Ook geniaal jaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:31 schreef WithMe het volgende:
Op de vraag van Martijn hoe hij zich voelt als hij in een liveshow voor zoveel mensen z'n tekst vergeet:
"Alsof er een luikje in de grond opengaat waarin je wegzakt, alleen jammer genoeg is dat niet zo, dus je blijft gewoon staan."![]()
Ik denk dat hij dat zelf ook wel doorheeft, dus hij zal denk ik gaan voor een vrij makkelijk nummer, en daar heeft ie de hele week zwaaaar op geoefendquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:41 schreef WithMe het volgende:
Tja, het gaat vanavond wel heel erg opvallen in het Nederlands.
Onder het genot van een jointje en wat roosviceequote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:42 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat zelf ook wel doorheeft, dus hij zal denk ik gaan voor een vrij makkelijk nummer, en daar heeft ie de hele week zwaaaar op geoefend.
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:42 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat zelf ook wel doorheeft, dus hij zal denk ik gaan voor een vrij makkelijk nummer, en daar heeft ie de hele week zwaaaar op geoefend.
Hij gaat vast zoiets als kom van dat dak af zingen, dat is niet zo'n moeilijke tekstquote:Op zaterdag 18 februari 2006 18:46 schreef PeRi het volgende:
Zou 'ie vanavond weer zn tekst vergeten?
En daarom is hij nog steeds in de race! Geniaal die gast haha!quote:Uiteraard komt er, zoals elke week, een groot aantal onschuldige vragen voorbij die plotseling een zeer onverwachte wending nemen. Zo blijkt Raffaëla slechts één geluksgetal te hebben, 16, terwijl Harm er twee heeft. “Zeven en 76”, aldus Harm. “Waarom heb je er twee?”, vraagt Raffaëla daarop. Het antwoord is even simpel als briljant. “Met twee getallen heb ik twee keer zoveel kans op geluk”, antwoordt Harm gevat.
Hahahahaquote:Op zaterdag 18 februari 2006 19:45 schreef Seiruu het volgende:
[..]
En daarom is hij nog steeds in de race! Geniaal die gast haha!
Vanwege zijn oogverblindende Idol-uitstralingquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:09 schreef Liejannuh het volgende:
Dit is echt te erg voor woorden!
Die jongen is niet te verstaan, hij kent zn tekst niet en het lijkt helemaal nergens op.
Waarom zit hij er nog in??????
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:18 schreef skiczukie het volgende:
Vorige week vond ik hem wel goed.
Hier sluit ik me volledig bij aan. Vanavond is zijn laatste optreden geweest.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:09 schreef Liejannuh het volgende:
Die jongen is niet te verstaan, hij kent zn tekst niet en het lijkt helemaal nergens op.
ik dacht eerst dattie engels zongquote:Op zaterdag 18 februari 2006 20:09 schreef Liejannuh het volgende:
Ik ook Markiequote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:02 schreef Californian_dreamer het volgende:
best of all: Female Idol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |