Begon als Racing Club Haarlem, werd later Heemstede.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:56 schreef PabloLopez het volgende:
Racing Club Heemstede bedoel je hoop ik?
Maar HFC Heemstede speelt 6e klasse en Koninklijke HFC wat op de grens van Haarlem en Heemstede ligt speelt in de 2e klasse !quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:29 schreef Beschouw het volgende:
Voor alle duidelijkheid:
Je hebt RCH en HFC Heemstede.
RCH was de afkorting van Racing Club Haarlem en betekent nu Racing Club Heemstede. In eerste instantie opgericht als HFC Achilles, maar de bond verordonneere een naamswijziging. RCH is de club van Johan Neeskens.
HFC Heemstede heette in den beginne HGW, 'Heemsteedse Gemeente Werklieden'.
Kreeg net nog deze mail:quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik ken een Engelse Barnsley-fan en die zegt altijd dat ze Ten Heuvel geweldig vonden. Altijd jammer gevonden dat ie weg ging toen.
quote:He had loads of potential but was never given a chance!
Always a big favourite with us tho!
Hij heeft vorig seizoen vooral centraal achterin gespeeld, als opbouwende verdediger. Dat ging hem best ok af. Maar Aandewiel vond hem toch meer linkshalf en daar speelt hij nu al het grootste deel van het seizoen. En goed ook! Jammer dat hij vertrekt. Gister had hij weer een leuke vrije trap.....quote:Op donderdag 2 maart 2006 19:33 schreef methodmich het volgende:
Arturo. Volgens mij wil Den Bosch hem als middenvelder gaan uitspelen. Dacht dat ie bij Haarlem en Volendam vooral centraal achterin speelde.
Aandewiel is een prima trainer. Hij heeft tijd nodig gehad om alle puzzelstukjes in elkaar te laten vallen, maar het was het wachten waard! Verder lijkt het ook een prima vent. Hij komt vaak even langs in het home na de wedstrijd (Wat Wesseling ook echt altijd deed. Ook na een vette nederlaag) om nog wat na te praten enzo.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:46 schreef methodmich het volgende:
Optie op Ahahaoui gelicht is ook gunstig, lijkt me.
Hoe vind je Aandewiel? Verademing ten opzichte van Wesseling?
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:55 schreef PabloLopez het volgende:
Ik hoop dat Haarlem promoveert, anders krijg je die mongolen uit Den Haag op bezoek.
Als hij wat zuiniger omgaat met de kansen gok ik een goaltje of 12.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:56 schreef methodmich het volgende:
Laten we eens een gokje wagen. Ik ga voor 10 tot 15, mits het hele jaar basis.
Geen goal dus.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:34 schreef methodmich het volgende:
Zal King Kwong scoren bij zijn debuut in de eerste divisie voor Haarlem?
Leuk dat hij aanvalsleider is geworden.
wanneer kunnen we wesseling langsbrengen ?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:09 schreef ultra het volgende:
[..]
Aandewiel is een prima trainer. Hij heeft tijd nodig gehad om alle puzzelstukjes in elkaar te laten vallen, maar het was het wachten waard! Verder lijkt het ook een prima vent. Hij komt vaak even langs in het home na de wedstrijd (Wat Wesseling ook echt altijd deed. Ook na een vette nederlaag) om nog wat na te praten enzo.
Qua spelopvatting is hij wel een verademing tov Wesseling. En ook qua resultaat is het nu heel wat beter. Alleen was Weselling weer veel meer de man van de club: een echte Haarlemmer. En daarom is hij nog best gematigd populair onder een groot deel van de aanhang.
wordt vanavond 4 uit 3 4 want de Eagles komen op bezoekquote:
Zou mooi zijn!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:52 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
wordt vanavond 4 uit 3 4 want de Eagles komen op bezoek![]()
Tsja... het verschil tussen eerste divisie en hoofdklasse is toch wat groter dan menigeen denkt.quote:Op zaterdag 9 september 2006 19:46 schreef methodmich het volgende:
Toch opmerkelijk, omdat hij eerst het vertrouwen kreeg. Maar ja, zelfs als ze er 6 inknallen scoort ie niet, dan moet je toch al wat gaan vrezen als spits.
We zien het volgende week wel met de beker, zullen weer weinig verassingen tussen zitten.quote:Op zondag 10 september 2006 16:43 schreef methodmich het volgende:
Conditioneel wellicht en misschien qua tempo, maar ik denk dat het vanaf plek 8 tot en met 20 en dan de tophoofdklasse wel meevalt hoor.
he spurs gaat ook lekker met de viskoppen he? staan zelfs boven ons! proficiat! maar je weet het:quote:Op zondag 10 september 2006 21:27 schreef spurs het volgende:
[..]
We zien het volgende week wel met de beker, zullen weer weinig verassingen tussen zitten.
Ik hoop sowieso dat ze niemand gaan verassen.quote:Op zondag 10 september 2006 21:27 schreef spurs het volgende:
[..]
We zien het volgende week wel met de beker, zullen weer weinig verassingen tussen zitten.
Check de laatste 15 jaar ff, dan mag jij tellen hoe vaak we boven H'lem geindigt zijnquote:Op zondag 10 september 2006 21:54 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
he spurs gaat ook lekker met de viskoppen he? staan zelfs boven ons! proficiat! maar je weet het:
Su. 15 Oct. 06 14:30 Velsen Stormvogels/Telstar - HFC Haarlem 2e per. Competitie
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |