nodig gehad om alle puzzelstukjes in elkaar te laten vallen, maar het was het wachten waard! Verder lijkt het ook een prima vent. Hij komt vaak even langs in het home na de wedstrijd (Wat Wesseling ook echt altijd deed. Ook na een vette nederlaag) om nog wat na te praten enzo.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:46 schreef methodmich het volgende:
Optie op Ahahaoui gelicht is ook gunstig, lijkt me.
Hoe vind je Aandewiel? Verademing ten opzichte van Wesseling?
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:55 schreef PabloLopez het volgende:
Ik hoop dat Haarlem promoveert, anders krijg je die mongolen uit Den Haag op bezoek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |